Ania Lichota zdobyła dzisiaj Mt. Everest!

Data: 2010-05-23 14:58:54
Autor: krzysiek
Ania Lichota zdobyła dzisiaj Mt. Everest!
Gratulacje dla szczecinianki Anny Lichoty,
za zdobycie Czomolungmy i ostatniego klejnotu do "Korony Ziemi".

http://mteverest2010.blogspot.com/

Krzysiek

Data: 2010-05-24 09:26:12
Autor: Olin
Dnia Sun, 23 May 2010 14:58:54 -0700 (PDT), krzysiek napisał(a):

Gratulacje dla szczecinianki Anny Lichoty,
za zdobycie Czomolungmy i ostatniego klejnotu do "Korony Ziemi".

Przecie powszechnie wiadomo, że wyjście na Mount Everest jest wyłącznie
kwestią kasy i to wcale nie pancernej.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Kontrola Partii Republikańskiej opiera się na ideologii neokonserwatyzmu,
 stworzonej przez trockistów nawróconych na radykalny syjonizm, którym
 udało się zawrzeć sojusz ze środowiskami protestanckimi, wierzącymi,
 że zwycięstwo Izraela nad Arabami jest koniecznym warunkiem powrotu
 Chrystusa na ziemię."
prof. Iwo Cyprian Pogonowski na łamach "Naszego Dziennika"

Data: 2010-05-24 11:35:50
Autor: Doczu
W dniu 2010-05-24 09:26, Olin pisze:
[...]

Podobnie jak lot w kosmos - nie znaczy to jednak, że każdy, kto ma chęć i kasę, poleci.

--
-= Pozdrawiam Doczu =-
adres do korespondencji

Data: 2010-05-24 12:05:54
Autor: Michal Brzozowski
On May 24, 3:26 am, Olin <k...@adres.w.stopce> wrote:
> [...]

> za zdobycie Czomolungmy i ostatniego klejnotu do "Korony Ziemi".

Przecie powszechnie wiadomo, że wyjście na Mount Everest jest wyłącznie

Poswiec to zdanie wszystkim, ktorzy na tej gorze zgineli.

Data: 2010-05-24 13:16:14
Autor: Przemek

Użytkownik "Olin" <kuku@adres.w.stopce> napisał w wiadomości news:1r5mpwr7zfs56.1f6blg9xo5ek9.dlg40tude.net...
[...]

 Ot, typowa polska zazdrość, kiepsko wytłumaczona :(

pozdr
p.

Data: 2010-05-24 18:08:18
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Ania Lichota zdoby�a dzisiaj Mt. Everes t!

Gratulacje dla szczecinianki Anny Lichoty,
za zdobycie Czomolungmy i ostatniego klejnotu do "Korony Ziemi".

Przecie powszechnie wiadomo, �e wyj�cie na Mount Everest jest wy��cznie
kwestiďż˝ kasy i to wcale nie pancernej.

  Ot, typowa polska zazdro��, kiepsko wytďż˝umaczona :(

Bzdura.
Ma rację. Podobnie jest z zachwytem nad zdjęciami zorzy polarnej. Wystarczy pojechać i focić kompaktem.
A to, że ktoś zdrowia nie ma to inna sprawa.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-05-24 18:53:00
Autor: Artur M. Piwko
Ania Lichota zdobyÂła dzisiaj Mt. Everest!
In the darkest hour on Mon, 24 May 2010 13:16:14 +0200,
Przemek <egoist@vp.pl> screamed:
Gratulacje dla szczecinianki Anny Lichoty,
za zdobycie Czomolungmy i ostatniego klejnotu do "Korony Ziemi".

Przecie powszechnie wiadomo, ¿e wyjœcie na Mount Everest jest wy³¹cznie
kwestiÂą kasy i to wcale nie pancernej.

 Ot, typowa polska zazdroœÌ, kiepsko wytÂłumaczona :(

Zwłaszcza, że nieprawdziwa. BTW, psujesz kodowanie.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
[ 18:52:28 user up 12447 days,  6:47,  1 user, load average: 0.94, 0.38, 0.95 ]

               It said, "Insert disk #3," but only two will fit!

Data: 2010-05-24 18:47:28
Autor: Rafał Jankowiak
Olin wrote:
wyjście na Mount Everest jest wyłącznie
kwestią kasy i to wcale nie pancernej.

<ironia>
Jeśli jest jak piszesz, to dlaczego 10% trekkersów, którzy opuścili lotnisko w Lukli poddaje się na poziomie Namche, dalsze naście % dociera do ok 4500, a powyżej Gorak Shep (czyli do Everest BC lub/i na Kala Pattar) dociera niespełna 60% Luklowiczów?

Przecież tam to też kwestia kasy: wynając sobie portera/mula/jaka itp i sruuu do góry!
A Góra Gór to cirka 3500m wyżej niż w/w miejsca.
</ironia>

Gdyby to była kwestia tylko i wyłącznie kasy, na 8850 miałbyś Giewont II i setki zdobywców dziennie. Za extra kasę pewnie nawet w środku letniego monsunu. Na szczęście organizmy wielu osób, zarówno rasowych łojantów, jak i nowobogackich wymiękają już na 4000-5000, że o South Col czy wierzchołku nie wspomnę. I dlatego na Dachu Świata staje aż (lub tylko) tyle osób, ile staje.

R.

Data: 2010-05-24 10:40:43
Autor: Grzegorz Jendrzej
Ania Lichota zdobyła dzisiaj Mt. Everest!
to tylko kwestia kasy - tak tak najlepiej jest siedzieć w domu przy
komputerze i krytykować,

p.s. skoro to takie łatwe to ciekawe dlaczego tylko 3 Polki maja
koronę Ziemi, skoro to takie łatwe to dlaczego tak mało ludzi zodbywa
szczyty i korony swiata, etc?

Bo trzeba mieć jaja i być wytrwałym w dążeniu do celu, niestety XIX
uczy wszystkich że życie powinno być łatwe i przyjemne, i wszystko sie
nam nalezy, a czas wolny najlepiej spedzac w pubie przy piwie.

p.s. conieco na ten temat można także znaleźć na www.planetagor.pl

Data: 2010-05-25 09:10:58
Autor: Olin
Dnia Mon, 24 May 2010 10:40:43 -0700 (PDT), Grzegorz Jendrzej napisał(a):

skoro to takie łatwe to ciekawe dlaczego tylko 3 Polki maja
koronę Ziemi,

Ja tam byłem na niejednej Barnasiówce - i to bez zakładania obozów
pośrednich - dlatego wiem co mówię.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Ten, kto się śmieje ostatni, przeważnie nie ma jednego zęba na przedzie."
Baruch Spinoza

Data: 2010-05-25 06:55:21
Autor: Grzegorz Jendrzej
Ania Lichota zdobyła dzisiaj Mt. Everest!
Szacun szacun

A zuważyliście że nigdzie nie ma nic na ten temat?

E góry -  nic
Góry online - nic
Wspinanie - nic

Przykre to trochę bo wynik aże trzeba być Wojciechowska by być sławną,
nie masz reklamy nie istniejesz.

Data: 2010-05-25 16:04:40
Autor: Jarek Kardasz
Dnia Tue, 25 May 2010 06:55:21 -0700 (PDT), Grzegorz Jendrzej napisał(a):

Przykre to trochę bo wynik aże trzeba być Wojciechowska by być sławną,
nie masz reklamy nie istniejesz.
A po co ma gdzieś być coś napisane - przecież na góry wchodzi się dla
samego siebie (przynajmniej powinno się tak robić).

Jarek Kardasz
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
DOLOMITY - via ferraty - informacje praktyczne
-- > http://jarekkardasz.republika.pl/dolomity/

Data: 2010-05-24 20:47:49
Autor: wiktor [wiki] matlakiewicz
Ania Lichota zdobyła dzisiaj Mt. Ev erest!
czeŚĆ,
 ... a dzień taki sam u nas jak u Was,
 napisał Rafał Jankowiak na pl.rec.gory do nas:

Olin wrote:
> wyjście na Mount Everest jest wyłącznie
> kwestią kasy i to wcale nie pancernej.

<ironia>
Jeśli jest jak piszesz, to dlaczego 10% trekkersów, którzy opuścili </ironia>

Sprawdź, czy Cię coś w d4 nie użarło. Nieotagowane, pewnie dlatego nie rozpoznałeś :o)

R.

pozdrawiam
Wiki

--
                                            wiktor [wiki] matlakiewicz
(> - - ^.^_,                                     http://wiki.smutek.pl

Data: 2010-05-25 08:37:50
Autor: Sara
> [...]
> za zdobycie Czomolungmy i ostatniego klejnotu do "Korony Ziemi".

Przecie powszechnie wiadomo, że wyjście na Mount Everest jest wyłącznie

Gratulacje i szacun również za to, że potrafi zdobywać kasę i wydawać ją na
realizację swoich marzeń. Pzdr
Sara

Data: 2010-06-22 20:41:30
Autor: rAzor
Użytkownik krzysiek napisał:
Gratulacje dla szczecinianki Anny Lichoty,
za zdobycie Czomolungmy i ostatniego klejnotu do "Korony Ziemi".

http://mteverest2010.blogspot.com/

Krzysiek

Bladziutko wypada przy Martynie. To dopiero był success! he he

Data: 2010-06-23 02:04:31
Autor: abc
Ania Lichota zdobyła dzisiaj Mt. Everest!
Ktos wspominał o kasie.... to dobrze, bo Ania dzieki swoim działaniom
zbiera duzo kasy na ważny, górski, charytatywny cel. Wspinając się na
najwyższe szczyty każdego kontynentu zbierała środki na sfinansowanie
Szkoły Pokoju w Nepalu pod egidą Sarswati Foundation jak również na
rzecz rodzinnego domu dziecka z Gdańska.
I właśnie za to została nominowana do nagrody Złote Stopy, ZAGŁOSUJ:
 http://zlotestopy.pl/wyprawy/45-ania-everest-2010-lichota-na-dachu-swiata

Ania Lichota zdobyła dzisiaj Mt. Everest!