Anglia unia wyjście zakład

Data: 2016-06-24 14:23:18
Autor: robot
Anglia unia wyjście zakład
Założyłem się z kolegą i potrzebna jest obiektywna opinia osób trzecich
kto jest zwycięzcą zakładu.
Zakład ustalany był przez sms-y
Oto dokładny stenogram, czy jak to tam się w tv mówi

czas: 24.06.2016 godz 8:58

A: Anglia wyszla z uni

B: nie wyszla

A: Wyszla

B: zakladzik?

A: Tak o 200 zl

B: stoi

A: Ok

Kto jest waszym zdaniem zwycięzcą zakładu?
A czy B?

Data: 2016-06-24 16:23:08
Autor: Marek Czaplicki
Anglia unia wyjście zakład
robot pisze na pl.soc.polityka w piątek, 24 czerwca 2016 14:23 :

[...]

A: Anglia wyszla z uni

B: nie wyszla

A: Wyszla

B: zakladzik?

A: Tak o 200 zl

B: stoi

A: Ok

Kto jest waszym zdaniem zwycięzcą zakładu?
A czy B?

B. Tak się składa że klepnięcie wyniku referendum musi jeszcze zrobić ichni Parlament. Więc formalnie nie wyszła i to zajmie trochę czasu.

Data: 2016-06-25 05:00:05
Autor: Budzik
Anglia unia wyjście zakład
Użytkownik Marek Czaplicki emcza@gazeta.pl ...

[...]

A: Anglia wyszla z uni

B: nie wyszla

A: Wyszla

B: zakladzik?

A: Tak o 200 zl

B: stoi

A: Ok

Kto jest waszym zdaniem zwycięzcą zakładu?
A czy B?

B. Tak się składa że klepnięcie wyniku referendum musi jeszcze zrobić
ichni Parlament. Więc formalnie nie wyszła i to zajmie trochę czasu.

Mało tego - chociaz wynik referendum daje silny mandat polityczny, to de facto do niczego rzadu nie zobowiązuje...
Zauwazyliscie, ze jak juz wynik był coraz bardziej jasny, to coraz czesciej zamiast referendum zaczeto mowic plebiscyt?

Data: 2016-06-26 01:12:40
Autor: robot
Anglia unia wyjście zakład
W dniu 2016-06-25 o 07:00, Budzik pisze:
[...]

A: Anglia wyszla z uni

B: nie wyszla

A: Wyszla

B: zakladzik?

A: Tak o 200 zl

B: stoi

A: Ok

[...]

To szczegół.

Mnie  drażni inny mechanizm.
Popatrzcie na tytuły w wiadomościach:

"Brexit staje się faktem"
"Brexit zafundował giełdom armagedon"
"Co Brexit będzie oznaczał dla zwykłych ludzi?"
"Brexit stał się rzeczywistością" <- mój faworyt
"Brexit uderza we frankowiczów"
"Brytyjczycy wybrali Brexit"
"Czy Zjednoczone Królestwo przetrwa Brexit"
"Brexit to zła wiadomość dla Polski"
"W Czeremsze urodziła się świnia z sześcioma nogami"

Ja się temu koledze nie dziwię, że odebrał to w ten sposób, że "Anglia wyszła z unii".

Wy tu na polityce wiecie o co chodzi.
Ale pomyślcie jak to obierają "prości ludzie"

Anglia unia wyjście zakład