Aneksowanie um贸w

Data: 2014-12-02 19:15:42
Autor: arek
Aneksowanie um贸w
Spotka艂em si臋 z inormacj膮, 偶e z tworzeniem kolejnych aneks贸w do um贸w nale偶y by膰 ostro偶nym bo s膮 takie rodzaje um贸w (zawieranych bez udzia艂u notariusza)do kt贸re mo偶na aneksowa膰 tylko jeden raz. Kolejny aneks skutkuje "uniew偶nieniem ca艂ej" umowy. Mam pytanie czy to jest prawda i je偶eli tak to jakich um贸w to dotyczy?

--
arek

Data: 2014-12-03 08:53:33
Autor: jureq
Aneksowanie um體
Dnia Tue, 02 Dec 2014 19:53:37 +0100, Liwiusz napisa艂(a):

[...]

No nie do ko艅ca. Chodz膮 mi po g艂owie jakie艣 wyroki uznaj膮ce dwukrotne aneksowanie czasowej umowy o prac臋 (oczywi艣cie zmieniano termin) za obej艣cie prawa i traktuj膮ce aneksy jako kolejne oddzielne umowy.

Aneksowanie um贸w