[C+] Aneks z podaną wysokością rabatu zamiast konkretnej kwoty

Data: 2012-10-11 18:35:52
Autor: Cavallino
[C+] Aneks z podaną wysokością rabatu zamiast konkretnej kwoty

Użytkownik "UARS" <uars@onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5076f2a1$0$26700$65785112@news.neostrada.pl...
Witam,

7 dni temu, w rozmowie z konsultantem Cyfry zgodziłem się na przedłużenie umowy (aneks).
Dzisiaj dostałem aneks na piśmie i widze że zamiast podania konkretnej kwoty, napisali że mam prawo do:
"- odbioru zestawu promocyjnego Optimum HD, na zasadach określonych w Regulaminie Oferty Promocyjnej Zestawy Promocyjne i jej Cenniku oraz do 25zł rabatu na Opłatę Miesięczną za odbiór Zestawu Promocyjnego Optimum HD przez Okres Minimalny 12 miesięcy"

Czy się nie mylę że w momencie podniesienia opłaty w cenniku - będę płacił więcej?

Nie, będziesz mógł zrezygnować.
Praktyka jest taka, że nie podnoszą cen klientom w trakcie trwania umowy lojalnościowej, żeby nie mogli bryknąć.

Data: 2012-10-11 19:04:36
Autor: UARS
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:5076f559$0$26684$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dzięki za odpowiedź.
Czyli rozumiem że wszystko jest w porządku i mogę spać spokojnie :)

dzięki,
UARS

Data: 2012-10-12 18:57:45
Autor: G
[...]

A skąd ta pewność? Bo sam jestem tego ciekaw. Ostatnio wycofali się z gwarantowanej ceny i jakoś ochoczo zaczęli dawać stały rabat.

Data: 2012-10-12 19:16:11
Autor: glang
[...]

dzisiaj negocjowałem przedużenie umowy i też dostałem rabat kwotowy ale po tym wątku asekuracyjnie zadałem to pytanie aby nagrało się w podsumowaniu nowych warunków :)
konsultant wyraźnie potwierdził że w przypadku wzrostu ceny pakietu mogę zrezygnować z umowy z ich powodu.
pzdr
GL

Data: 2012-10-12 19:41:55
Autor: Cavallino

Użytkownik "glang" <glang@o2222222.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:50785065$0$26681$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Żadna łaska, tak stanowi prawo telekomunikacyjne.

Data: 2012-10-12 19:41:19
Autor: Cavallino

Użytkownik "G" <@> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:50784c10$0$1231$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

A skąd ta pewność?

Bo od chyba 3 czy 4 lat ani razu nie podnieśli mi ceny podczas umowy lojalnościowej (okresu minimalnego), zawsze robili to dokładnie z jego końcem.

[C+] Aneks z podaną wysokością rabatu zamiast konkretnej kwoty