Ania Dymna była śliczna w wieku dwudziestuparu lat...

Data: 2009-05-04 17:00:47
Autor: Tzva Adonai
Ania Dymna była śliczna w wieku dwudziestuparu lat...
... miała i ma do tej pory bardzo sympatyczną twarz... Nie jestem zwolennikiem
oceniania ludzkiej natury po wyglądzie, ale faktem jest, że niekiedy jesteśmy
w stanie ocenić człowieka już po samym spojrzeniu w oczy...

35 lat temu -
http://www.e-teatr.pl/pl/zdjecia/film/filmy/polskie/niema-mocnych.jpg

Dziś - http://www.nadajemy.ie/photos/33/95f666fd.jpg

Data: 2009-05-04 19:11:28
Autor: Spawacz

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtn6vu$bhv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Aleeeeoooosssooossiiiiichoooozzziiiiiiiiiiii?

--
Spawacz

Data: 2009-05-05 01:33:02
Autor: sofu

Użytkownik "Spawacz" <ćułm@kóńtó.pł> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Dziś - http://www.nadajemy.ie/photos/33/95f666fd.jpg

Aleeeeoooosssooossiiiiichoooozzziiiiiiiiiiii?

Jemu głownie chodzi o to, że ona nigdy nie miała i nie ma obrzezanego fiuta.

sofu

Data: 2009-05-04 19:29:08
Autor: Ensitherum

vide Anna Milewska vs zidiociała lewaczka http://www.ooops.pl/textonly/wp-content/uploads/2006/03/bardott.jpg

Data: 2009-05-04 21:20:39
Autor: rAzor
Użytkownik Ensitherum napisał:
[...]

Kuhwa! człowiek - jem kolację.

Data: 2009-05-05 00:17:53
Autor: Adam

Użytkownik "Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:gtn8l3$6kc$1news.onet.pl...
[...]

To jest chyba B. Bardot.
AC

Data: 2009-05-05 00:28:09
Autor: MH
Ania Dymna byłaśliczna w wieku dwudziestuparu lat...
Chyba się Dymna zbyt rzadko Dymała ...

MH

Data: 2009-05-05 01:23:05
Autor: sofu

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości
Chyba się Dymna zbyt rzadko Dymała ...

MH

--

Być może? Bo to jest bardzo porządna i miła kobieta.

sofu

Data: 2009-05-05 01:24:09
Autor: Ensitherum
MH pisze:
Chyba się Dymna zbyt rzadko Dymała ...

banalne skojarzenie godne usenetowego szlamu albo forum onetu.

Ania Dymna była śliczna w wieku dwudziestuparu lat...