Anhinga T21 - opinie

Data: 2009-06-15 16:53:27
Autor: kursnurkowy.pl
Anhinga T21 - opinie
Bede wdziewczny za wszelkie opinie i uwagi dotyczace w/w sprzetu.

Używam Anhingi i jestem z niej bardzo zadowolony. Solidnie wykonane. z tych które widziałem chyba najlepsze jak dla mnie.
Nie uzywam T21 ale CCR.

Radek
www.kursnurkowy.pl

Data: 2009-06-15 13:22:12
Autor: Przemek Koronka
Anhinga T21 - opinie
Trochę na temat jest tutaj

http://www.frogmen.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=20&Itemid=66

miałem pod singla s16, teraz do twina t21, w obydwu przypadkach nie
miałem żadnych awarii, skrzydło "wolno się starzeje" właściwie nie
widać po nim śladów zużycia, nie wiem jak będzie się pływało z singlem
i gumkami, ale pod twinem sprawuje się super, nie będziesz żałował

Pozdrawiam
Przemek

Anhinga T21 - opinie