Anglicy też czytają psp

Data: 2009-06-17 17:09:13
Autor: Hans Kloss
Anglicy też czytają psp
To co na naszym forum prezentują inkoski, kłamecki, stefania czy cycek próbował  skopiować jeden z uczestników brytyjskiego odpowiednika programu "Mam talent"
http://www.youtube.com/watch?v=miktXNu3kzY

Trzeba przyznać że Anglik wypadł niczym  nowicjusz w porównaniu z ww. grupowymi wirtuozami. Raz jeszcze okazuje się że polscy fachowcy w kolejnej dziedzinie w niczym nie ustępują specjalistom zagranicznym a nawet ich przewyższają.
J-23

Data: 2009-06-17 19:45:00
Autor: MH
Anglicy teżczytają psp
[...]

Tego pierdzącego linka podałem na grupie parę miesięcy temu w zupełnie innym
kontakście. Zajmij się czymś innym sfrustrowany moherowy kretynie !!

Bez odbioru ,

MH

Data: 2009-06-17 11:17:10
Autor: Hans Kloss
Anglicy teżczytają psp
Nie interesuje mnie co zapodają na grupie podobni tobie szmaciarze
więc nie czytam.
J-23.

Data: 2009-06-17 23:03:41
Autor: MH
Anglicy teżczytają psp
Nie interesuje mnie co zapodają na grupie podobni tobie szmaciarze
więc nie czytam.

Głupole czytają to co piszą Angole !! Ale czytać , to trza umieć !!

BTW , jak tam autko ?? Pali więcej na światłach , czy bez ...

MH

--

Anglicy też czytają psp