Angela Merkel jest bezdzietna

Data: 2017-05-17 11:16:20
Autor: Stachu Chebel
Angela Merkel jest bezdzietna
I wcale mnie to nie dziwi..

Data: 2017-05-17 11:50:32
Autor: Zenek Kapelinder
Angela Merkel jest bezdzietna
Z jej uroda to cud ze za maz wyszla. I dobrze ze nie ma dzieci. Nieszczesliwe w powodu brzydoty byly by przez cale zycie. Bez kielbasy nawet wyszkolony i karny owczarek niemiecki nie chcial by sie z nimi bawic.

Data: 2017-05-17 20:31:54
Autor: Lepudruk
Angela Merkel jest bezdzietna
Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:7b65c675-b73e-423c-ab67-7e50d4ab559bgooglegroups.com...
I wcale mnie to nie dziwi..

Tak jak np. Jarosław Kaczyński czy Krystyna Pawłowicz. Co ty na to? ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-05-17 12:00:19
Autor: Stachu Chebel
W dniu środa, 17 maja 2017 20:32:09 UTC+2 użytkownik Lepudruk napisał:
> [...]
>I wcale mnie to nie dziwi..

Tak jak np. Jarosław Kaczyński czy Krystyna Pawłowicz. Co ty na to? ;-)))

A gówno!! Pedałem nie jestem, więc po kiego wacka podajesz przykładowy egzemplarz na 1 miejscu? Jebło Cię czyco? Noszsz k..a jego jeszcze raz!! Pedałem nie jestem, więc nie pytaj o KP !!  Capito ??!!

Data: 2017-05-18 11:05:46
Autor: Lepudruk
> [...]

egzemplarz na 1 miejscu?
Jebło Cię czyco? Noszsz k..a jego jeszcze raz!! Pedałem nie jestem, więc nie

Co cie tak zdenerwowało? To, że Merkel nie ma dzieci czy to, że trafiłem w
twój czuły punkcik? Jezeli tak to pretensje do płatnego debila u2 albo
debila od urodzenia zenka ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-05-18 19:03:21