Angole jaom na czolowke z KOronaVircem - Milion zgonow?!? Runt Wracaj!

Data: 2020-03-16 01:53:14
Autor: mrbluesky.pl
Angole jaom na czolowke z KOronaVircem - Milion zgonow?!? Runt Wracaj!
ttps://oko.press/wielka-brytania-koronawirus-milion-zgonow/

Runt wracaj! ;)
Albo siedz tam.
Zobaczysz to z bliska!

https://www.money.pl/gospodarka/lot-uruchomil-strone-dla-polakow-chcacych-wrocic-do-kraju-sprawdzamy-jak-dziala-6488953182525569a.html

Data: 2020-03-16 11:43:11
Autor: Runt
W dniu 2020-03-16 o 09:53, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
ttps://oko.press/wielka-brytania-koronawirus-milion-zgonow/
Runt wracaj! ;)
Po co? Na 2 tygodnie paki z mozliwoscią przedłuzenia o kolejne miesiące?
Albo siedz tam.
Angole to kompletne świry. Olewają wszystko twierdząc, że się uodpornią chlejąc w pubach. Im więcej się zarazi tym lepiej. Na epidemii zarobi ich przybliżony "odpowiednik" polskiego ZUS.
Zobaczysz to z bliska!
https://www.money.pl/gospodarka/lot-uruchomil-strone-dla-polakow-chcacych-wrocic-do-kraju-sprawdzamy-jak-dziala-6488953182525569a.html
Nie mam zamiaru wracac. Tu mam swoje sprawy i nie widzę sensu pchać się w polskie bagno (patrz cyrk ze szpitalem ostatnio w Łomzy). Oglądałem co się dzieje z tymi którzy zdecydowali się wracać do starego kraju.

--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Angole jaom na czolowke z KOronaVircem - Milion zgonow?!? Runt Wracaj!