Anglicy cwicza rzuty karne.

Data: 2018-05-10 07:01:48
Autor: ń
Anglicy cwicza rzuty karne.
"World Cup 2018 - England to review penalty shootout plans in Russia":
www.bbc.com/sport/football/44039951
Myślę, że na Euro 2016 portugalski bramkarz miał rozpracowanego Błaszczykowskiego.
Kuba strzelił identycznie, jak w poprzedniej serii rzutów karnych przeciw Szwajcarii, na dodatek słabiej.
Na turniej zawodnik powinien miec przygotowane co najmniej dwa-trzy różne wykonania rzutu karnego.
A najlepsi jak Lewandowski za każdym razem strzelają inaczej.
Na dodatek wyglądało na to, że Fabiański kompletnie nie rozpracował Portugalczyków.
Czyli była tylko gadka-szmatka o "zadbaniu o najdrobniejsze szczegóły".
To, że w 120 minucie dogrywki przeciw Portugalii Nawałka powinien zmienić Fabiana na Boruca to inna sprawa.
Ciekawym zagadnieniem jest szpiegostwo "przemysłowe", piłkarzy podgląda się na wszelkie sposoby nawet przez satelity, stąd treningi najważniejszych elementów powinny odbywać się pod zadaszeniem lub choćby pod siatką maskującą. To samo dotyczy najlepszych drużyn klubowych, które miewają budżety większe od reprezentacji.
Ciekaw jestem, czy nasze służby zapewniają osłonę kontrwywiadowczą zgrupowań kadry?

Anglicy cwicza rzuty karne.