Angole zgłupieli.

Data: 2010-04-23 09:05:04
Autor: jadrys
Angole zgłupieli.

I narażają swojego rodaka na utratę zdrowia, o ile nie życia:

  http://wiadomosci.wp.pl/kat,9911,title,Homoseksualista-ma-nauczyc-PiS-tolerancji,wid,12201480,wiadomosc_prasa.html

Data: 2010-04-23 01:14:46
Autor: Hans Kloss
Angole zgłupieli.
On 23 Kwi, 09:05, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

I narażają swojego rodaka na utratę zdrowia, o ile nie życia:
Narażają jedynie tego nieszczęśnika  na liczne afronty, siebie na
lekceważenie a swoją "konserwatywność" wystawiają na pośmiewisko.
J-23

Data: 2010-04-23 15:50:54
Autor: jadrys
Angole zgłupieli.
W dniu 2010-04-23 10:14, Hans Kloss pisze:
[...]

Żeby tylko się skończyło na afrontach..

Data: 2010-04-23 09:59:24
Autor: abc
Angole zgłupieli.
Wrak Imperium Brytyjskiego gnije na dnie. Podjęte przez brytyjski rząd
działania, mające ograniczyć liczbę ciąż wśród nieletnich zaowocowały ich
podwojeniem. Zmarnowano blisko 6 milionów funtów podatników, które
przeznaczono na programy edukacji seksualnej oraz darmowe rozprowadzanie
prezerwatyw - donosi Daily Mail.

Badania przeprowadzone przez ministerstwo zdrowia pokazują, że
prawdopodobieństwo zajścia w ciążę młodych kobiet, które uczestniczyły w
programie rządowym YPDP (Young People's Development Programme), którego
koszt na jedną osobę wynosił 2500 funtów, jest "znacznie" większe aniżeli w
przypadku dziewcząt, które w takich programach nie brały udziału, ani też
nie korzystały z darmowych środków antykoncepcyjnych.

16 proc. dziewcząt biorących udział w rządowym programie zaszło w ciążę,
podczas gdy odsetek takich przypadków wśród dziewcząt biorących udział w
innych programach wynosi 6 proc.

Więcej http://www.piotrskarga.pl/ps,3836,2,0,1,I,informacje.html

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2010-04-23 15:50:36
Autor: jadrys
Angole zgłupieli.
W dniu 2010-04-23 09:59, abc pisze:
[...]

No to o czym to świadczy? - Co chcesz przez to powiedzieć?  Że edukacja seksualna przynosi odwrotny skutek?

Data: 2010-04-23 12:00:03
Autor: ;[heŽsk];
Angole zgłupieli.
On Fri, 23 Apr 2010 09:05:04 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

I narażają swojego rodaka na utratę zdrowia, o ile nie życia:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,9911,title,Homoseksualista-ma-nauczyc-PiS-tolerancji,wid,12201480,wiadomosc_prasa.html

 czy parada pedalstwa przejdzie tymi samymi ulicami, ktorymi
 wozono s.p. lecha i marie ? --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-23 05:34:21
Autor: zbig
Angole zgłupieli.
On 23 Kwi, 12:00, ";[heŽsk];" <;WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:
On Fri, 23 Apr 2010 09:05:04 +0200, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

http://wiadomosci.wp.pl/kat,9911,title,Homoseksualista-ma-nauczyc-PiS...

 czy parada pedalstwa przejdzie tymi samymi ulicami, ktorymi

Cakiem możliwe. Arcypedaliskup Paetz siedział w katedrze mariackiej na
honorowym miejscu.

Data: 2010-04-23 15:07:23
Autor: =heÂŽsk=
Angole zgłupieli.
On Fri, 23 Apr 2010 05:34:21 -0700 (PDT), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

>  czy parada pedalstwa przejdzie tymi samymi ulicami, ktorymi
>  wozono s.p. lecha i marie ?

Cakiem możliwe. Arcypedaliskup Paetz siedział w katedrze mariackiej na
honorowym miejscu.

 najwyrazniej tak sobie zyczyla rodzina czyli prezes pis...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-23 15:51:26
Autor: jadrys
Angole zgłupieli.
W dniu 2010-04-23 12:00, ;[heŽsk]; pisze:
[...]

Myślę że nie powinno to nikomu przeszkadzać.

Data: 2010-04-23 14:40:40
Autor: ColgatesBilly
Angole zgłupieli.
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hqrgsj$h0q$1news.onet.pl...

I narażają swojego rodaka na utratę zdrowia, o ile nie życia:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,9911,title,Homoseksualista-ma-nauczyc-PiS-tolerancji,wid,12201480,wiadomosc_prasa.html

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

No wlasnie jak mowilem.
Bereza i obozy koncentracyjne.

Data: 2010-04-23 15:51:38
Autor: jadrys
Angole zgłupieli.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,9911,title,Homoseksualista-ma-nauczyc-PiS-tolerancji,wid,12201480,wiadomosc_prasa.html -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

No wlasnie jak mowilem.
Bereza i obozy koncentracyjne.

Nie karałbym ciemnego ludu aż tak bardzo. Myślę że porządna edukacja powinna wystarczyć żeby zrozumieli zjawisko homoseksualizmu.

Data: 2010-04-23 18:18:11
Autor: ColgatesBilly
Angole zgłupieli.
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hqs8ls$t51$1news.onet.pl...
[...]

Nie stac nas.
Powieszenmie publiczne tego smiecia na Rynku bedzie duzo tansze
i skuteczniejsze.
Kraj bedzie sie mogl skoncentrowac na sprawach waznych

Data: 2010-04-24 15:34:23
Autor: jadrys
Angole zgłupieli.
W dniu 2010-04-23 17:18, ColgatesBilly pisze:

[...]

Nie, nie zgadzam się - ciemnota i zabobony nie mogą być karane śmiercią..  Ten Angol może być nawet być dobrym edukatorem.

Data: 2010-04-24 16:35:32
Autor: ColgatesBilly
Angole zgłupieli.
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hqus1i$372$1news.onet.pl...
[...]

A jaka ma specjalnosc?

Data: 2010-04-24 22:36:02
Autor: jadrys
Angole zgłupieli.
W dniu 2010-04-24 15:35, ColgatesBilly pisze:

[...]

Pierwszej kategorii.

Data: 2010-04-25 00:16:30
Autor: ColgatesBilly
Angole zgłupieli.
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hqvknu$h6n$1news.onet.pl...
[...]

To pedaly maja kategorie, bez roznosci w jednym gownie?

Data: 2010-04-26 08:11:01
Autor: jadrys
Angole zgłupieli.
W dniu 2010-04-24 23:16, ColgatesBilly pisze:
[...]

To powinieneś sam wiedzieć najlepiej. Billy skąd u ciebie ta niechęć do pedziów?

Angole zgłupieli.