Animka

Data: 2011-09-07 17:53:47
Autor: Andy Niwiński
Animka
Nasza gwiazda zabłysnęła na pl.rec.foto.cyfrowa.

Nie tylko na komputerach się zna. W fotografii jest też zajebista. A jak się na rybkach zna...

Data: 2011-09-07 17:55:32
Autor: Goomich
Animka
You have one message from: Andy Niwiński <andyniwinski@interia.pl>

Nasza gwiazda zabłysnęła na pl.rec.foto.cyfrowa.

Nie tylko na komputerach się zna. W fotografii jest też zajebista. A
jak się na rybkach zna...

Wymień zasilacz.

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu   UIN: 6750153

Data: 2011-09-07 18:34:48
Autor: Andy Niwiński
Animka

"Goomich" <krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu> schrieb im Newsbeitrag news:Xns9F59B659C3CE2goomichskrzynkapl127.0.0.1...
[...]

Dzisiaj 5 wymieniłem. I co?

Data: 2011-09-07 21:10:43
Autor: RadoslawF
Animka
Dnia 2011-09-07 18:34, Użytkownik Andy Niwiński napisał:

[...]

Jak widać po nowym wątku nie pomogło, wymieniaj dalej.

Pozdrawiam

Data: 2011-09-07 21:13:57
Autor: Andy Niwiński
Animka

"RadoslawF" <radoslawf@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:j48fjl$o46$1news.onet.pl...
[...]

A co, żona Cię bije?

Data: 2011-09-08 05:39:06
Autor: RadoslawF
Animka
Dnia 2011-09-07 21:13, Użytkownik Andy Niwiński napisał:

[...]

Po tym wątku wygląda jakby ciebie biła i chcesz odreagować.

Pozdrawiam

Data: 2011-11-13 02:22:46
Autor: Piotr M
Animka
W dniu 08-09-2011 05:39, RadoslawF pisze:
[...]

LOL

--
Pozdrawiam, Piotr

"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
Aleksander Dumas

Data: 2011-09-07 19:03:30
Autor: nom
Animka

Użytkownik "Andy Niwiński" <andyniwinski@interia.pl> napisał w wiadomości news:j4842c$h46$1dont-email.me...
Nasza gwiazda zabłysnęła na pl.rec.foto.cyfrowa.

Nie tylko na komputerach się zna. W fotografii jest też zajebista. A jak się na rybkach zna...

 No i nieświadomie zrobiła sobie własny portret:
https://lh3.googleusercontent.com/-aDQPBDG-HmE/TmejGG7TklI/AAAAAAAAFKs/uBfRFeKMJj8/IMG066.jpg
:-)

Data: 2011-09-07 19:53:50
Autor: Gabriel Zastawnik
Animka

Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j48851$2md$1inews.gazeta.pl...
No i nieświadomie zrobiła sobie własny portret:
https://lh3.googleusercontent.com/-aDQPBDG-HmE/TmejGG7TklI/AAAAAAAAFKs/uBfRFeKMJj8/IMG066.jpg
:-)

Jak dla mnie to tam chyba jest odbicie mezczyzny.. Ale moze sie myle.

--
Gabriel Zastawnik
http://www.sigsoft.pl

Data: 2011-09-08 07:54:35
Autor: Robson
Animka
W dniu 2011-09-07 19:53, Gabriel Zastawnik pisze:

[...]

Z takimi otluszcznymi biodrami? Raczej nie, ale w dzisiajszych czasach i na Miriam sie nacieli ;)

Data: 2011-09-08 16:10:30
Autor: Gabriel Zastawnik
Animka

Użytkownik "Robson" <robson@z.pl> napisał w wiadomości news:j49lar$4u6$1news.onet.pl...
Z takimi otluszcznymi biodrami? Raczej nie, ale w dzisiajszych czasach i na Miriam sie nacieli ;)

10/10 :)

Jak dla mnie to jednak chlopak. Juz nie wspominam, ze bardzo krotko obciety.

Zawsze bylem zdania, ze zadna rzeczywista kobieta nie mogla by byc taka... no.. wiecie jaka:)

Data: 2011-09-08 18:03:47
Autor: Animka
Animka
W dniu 2011-09-08 16:10, Gabriel Zastawnik pisze:

UĹźytkownik "Robson"<robson@z.pl>  napisał w wiadomości
[...]

Zajmijcie się barany komputerami, a nie jakimiś chłopami na zdjęciach czy ich cieniach.

--
animka

Data: 2011-09-08 19:03:43
Autor: Rafał Łukawski
Animka

Zajmijcie się barany komputerami, a nie jakimiś chłopami na zdjęciach
czy ich cieniach.

Faceci [informatycy] generalnie postępują w dwojaki sposób:
- gdy rozmawiaja ze soba (o ile mozna to nazwac rozmowa), zazwyczaj organizuja sobie konkurs siusiania
- gdy pojawia sie kobieta, to rozladowuja swoje kompleksy

na to nie ma rady, tylko silownia, dyskoteka etc ;)

Data: 2011-09-08 21:08:11
Autor: Animka
Animka
W dniu 2011-09-08 19:03, Rafał Łukawski pisze:

[...]

To widocznie tylko ja znam informatykĂłw na poziomie.
Natomiast wzór kultury na grupach dyskusyjnych (co prawda tych osób nie znam osobiście) to S.Sokół i Goomish.
Czapki z głów panowie udający informatyków.

--
animka

Data: 2011-09-08 23:00:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Animka

"Animka" j4b3r5$9eg$2@node2.news.atman.pl

Natomiast wzór kultury na grupach dyskusyjnych
(co prawda tych osób nie znam osobiście) to S.Sokół
i Goomish. Czapki z głów panowie udający informatyków.

[Ciekawe -- czym oni narazili się jej? Skoro ich wyróżniła...]

Data: 2011-09-08 23:27:11
Autor: Przemysław Ryk
Animka
Dnia Thu, 08 Sep 2011 21:08:11 +0200, Animka napisał(a):

To widocznie tylko ja znam informatykĂłw na poziomie.
Natomiast wzór kultury na grupach dyskusyjnych (co prawda tych osób nie znam osobiście) to S.Sokół i Goomish.
Czapki z głów panowie udający informatyków.

Odezwał się wzór kultury…

[ Samica czarnej wdowy odbiera Ĺźycie samcowi zaraz po kopulacji. Kobieta   ]
[ rozciąga tę przyjemność na całą resztę Ĺźycia.           (JoeMonster.org) ]

Data: 2011-09-08 23:51:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Animka

"Przemysław Ryk" s27556fuy8lf.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info

To widocznie tylko ja znam informatyków na poziomie.
Natomiast wzór kultury na grupach dyskusyjnych (co
prawda tych osób nie znam osobiście) to S.Sokół
i Goomish. Czapki z głów panowie udający informatyków.

Odezwał się wzór kultury.

Dokładnie tak... Niemal instytucja trudniąca się
wyznaczaniem norm w tej materii... Kultura Animki,
czyli kultura rodem z rynsztoka. :)

Data: 2011-09-08 21:22:39
Autor: Jawi
Animka
[...]

Tak i nowszą brody i się nie myją;-)
Aczkolwiek już sam ten post mówi, że niektórzy muszą poczekać by uznać ich za dojrzałych:)
Może jak skończą szkoły i zaczną pracować to się odmieni?:)

Data: 2011-09-08 23:37:02
Autor: Rafał Łukawski
Animka
On 2011-09-08 21:22, Jawi wrote:
[...]

Ano, nieogolona twarz, dziurawe skarpetki do dość częsty widok

Aczkolwiek już sam ten post mówi, że niektórzy muszą poczekać by uznać
ich za dojrzałych:)
Może jak skończą szkoły i zaczną pracować to się odmieni?:)

Hmm, nie wiem czy szkoła wychowuje informatyka, on się raczej wychowuje sam. aby nadrobic naturalna potrzebe komunikacji na poziomie nie tylko technicznym, plotkuje nie z kolezankami, a kolegami na pl.comp.pecet.

Co zrobi za 10 lat  gdy - kto wie - usenet zniknie? ;)

Data: 2011-09-08 23:54:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Animka

"Rafał Łukawski" j4bchu$hml$1@news.onet.pl

Co zrobi za 10 lat  gdy - kto wie - usenet zniknie? ;)

OE pojawił się 10 lat temu i teraz znika, ale raczej nie zniknie usenet...

Data: 2011-09-09 19:54:17
Autor: Jawi
Animka
W dniu 2011-09-08 23:37, Rafał Łukawski pisze:
Może jak skończą szkoły i zaczną pracować to się odmieni?:)
Hmm, nie wiem czy szkoła wychowuje informatyka, on się raczej wychowuje

no miałem na myśli - dorosną:) Bo nie sądzę, żeby dorosły, poważny facet zakładał post o Animce. Trochę to jednak dziecinne myślę.;-)

Co zrobi za 10 lat gdy - kto wie - usenet zniknie? ;)

Ja tam nie wiem kiedy zniknie, ale "gasić światło" na tych grupach będzie Leszek i Animka;-) Jako, najbardziej nie zmordowani jednak:) A raczej Leszek C. bo będzie pisał do siebie dopóty, dopóki nie wyłączą ostatniego serwera;-)
I chwała im za to, ktoś to utrzymuje...:)

Data: 2011-09-09 07:51:02
Autor: Artur\(m\)
Animka

Użytkownik "Gabriel Zastawnik" <zastawka@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4e68cd30$0$3500$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jakie to śmieszne. Uśmiałem się po pachy.

Zawsze bylem zdania, ze zadna rzeczywista kobieta nie mogla by byc taka... no.. wiecie jaka:)

Was to musi niezwykle "rajcować". Trzeba mieć takiego kogoś kto wie mniej
 ode mnie i "przysrywać", od czasu do czasu. Poczuć się lepiej. Nieprawdaż?
Jak ktoś wypowiada głupoty to ile można "jeździć po nim"?
Może potrzebny jest ruch na grupie?
Może potrzeba nabijać statystyki?
Podpowiem tym co niedawno na grupie, a i słabszego lubią kopnąć,
Wystarczy takiego kto denerwuje zablokować
i juz nie będziesz widział jego "wypocin".

Wydawało mi się to proste, ale widać - nie dla wszystkich.

Artur(m)

Data: 2011-09-09 08:09:30
Autor: Andy Niwiński
Animka

"Artur(m)" <musicm@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:j4c9g7$fh9$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie denerwuj sie Arturku, spokojnie. Bo sie spocisz. A to w Twoim wieku może być już niebezpieczne. I okularki ci sie zapocą, a siostra przełożona nie zawsze ma czas dla Ciebie, biedaczku...

:)

Data: 2011-09-09 11:22:50
Autor: Artur\(m\)
Animka

Użytkownik "Andy Niwiński" <andyniwinski@interia.pl> napisał w wiadomości news:j4caiv$n9h$1dont-email.me...
[...]

Dzięki.
Znowu się uśmiałem.

Artur(m)

Data: 2011-09-09 09:10:35
Autor: z
Animka
Artur(m) pisze:

Was to musi niezwykle "rajcować". Trzeba mieć takiego kogoś kto wie mniej
ode mnie i "przysrywać", od czasu do czasu. Poczuć się lepiej. Nieprawdaż?

Trochę racji masz. :-)
Tylko że Animka "coś słyszała" "coś skojarzyła" i udziela rad na każdy temat w stylu "włóż dwa palce do gniazdka i sprawdź czy masz fazę"
Wiem przejaskrawiłem ale to tylko do pewnego stopnia jest śmieszne.

Data: 2011-09-09 08:10:33
Autor: januszek
Animka
z napisa?(a):

Tylko że Animka "coś słyszała" "coś skojarzyła" i udziela rad na każdy temat w stylu "włóż dwa palce do gniazdka i sprawdź czy masz fazę"

Oj tam, oj tam, kiedyś z wiaderkiem biegało się do piwnicy, po fazę... ;P

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2011-09-09 09:24:35
Autor: kamil
Animka
On 09/09/2011 09:10, januszek wrote:
z napisa?(a):

[...]

Zależy co kto w tej piwnicy hodował. :>

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-09-09 11:31:55
Autor: Artur\(m\)
Animka

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j4ce5d$rg3$1inews.gazeta.pl...
Artur(m) pisze:

[...]

Wiem. masz rację, ale chyba lepiej naprowadzać niewiedzącego słowem
"nie masz racji" lub "Twoje argumenty nie są odpowiednie"
niż
"spadaj stont goowniaro", "jesteś potfornym trolem i do tego gupim"
bo to pierwsze spowoduje jeszcze parę postów
to drugie "jak na załączonej liście" kilkanaście, kilkadziesiąt lub wręcz
kilkaset.
Merytorycznie to Animka też z tego skorzysta, obrażając ona też
i flejmik roooośnie.

Artur(m)

Data: 2011-09-09 12:00:57
Autor: z
Animka
Artur(m) pisze:

Wiem. masz rację, ale chyba lepiej naprowadzać niewiedzącego słowem
"nie masz racji" lub "Twoje argumenty nie są odpowiednie"

Próbujemy i w ten sposób.
Jak na razie nie działa ale trzeba być dobrej myśli :-)

Data: 2011-09-09 09:24:00
Autor: kamil
Animka
On 09/09/2011 06:51, Artur(m) wrote:

[...]

Stary, Animka to jest troll, rozumiesz? Bronisz jej jak biały rycerz na koniu swojej damy, a on w tym czasie chodzi w brudnych gaciach po domu i drapie się po jajkach.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-09-09 11:37:16
Autor: Artur\(m\)
Animka

Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:j4cif0$8vq$3inews.gazeta.pl...

[...]

Nie bronię nikogo. Chodzi mi o odpowiednie odnoszenie sie do
KAŻDEGO człowieka. Czy jest to nicniewiedząca dziewczyna
czy robiącysobiejaja łysielec
Spowoduje to mniejszy nicnieznaczący ruch na grupie.

Teraz powinno to być jasne, "inextenso".

Artur(m)

Data: 2011-09-09 11:07:45
Autor: kamil
Animka
On 09/09/2011 10:37, Artur(m) wrote:

[...]

Podziwu godna postawa, zapewne żula który obsika ci wycieraczkę grzecznie i z uśmiechem upomnisz o zasadach dobrego wychowania.

Teraz powinno to być jasne, "inextenso".

Ziew. Mnie szkoda życia na bycie miłym dla każdego łysielca w internecie, co komu pasuje.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-09-09 13:53:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Animka

"Artur(m)" j4c9g7$fh9$1@inews.gazeta.pl

Może potrzebny jest ruch na grupie?
Może potrzeba nabijać statystyki?

Nie jest potrzebny taki ruch i nie ma potrzebny
nabijania statystyk -- zatem nie musisz tego czynić. :)

Podpowiem tym co niedawno na grupie, a i słabszego lubią kopnąć,

Silny może oddać -- nie warto narażać się. :)
Nawet słabych nie warto kopać w taki ziąb -- w razie spocenia się, kłopoty zdrowotne...

Wystarczy takiego kto denerwuje zablokować
i juz nie będziesz widział jego "wypocin".

Wydawało mi się to proste, ale widać - nie dla wszystkich.

Wielu uważa, że misie to krzywe. ;)

Data: 2011-09-09 16:00:51
Autor: Gabriel Zastawnik
Animka

Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości news:j4c9g7$fh9$1inews.gazeta.pl...
Jak dla mnie to jednak chlopak. Juz nie wspominam, ze bardzo krotko obciety.
Jakie to śmieszne. Uśmiałem się po pachy.

A Tobie co? Normalnie napisalem, ze jak dla mnie, to cien na foto to cien chlopaka.
Co by potwierdzalo moją teorie, ze jednak pod postac Animki podszywa sie znudzony nastolatek.
Z tego co mialem okazje przeczytac, to wiekszosc jej/jego postow jest nie na temat albo obraza innych.

Chyba ze dales reply nie do tego posta co trzeba i nie mnie chciales odpisywac.

Was to musi niezwykle "rajcować".

A czemu do mnie w liczbie mnogiej? To są grupy dyskusyjne i na szczescie przy flejmach mozna troche popisac nie na temat:)

Trzeba mieć takiego kogoś kto wie mniej
ode mnie i "przysrywać", od czasu do czasu. Poczuć się lepiej. Nieprawdaż?

Dokladnie opisales Animke.

Jak ktoś wypowiada głupoty to ile można "jeździć po nim"?

Znaczy to do mnie to zdanie, czy do kogo?
Bo jakos nie widze zebym po kimkolwiek "jezdzil". Przewrazliwiony jestes.

Może potrzebny jest ruch na grupie?
Może potrzeba nabijać statystyki?

Stad Twoj post?

Podpowiem tym co niedawno na grupie, a i słabszego lubią kopnąć,

Masz z tym jakis chyba problem emocjonalny. O ile oczywiscie piszesz do mnie.
Bo IMO, jesli chciales napisac ogolnego posta, to podepnij sie pod glowny watek, a nie pod moj:)

Wystarczy takiego kto denerwuje zablokować
i juz nie będziesz widział jego "wypocin".

No dobra. Plonk;) Zart.

Wydawało mi się to proste, ale widać - nie dla wszystkich.

Siedze na grupach 16 lat. Nie musisz mnie uczyc zachowan, jesli to miales na mysli.
Zawsze podpisuje się imieniem i nazwiskiem i zawsze biorę odpowiedzialnosc za to co napisalem. W przeciwienstwie do niektorych..

Data: 2011-09-09 20:55:45
Autor: Animka
Animka
W dniu 2011-09-09 16:00, Gabriel Zastawnik pisze:
[...]

To bardzo ładnie z twojej strony. Moze i Ty przywleczesz tutaj coś mojego ( np. inne zdjęcie rybek i innej grupy) tak jak to tamten troll ciota zrobił?

--
animka

Data: 2011-09-10 07:10:14
Autor: januszek
Animka
Animka napisa?(a):

To bardzo ładnie z twojej strony. Moze i Ty przywleczesz tutaj coś mojego ( np. inne zdjęcie rybek i innej grupy) tak jak to tamten troll ciota zrobił?

Animko, ależ trole są jednopłciowe... ;P

j.

Data: 2011-09-12 10:02:44
Autor: Artur\(m\)
Animka

Użytkownik "Gabriel Zastawnik" <zastawka@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4e6a1c52$0$2456$65785112news.neostrada.pl...

Znaczy to do mnie to zdanie, czy do kogo?
Bo jakos nie widze zebym po kimkolwiek "jezdzil". Przewrazliwiony jestes.

[...]

Siedze na grupach 16 lat. Nie musisz mnie uczyc zachowan, jesli to miales na mysli.
Zawsze podpisuje się imieniem i nazwiskiem i zawsze biorę odpowiedzialnosc za to co napisalem. W przeciwienstwie do niektorych..

Ja zawsze biorę odpowiedzialność za swoje słowa.
Niezależnie, czy piszę pod pseudonimem czy z "nazwiska".
(zwłaszcza, że ktoś kto poświęci 0,15s:) znajdzie
moje nazwisko i zainteresowania.

Nie czytam wszystkiego a w szczególności jakichkolwiek osobistych "wyjazdów"
więc rzeczywiście, być może, Tobie "dostało się rykoszetem",
jeżeli Cię jakoś uraziłem to przepraszam.

Artur(m)

Data: 2011-09-12 14:56:16
Autor: Gabriel Zastawnik
Animka

Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości news:j4keb6$hgf$1inews.gazeta.pl...
Nie czytam wszystkiego a w szczególności jakichkolwiek osobistych "wyjazdów"
więc rzeczywiście, być może, Tobie "dostało się rykoszetem",
jeżeli Cię jakoś uraziłem to przepraszam.

Spoko:)) Bez zadnej urazy:)

Artur(m)

Data: 2011-09-08 00:06:12
Autor: Animka
Animka
W dniu 2011-09-07 19:03, nom pisze:

  No i nieświadomie zrobiła sobie własny portret:
https://lh3.googleusercontent.com/-aDQPBDG-HmE/TmejGG7TklI/AAAAAAAAFKs/uBfRFeKMJj8/IMG066.jpg
:-)

Że też chciało ci się babrać w photoshopie. Współczuję. Kiepsko Ci to wyszło. Poćwicz jeszcze.

--
animka

Data: 2011-09-08 09:05:39
Autor: nom
Animka

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:j48pui$ruq$1node2.news.atman.pl...
Że też chciało ci się babrać w photoshopie. Współczuję. Kiepsko Ci to wyszło. Poćwicz jeszcze.

Nie posiadam niestety Photoshopa, nie stać mnie. :-)

Data: 2011-09-08 13:20:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Animka

"nom" j49pgk$50t$1@inews.gazeta.pl

Nie posiadam niestety Photoshopa, nie stać mnie. :-)

Na miesiąc jest za darmo. :) No -- prawie za darmo, bo
jednak trzeba go ściągnąć, zainstalować... A gdy już
ktoś to zrobi i zacznie bawić się, ciężko odwyknąć...

Data: 2011-09-09 09:24:58
Autor: kamil
Animka
On 08/09/2011 12:20, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

[...]

Ty tak poważnie?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-09-09 12:06:58
Autor: z
Animka
kamil pisze:

Ty tak poważnie?

Pewnie że można zainstalować VirtualPC, pobrać sobie gotowy obraz systemu
http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=11575
i co miesiąc instalować Photoshopa.
Wszystko zgodnie z prawem ;-)

Data: 2011-09-09 11:08:27
Autor: kamil
Animka
On 09/09/2011 11:06, z wrote:
kamil pisze:

[...]

Ale ja nie o tym, tylko o odpowiedzi na noma robiącego sobie jaja z animki. :)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-09-09 13:28:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Animka

"kamil" j4cigq$8vq$5@inews.gazeta.pl

Na miesiąc jest za darmo. :) No -- prawie za darmo, bo
jednak trzeba go ściągnąć, zainstalować... A gdy już
ktoś to zrobi i zacznie bawić się, ciężko odwyknąć...

Ty tak poważnie?

Radio Rydzyka narzeka na studentów, zauważając, że studenci nie
potrafią (nawet absolwenci) rozmawiać -- nie potrafią zbudować
nie tylko całych wypowiedzi, ale nawet pojedynczych zdań. :) Ty
chyba należysz do grona tych studentów Wyższej Kultury Medialnej,
skoro nie potrafisz nawet skonstruować zdania.

 () Ty -- zaimek zazwyczaj niepotrzebny do budowania zdania w polskiej gramatyce
 () orzeczenie -- niezbędne do zbudowania zdania nie jest w Twojej wypowiedzi obecne :)
 () tak -- wieloznaczne słowo uniwersalne zdatne do wszystkiego...

 tak I

  1. <<wyraz stanowiący potwierdzenie, uznanie czegoś za prawdziwe,
     słuszne, wyrażenie zgody na coś; często towarzyszy gestowi
     potwierdzenia>>

  Czy lubisz słodycze? - O, tak!
  Widzisz ten dom? - Tak.
  Pójdziesz ze mną do kina? Tak, ale jutro.
  Czy możesz mi to obiecać? - Na pewno tak.

  2. <<wyraz wskazujący na znaczne nasilenie tego,
     co oznacza wyraz, któremu towarzyszy>>

  Był tak dobry!
  Jak mogłaś tak o mnie zapomnieć!
  Tak bym chciała, żeby już było lato!
  Szkoda, że mieszkacie tak daleko!

  3. <<wyraz używany w zdaniach złożonych jako nawiązanie do
     zdania określającego stopień nasilenia, skutek, przyczynę czegoś>>

  Tak się zamyślił, że nie zauważył kolegi.
  Tak się zachmurzyło, że chyba będzie padać.
  Spał tak długo, że spóźnił się na pociąg.
  Mam dziś dwa zebrania, tak że przyjdę dopiero wieczorem.
  Nie mogłam dziś nic robić, tak mnie bolała głowa.

  Tak dalece <<do tego stopnia>>

  4. <<wyraz używany w funkcjach ekspresywnych, wyrażający, zależnie
     od kontekstu, sytuacji, zdziwienie, uniesienie, rozgoryczenie, ironię>>

  Byłam u ciebie wczoraj. Ach tak?
  Przynieś mi tę książkę. - Tak, teraz to "przynieś"!
  Wiedziałem, że to człowiek mądry, tak, właśnie mądry.

  Tak sobie, tak jakoś
      a) <jako tako, nie bardzo>
      b) <bez istotnego powodu>

  pot. Żebym tak zdrów był!
         <zwrot ekspresywny, wyrażający bardzo mocne z
         apewnienie kogoś o prawdziwości własnych słów>

  5. <wyraz odnoszący się zwykle do orzeczenia, po którym często następuje
     zdanie uzupełniające, rozwijające to, do czego się to orzeczenie odnosi
  (używany też w zwrotach porównawczych); w ten sposób, w taki sposób>

  Wszedł tak, że nikt go nie zauważył.
  Postąpił tak, jak mu poradzono.
  Nie pracował już tak dobrze, jak dawniej.
  Zrobimy tak: ja wyjadę pierwsza, a ty po kilku dniach.
  Widocznie tak już musi być.
  Tak się złożyło, że nie mogłem tego załatwić.
  Bywa i tak, że z początku nic nie wychodzi.
  Usiądź przy mnie, ot, tak.
  Przepisy dotyczą tak samo mężczyzn, jak kobiet.
  D Tak zwany <wyrażenie wprowadzające nową nazwę lub podające
  w wątpliwość trafność użycia jakiegoś wyrazu, albo nadające
  temu wyrazowi zabarwienie ironiczne, lekceważące>>

  I tak <<choćby się nawet coś zrobiło; mimo to>>

  I tak dalej <<wyrażenie zastępujące dalsze wyliczanie czegoś>>

  Dobrze (komuś) tak <<wyrażenie ekspresywne, oznaczające zadowolenie,
         triumf z czyjegoś niepowodzenia, które zwykle było skutkiem
         popełnionego błędu (niekiedy ironicznie o sobie)>>

  Tak czy tak, tak czy siak, tak czy owak
    <<niezależnie od okoliczności; mimo wszystko>

  Tak a tak, tak i tak
    <<wyrażenie zastępujące dokładne określenie treści,
    do której się odnosi, zwykle jakiejś nazwy lub nazwiska>>

  pot. Że tak powiem, że się tak wyrażę
    <<zwrot wtrącony, osłabiający wypowiedź, nadający jej charakter oględny>>

  Jak sobie pościelesz, tak się wyśpisz.

  tak II ndm

    <<wyraz dźwiękonaśladowczy, zwykle powtórzony, lub używany w połączeniu z tik>>

    Koła pociągu stukały: tak-tak-tak.
    Zegar tykał: tik-tak, tik-tak.

-=-

Jaką odpowiedź można dać komuś, kto tak pyta? Każda odpowiedź jest tutaj równie dobra.
Na przykład takie:

 -- temperatura barwowa na wschodzie Polski jest wyższa niż na wschodzie Słońca
 -- parcie na szkło jest efektem mnożenia ciśnienia nieatmosferycznego oraz
    powierzchni szklanej służącej do wróżenia
 -- tak, nawet bardzo poważnie

Później Kamil zapyta, a ja odpowiem na przykład tak:

 -- bo nigdy tak nie jest
 -- to zależy
 -- zazwyczaj jest inaczej
 -- to nie jest dobra grupa do takich dyskusji
 -- dlaczego tak uważasz?

A po kolejnym jego pytaniu odpowiem na przykład jakoś tak:

 -- być może
 -- na pewno nie!
 -- dla Ciebie tak, ale nie dla każdego

-=-

Do redemptorystów: w jakim celu należy studentów uczyć rozmów? -- skoro w życiu
codziennym potrzebne są tylko ,,dialogi na cztery nogi''. :) Mówi się (w trakcie
,,rozmowy'') cokolwiek, a następnie wytężoną modlitwą sprawia się zaistnienie cudu
porozumienia -- słabszy ,,rozmówca'' ustępuje pod naporem kopnięć ,,rozmówcy'' silniejszego. :)

Data: 2011-09-09 13:52:17
Autor: kamil
Animka
On 09/09/2011 12:28, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

[...]

Złóż ofiarę na tacę, będzie większy pożytek.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-09-09 16:06:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Animka

"kamil" j4d260$n6s$5@inews.gazeta.pl

Złóż ofiarę na tacę, będzie większy pożytek.

Składam wszystko co mam na tacę -- Jednoosobowego Kościoła Powszechnego. :)

[miał pytać -- nie przewidziałem takiego obrotu spraw...]

Data: 2011-09-09 15:08:25
Autor: kamil
Animka
On 09/09/2011 15:06, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

"kamil" j4d260$n6s$5@inews.gazeta.pl

Złóż ofiarę na tacę, będzie większy pożytek.

Składam wszystko co mam na tacę -- Jednoosobowego Kościoła Powszechnego. :)

[miał pytać -- nie przewidziałem takiego obrotu spraw...]

Może i miał, ale nie chciało mi się czytać trzech ekranów bełkotu o niczym w typowo Twoim stylu.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-09-09 17:11:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Animka

"kamil" j4d6kp$68m$1@inews.gazeta.pl

[...]

PWN skopiował mój styl? Jesteś tego pewien? Oddajmy sprawę do sądu,
wygrajmy i zażądajmy wysokiego odszkodowania! Oferuję Ci 75% tego
odszkodowania (plus zwrot kosztów procesu) pod warunkiem, że te
koszty procesu bierzesz na siebie.

Wchodzisz w układ czy uznajesz, że bredzisz? :) Bo te ,,trzy ekrany''
przepisałem ze słownika PWN. :)

-=-

IMO po prostu mamroczesz, bredzisz, składasz słowa w luźne
związki dalekie od zdań i nie piszesz niczego wartościowego.

Być może nie tylko nie potrafisz pisać, ale i czytać nie
potrafisz, skoro nie zauważyłeś, że przepisałem treść
ze słownika PWN, aby pokazać wieloznaczność słowa
użytego przez Ciebie w czymś, co nijak nie jest
rozsądną wypowiedzią człowieka zdrowego na umyśle. :)

Data: 2011-09-09 16:13:35
Autor: kamil
Animka
On 09/09/2011 16:11, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

[...]

Ty piszesz równie bezwartościowe rzeczy, na które marnujesz cenne kilobajty. Wychodzi, że wiele się nie różnimy.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-09-09 17:51:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Animka

"kamil" j4daev$gju$1@inews.gazeta.pl

Ty piszesz równie bezwartościowe rzeczy, na które marnujesz cenne kilobajty. Wychodzi, że wiele się nie różnimy.

Jak cenne? Możesz wycenić? Może ktoś kupi? Podzielę się z Tobą zyskiem!!!
Rozmawianie z Tobą ma sens -- pokazuje, że nie bez powodu Radio Rydzyka
apeluje, przestrzega i ostrzega... Naprawdę nie każdy Polak potrafi pisać
i czytać. :) I nic dziwnego, że wielu później głosi z ambon:

 -- potrzeba pilnego dofinansowania naszej placówki
    mielącej wodę sodową młynkami do cukru

Tu można po prostu odejść -- w tak zwanym realu jest gorzej.
Tu są ,,cenne kilobajty'' -- tam są rzeczywiste wartości.

-=-

Do TRydzyka -- warto przyjmować takich maturzystów?
Może trzeba wprowadzić jakąś selekcję? :) Może istnieje
potrzeba wychowania na niższym poziomie? Na studiach
uczenie pisania i czytania -- jest jakby spóźnione...

Nic dziwnego, że studenci Ojca Rydzyka (bo mówił chyba
o swoich studentach -- skoro nie precyzował trudem
składają słowa w proste zdania.

Nie o swoich? Zróbmy test -- mówił o polskich studentach czy o studentach z całego świata?
Oczywiście o polskich. Dlaczego? To oczywiste. Więc i mówił o studentach ze swojej uczelni.
Mówił o tych, z którymi na styczność na co dzień. (lub choćby najczęściej) Gdyby miał na
swej myśli innych -- wymieniłby region kraju, profil uczelni (na przykład mówiłby
o studentach politechnik) lub konkretne nazwy uczelni...

Data: 2011-09-09 17:56:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Animka

"Eneuel Leszek Ciszewski" j4dcmg$mm0$1@inews.gazeta.pl

Nic dziwnego, że studenci Ojca Rydzyka (bo mówił chyba
o swoich studentach -- skoro nie precyzował trudem
+ o swoich studentach -- skoro nie precyzował) z trudem

[...]

+ Mówił o tych, z którymi ma styczność na co dzień. (lub choćby najczęściej) Gdyby miał na

Data: 2011-09-07 20:12:29
Autor: januszek
Animka
Andy Niwiński napisa?(a):

Nasza gwiazda zabłysnęła na pl.rec.foto.cyfrowa.

Musiałem przegapić. W czapce była? ;)

j.

Data: 2011-09-08 12:01:43
Autor: Gotfryd Smolik news
Animka
On Wed, 7 Sep 2011, Andy Niwiński wrote:

Nasza gwiazda

  Stanowczo protestuję przeciwko zawłaszczaniu specjalistki od m.in.:
- .banki
- .podatki
- .prawo (owszem)
- .sieci
- .medycyna
- .ms-windows.*
- .regionalne.*
- .gsm
....i wielu innych...
  przez byle grupę .pecet ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-09-08 16:11:20
Autor: Jawi
Animka
[...]

regionalne to też trzeba być specjalistą?

Data: 2011-09-08 16:14:45
Autor: Gabriel Zastawnik
Animka

Użytkownik "Jawi" <tajny@poufny.pl> napisał w wiadomości news:4e68ccc4$0$3507$65785112news.neostrada.pl...
regionalne to też trzeba być specjalistą?

Od wszystkich? Zdecydowanie!

:)

Data: 2011-09-09 16:38:06
Autor: Jacek
Animka
Dnia Wed, 7 Sep 2011 17:53:47 +0200, Andy Niwiński napisał(a):

Nasza gwiazda zabłysnęła na pl.rec.foto.cyfrowa.

Nie tylko na komputerach się zna. W fotografii jest też zajebista. A jak się na rybkach zna...

Nieraz 'gryzlem' sie z Animka...
Ale dajecie jej odetchnac.
Kobieta chce dobrze, a ze nie ma wiedzy, wiec korzysta z 'kobiecej
intuicji'... pewnie.

Data: 2011-09-09 11:58:40
Autor: rs
Animka
On Fri, 9 Sep 2011 16:38:06 +0200, Jacek <ala@ola.pl> wrote:

[...]

bardzo "interesujacy" jest ten watek, nie ze wzgledu na same reakcje w
nim zawarte, ale na ich ilosc, ktore wyrazaja zainteresowanie takim
tematem. teraz sie nie dziwie, ze pisemka brukowe tak dobrze sie
sprzedaja. <rs>

Data: 2011-09-09 19:13:23
Autor: z
Animka
rs pisze:

[...]

Etam.
Dużo tu ludzi zagląda (bo warto) to i wątek duży.
Statystyka :-)

Animka