Angielskie ¶wiatła w motocyklu - czy czepiaj± się za granic±?

Data: 2010-10-29 14:18:29
Autor: Michał V-R
Angielskie ¶wiatła w motocyklu - czy czepiaj± się za granic±?
W dniu 2010-10-29 13:25, Marcin N pisze:
Przyznam się, że mam angielskie ¶wiatła w motocyklu - takie kupiłem w
motocyklu zarejestrowanym w Polsce.

Czy jest to jaki¶ kłopot za granic±? Czy Niemcy, Austriacy, Włosi -
czepiaj± się tego? Planuję jeĽdzić tam za dnia więc szkody nikomu nie
uczynię. Wydech mam zgodny z normami.

Nawet u nas moga ci zabrac DR, a przegladu nie powinien przejsc

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2010-10-29 12:29:48
Autor: AZ
Angielskie światła w motocyklu - czy czepiają się za granicą?
On 2010-10-29, Michał V-R <michalvet@o2.pl> wrote:
Przyznam się, że mam angielskie światła w motocyklu - takie kupiłem w
motocyklu zarejestrowanym w Polsce.

Czy jest to jakiś kłopot za granicą? Czy Niemcy, Austriacy, Włosi -
czepiają się tego? Planuję jeździć tam za dnia więc szkody nikomu nie
uczyniÄ™. Wydech mam zgodny z normami.

Nawet u nas moga ci zabrac DR, a przegladu nie powinien przejsc

A Ty co? ZOMO?

--
Artur
ZZR 1200 (UK werszyn)

Data: 2010-10-29 14:44:22
Autor: Mystik
On 2010-10-29, MichaĹ‚ V-R<michalvet@o2.pl>  wrote:
Nawet u nas moga ci zabrac DR, a przegladu nie powinien przejsc

A Ty co? ZOMO?

Jak rozumiem, wg Ciebie Zomo zabierało dowody rejestracyjne? Taka drogówka dawno temu? Ile masz lat? 15?

A wracając do tematu. Oczywiście, że motocykl z takim światłem nie powinien przejść przeglądu technicznego. Gdyby stacje diagnostyczne pracowały tak jak mają, to człowiek nie miałby na drodze kopcących diesli i nieoświetlonych przyczep. O plamach oleju nie wspomnę.

Mystik

Data: 2010-10-29 12:52:01
Autor: AZ
On 2010-10-29, Mystik <mystik@po.onet.pl> wrote:
A Ty co? ZOMO?

Jak rozumiem, wg Ciebie Zomo zabierało dowody rejestracyjne? Taka drogówka dawno temu? Ile masz lat? 15?

Brak slow...

BTW. A Ty jak mowisz na rower?
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-10-29 15:02:26
Autor: Roman Niewiarowski
Angielskie światła w motocyklu - czy cz epiają się za granicą?
W dniu 2010-10-29 14:52, AZ pisze:

Brak slow...

To po co wysylasz posty ?

newrom na wielocypedzie ;>
--
Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.html
DT 125r - do sprzedania

Data: 2010-10-30 23:29:38
Autor: kocyk
On 2010-10-29, MichaĹ‚ V-R<michalvet@o2.pl>  wrote:
[...]

A mnie zatrzymaliby dowody od wszystkich motocykli.
K.

Data: 2010-10-30 14:35:34
Autor: AZ
On 30 PaĽ, 23:29, kocyk <ko...@ZZZriders.pl> wrote:
> Jak rozumiem, wg Ciebie Zomo zabierało dowody rejestracyjne? Taka
> drogówka dawno temu? Ile masz lat? 15?

> A wracaj±c do tematu. Oczywi¶cie, że motocykl z takim ¶wiatłem nie
> powinien przej¶ć przegl±du technicznego. Gdyby stacje diagnostyczne
> pracowały tak jak maj±, to człowiek nie miałby na drodze kopc±cych
> diesli i nieo¶wietlonych przyczep. O plamach oleju nie wspomnę.

A mnie zatrzymaliby dowody od wszystkich motocykli.

Ale kto? ZOMO?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-10-30 22:47:12
Autor: Tomek Wozniakowski
Angielskie światła w motocyklu - czy cz epiają się za granicą?
   Czesc :)

On 2010-10-29, MichaĹ‚ V-R<michalvet@o2.pl>  wrote:
Przyznam się, że mam angielskie światła w motocyklu - takie kupiłem w
motocyklu zarejestrowanym w Polsce.

Nawet u nas moga ci zabrac DR, a przegladu nie powinien przejsc

A Ty co? ZOMO?

Artur, ale ossso  Ci chodzi - prawde napisal.

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2010-10-30 14:06:01
Autor: AZ
On 30 PaĽ, 22:47, Tomek Wozniakowski <zuzka6...@o2.pl> wrote:
> A Ty co? ZOMO?

Artur, ale ossso  Ci chodzi - prawde napisal.

Ty cicho bonc bo tez masz motocykl z angli! ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-10-30 23:36:13
Autor: Tomek Wozniakowski

W dniu 2010-10-30 23:06, AZ pisze:

Ty cicho bonc bo tez masz motocykl z angli! ;-)

Tam z Anglii - swiatla pewnie i tak Chinczycy robiom ;)
.... a moze nie???... ktoichtam...