Aniolki prezesa

Data: 2012-08-09 23:59:01
Autor: leszek niewiadomski
Aniolki prezesa
>W ostatnich wyborach Kaczyńskiemu udało się w końcu namówić do kandydowania dwie panie profesor - prawniczkę Krystynę Pawłowicz i ekspertkę od polityki społecznej Józefę Hrynkiewicz. Po śmierci Grażyny Gęsickiej i Aleksandry Natalli-Świat w katastrofie smoleńskiej i odejściu z PiS Joanny Kluzik-Rostkowskiej i Elżbiety Jakubiak w partii brakowało kobiecych twarzy. W tej kadencji do ziobrystów odeszły wygadane Beata Kempa i Marzena Wróbel.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75478,12278732,Nowe_aniolki_Kaczynskiego.html?as=1&startsz=x#ixzz235Vi8xdQ

* Ladne te panie! Dodac do nich nieoceniona p. Fatyge i na pewno zwyciestwo pewne! :-)
** Przypomina mi sie 1 List św. Pawła do Tymoteusza 2:11-12, w ktorym stoi: „Kobieta niechaj się uczy w cichości z całym poddaniem się. Nauczać zaś kobiecie nie pozwalam ani też przewodzić nad mężem lecz [chcę, by] trwała w cichości”. Świete slowa! Patrzac na "aniolki prezesa", myśle o św. Pawle i braciach muzulmanach, ktorzy nakazuja paniom zaslaniac twarze. ;-)
ln.

Data: 2012-08-10 00:12:35
Autor: zdumiony
Aniolki prezesa
Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:k01br3$tn4$1online.de...
>W ostatnich wyborach Kaczyńskiemu udało się w

W USA za trzy miesiące wybory, a tu o tym jaki to PiS jest zły, choć juz od lat nie jest dopuszczany do władzy.

Data: 2012-08-10 00:42:16
Autor: leszek niewiadomski
Aniolki prezesa
Am 10.08.2012 00:12, schrieb zdumiony:
> [...]
>W ostatnich wyborach Kaczyńskiemu udało się w

W USA za trzy miesiące wybory, a tu o tym jaki to PiS jest zły, choć juz

Pisze, ze PiS jest zly? Moze nie podobaja mi sie te "aniolki", a moze widze panie gdzie indziej, nie w polityce?
Kto nie dopuszcza PiS-u do wladzy? Jakies zle sily, moze partie rzadzace, a moze po prostu wyborcy maja jakies inne preferencje?
Mnie w to prosze nie mieszac, bo nie jestem wyborca ani w RP3 ani w USA.
ln.

Data: 2012-08-10 01:55:08
Autor: Gringo
Aniolki prezesa

"zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k01ckl$m29$1inews.gazeta.pl...
> [...]

W USA za trzy miesiące wybory, a tu o tym jaki to PiS jest zły, choć juz od lat nie jest dopuszczany do władzy.

Bo jego rola jest udawać opozycję, to dla zakompleksionego i
wykorzenionego społeczeństwa. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Aniolki prezesa