Angliki drozze niz europejskie

Data: 2009-03-19 10:48:45
Autor: G Nowak
Angliki drozze niz europejskie
Przegladajac oferty dostawczakow, nie sposob nie natknac sie na
dziesiatki  ogloszen anglikow.
Niektore oferty sa  tak wyimaginowane, ze zastanawiam sie jak sprzedawcy licza na jakikolwiek telefon skoro ogloszenie nizej jest wersja
europejska w  podobnym stanie rok mlodsza... ???

skad ten anglik (z ktorej anglii)? gdzie te ogloszenia przegladasz, moze jakias zla strone masz? ja mam odwrotnie jak patrze ceny na otomoto to zastanawiam sie czemu samochody z drugiej reki kosztuja wiecej niz w uk nowsze uzywki salonowe z lepszym wyposazeniem.

--
pozdr

Angliki drozze niz europejskie