Anhinga czy OMS ?

Data: 2010-03-11 16:11:43
Autor: Divemania.pl
Anhinga czy OMS ?
Anginga T21 czy moze jakis jednokomorowy OMS ?

Wiem, ze to troche droższe rozwiązanie ale idealnym produktem dla osób, które pływają czasami w twinie, a czasami w jednej butli jest skrzydło Zeagle Ranger. Sam takie używam od kilku lat i nie zamieniłbym tego na żadną uprząż ze skrzydłem. Jest super wygodne, funkcjonalne a przerobienie go z monobutli na twina zajmuje max 9 minut.

Pozdrawiam,
Przemysław Kacprzak
www.divemania.pl

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4930 (20100309) __________