Angela Merkel wyraziła "ból" z powodu nawrotu antysemityzmu w Niemczech [Dzień pamięci ofiar Holokaustu]

Data: 2018-01-28 15:13:41
Autor: A. Filip
Angela Merkel wyraziła "ból" z powodu nawrotu antysemityzmu w Niemczech [Dzień pamięci ofiar Holokaustu]
https://news.google.com/story/d_FY8PH3KIluf-MKuohtbopL1qeLM?hl=pl&ned=pl_pl&gl=PL

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/kanclerz-niemiec-angela-merkel-o-antysemityzmie,810070.html
Merkel: w niemieckim społeczeństwie nie ma miejsca na antysemityzm
; 28 stycznia 2018, 13:02 ; Angela Merkel wyraziła ból z powodu nawrotu antysemityzmu w jej
własnym kraju. Kanclerz Niemiec zabrała głos w tej sprawie w sobotę, w
dniu poświęconym pamięci ofiar Holokaustu. [...]

Ależ większość niemieckich "pracowników" niemieckich fabryk śmierci nie
była nawet antysemitami a tylko po niemiecku wypełniała rozkazy.
Dla mnie szeroki nawrót w Niemczech myślenia "państwo ma zawsze rację"
jest tym czego trzeba się naprawdę bać.

A dobór słów jest zaiste po niemiecku precyzyjny: ból ale nie wstyd.

Angela Merkel wyraziła "ból" z powodu nawrotu antysemityzmu w Niemczech [Dzień pamięci ofiar Holokaustu]