"Anglicy" - młodzi i wykształceni pomywacze garów

Data: 2010-11-19 10:20:08
Autor: Dobrodziej
"Anglicy" - młodzi i wykształceni pomywacze garów

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4ce638dd$0$22806$65785112news.neostrada.pl...
[znalezione]

CUD POdlego Tuska :
POLACY UCIEKAJĄ Z ZIELONEJ WYSPY TUSKA

Rekordowa liczba naszych rodaków zdecydowała się w tym roku na emigrację zarobkową do Wielkiej Brytanii.

Ponad 100 tys. nowych imigrantów z Polski i innych krajów Europy Wschodniej odnotował od stycznia do końca września br. Brytyjski Urząd Statystyczny. To o 23 proc. więcej niż w całym 2009 r.

"Widzimy wielki powrót imigrantów zarobkowych z Polski" - podkreśla Andrew Green, szef organizacji MigrationWatch, która zajmuje się monitorowaniem imigracji do Wielkiej Brytanii i domaga się jej ograniczenia.

Większość obcokrajowców przybywających na Wyspy za chlebem pracuje na stanowiskach nisko płatnych w gastronomii (mycie garow), rolnictwie (zbieranie truskawek) czy w branży budowlanej (dachowcy).
I to ci wszyscy wykształcenie z dużych miast ciemnota co uwierzyła w cuda cudaka.

Ty chyba nigdy nie byłeś w Anglii i nie masz zielonego pojęcia o panujących tam warunkach. Sprawa jest prosta: znasz angielski, masz dobrą pracę, nie znasz - walisz na zmywak. Mówiąc bardziej zrozumiale: wykształceni mają lepiej, róznej maści robole i wiejskie parobki znające jedynie "o'kay" to pracownicy za parę funtów. A teraz skup się: wykształceni to elektorat PO, wiocha i robole to elektorat PiS. Możesz sobie ulżyc, kopnij kota! ;-)

d.

Data: 2010-11-19 10:55:42
Autor: cytryna
"Anglicy" - m³odzi i wykszta³ceni pomywacze garów

U&iquest;ytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisa&sup3; w wiadomo&para;ci news:4ce638dd$0$22806$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
>
> "Widzimy wielki powrót imigrantów zarobkowych z Polski" - podkre&para;la Andrew > Green, szef organizacji MigrationWatch, która zajmuje si&ecirc; monitorowaniem > imigracji do Wielkiej Brytanii i domaga si&ecirc; jej ograniczenia.
>
> Wi&ecirc;kszo&para;&aelig; obcokrajowców przybywaj&plusmn;cych na Wyspy za chlebem pracuje na > stanowiskach nisko p&sup3;atnych w gastronomii (mycie garow), rolnictwie > (zbieranie truskawek) czy w bran&iquest;y budowlanej (dachowcy).
> I to ci wszyscy wykszta&sup3;cenie z du&iquest;ych miast ciemnota co uwierzy&sup3;a w cuda > cudaka.

Ty chyba nigdy nie by&sup3;e&para; w Anglii i nie masz zielonego poj&ecirc;cia o panuj&plusmn;cych tam warunkach. Sprawa jest prosta: znasz angielski, masz dobr&plusmn; prac&ecirc;, nie znasz - walisz na zmywak. Mówi&plusmn;c bardziej zrozumiale: wykszta&sup3;ceni maj&plusmn; lepiej, róznej ma&para;ci robole i wiejskie parobki znaj&plusmn;ce jedynie "o'kay" to pracownicy za par&ecirc; funtów. A teraz skup si&ecirc;: wykszta&sup3;ceni to elektorat PO, wiocha i robole to elektorat PiS. Mo&iquest;esz sobie ul&iquest;yc, kopnij kota! ;-)

d.

***
Panie Dobrodzieju nie wypada puszczać bąki w eleganckim towarzystwie. Także kopanie kota bardziej pasuje do Dupy z Wąsami nałogowo mordującego niewinne
zwierzaki. Ludzie kochający zwierzęta stronią od azylu "młodych, dobrze wykształconych z wielkich miast" pucujących zlewozmywaki i toalety.Yes, yes
yes, pojęcia nie miał o języku angielskim a jaki kozak z woli GWna.

Data: 2010-11-19 11:40:29
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:0ef8.000007ac.4ce6499enewsgate.onet.pl...

> [...]

wykształconych z wielkich miast" pucujących zlewozmywaki i toalety.Yes, yes
yes, pojęcia nie miał o języku angielskim a jaki kozak z woli GWna.

Przepraszam, jakie towarzystwo "eleganckie" masz na mysli, chyba nie to na psp?!! Postraj się też trzymać tematu, a nie odwracać Alika ogonem. Prawda jest taka jaka jest i czy chcesz tego czy nie młodzi Polacy, bez wykształcenia chwytają się wszelkich prac by przetrwać pierwsze miesiące. Ja też przypierdzielałem na budowie u dzikiego Angola wykonując proste prace. Kiedy koleś się zorientował, że znam się na elektryce i komputerach, a także potrafię naprawić to co zgłaszał do serwisu za ciężkie pieniądze dostałem lepsze zajęcie, a po zorientowaniu się co jest grane przeniosłem do jeszcze lepszej kończąc w biurze projektowym. Pieniądze są niezłe i na wiosnę jadę tam znów. Powiem ci tak, kto ma łeb na karku radzi sobie, sieroty niestety będą zmywać podłogi, niedojadać, spać na podłodze z kartonem jako dywanem i odkładać każdy funt by wrócić do rodziny z tarczą. Dłużej niż 2-3 lata nie opłaca się siedzieć na wyspach. Funt cienko stoi i nie są to te kokosy które były kilka lat temu kiedy funt był po 7 zł. Tak więc nie pierdziel mi "cytryna" o gościu z wąsami. Pokazujesz w ten sposób, że jesteś cienias, a taki na wyspach nie przetrwałby tygodnia. Spałbyś w opuszczonym kosciele i żebrał na żarcie.

d.

Data: 2010-11-19 12:59:34
Autor: bolek
"Anglicy" - m³odzi i wykszta³ceni pomywacze garów

Użytkownik "Dobrodziej" <email@domena.biz> napisał w wiadomości news:4ce6541d$0$27028$65785112news.neostrada.pl...

To jednak pracujesz na zmywaku.
Wykształcony by takich bredni nie pisał.

bolek

Data: 2010-11-19 14:04:33
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-19 11:40, Dobrodziej pisze:

[...]

   Gdybyś się na czymkolwiek dobrze znał to pracowałbyś
w Polsce za uczciwe pieniądze.
   Twój angielski szef jest moim klientem, płaci mi
dobrą kasę za dobre produkty które mu sprzedaje. Różnica
jest taka że ja nie pracuje U NIEGO, tylko DLA NIEGO
i w każdej chwili mogę mu powiedzieć: SPIERDALAJ, następny
proszę... (tak na marginesie mam kilku fajnych klientów
z Wielkiej Brytanii i Nowej Zelandii a kurs FUNTA
mam w dupie bo swoją robotę wyceniam w złotówkach)
   Moja ścieżka kariery zaczęła się i skończy u mnie
w firmie, na stanowisku szefa wszystkich szefów, Ty
zawsze będziesz robolem, gadanie o "KARIERZE" gdy
pracuje się na kogoś jest idiotyczne.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-19 15:06:35
Autor: bolek

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4ce675e1$0$27023$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No przecież Ty też pracujesz na bandę nieroboli
/sejm,senat,rząd itd/
A Twoja firma ?
Dzisiaj istnieje, jutro nie.

bolek

"Anglicy" - młodzi i wykształceni pomywacze garów