Ani prawica ani lewica!

Data: 2015-04-20 02:56:31
Autor: Stachu Chebel
Ani prawica ani lewica!
W dniu poniedziałek, 20 kwietnia 2015 10:57:34 UTC+2 użytkownik zdumiony napisał:
Ludzie niedojrzali potrzebują identyfikacji: "jestem prawicą" albo "jestem lewicą" i w ten sposób się dowartościowują.
Ja natomiast mam własne poglądy, można by je nazwać jednocześnie prawicowe, lewicowe czy centrowe.

Ja też mam własne pogłądy, tylko się z nimi nie zgadzam.

Data: 2015-04-20 12:37:12
Autor: Marek
Ani prawica ani lewica!
W dniu poniedziałek, 20 kwietnia 2015 11:56:31 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:
> [...]

Ja też mam własne pogłądy, tylko się z nimi nie zgadzam.

Jeszcze trzeba miec, na wszelki wypadek, drugi garnitur poglądów (Marx-bracia).

Data: 2015-04-20 15:25:26
Autor: Wiesiaczek
Ani prawica ani lewica!
W dniu 20.04.2015 o 11:56, Stachu Chebel pisze:
[...]

Czyli jesteś "za" a nawet "przeciw"? :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: