Anio³y i demony

Data: 2009-05-17 12:36:33
Autor: rs
Anio³y i demony
On Sun, 17 May 2009 12:39:08 +0200, "Ajgor" <niepod@m.pl> wrote:

Hmm... Od kilku dni Anio³y i demony s± w kinach a tu cisza?

brown plus howar jacy sa kazdy widzi. historia dla tych, ktorzy nie
beda zastanawiac sie nad prawami ficzycnymi rzadzacym tym swiatem. juz
nie mowie o samej wygenerowanej i wykradzionej antymaterii, ale chocby
o przemieszczaniu sie z jednego miejsca zatloczonego do niemozliwosci,
w czsie , conclave, watykanu z predkoscia prawie swietlna. glowny bohater, langdon, pretenduje do bycia intelektualnym jamesem
bondem. niby duzo sie dzieje, duzo trupa legnie, duzo mowia i
wyjasniaja i lluminatich i ich zwiazkach z KRK, ale jak na tego typu
film, gdyby nie efektowne zdjecia kosciolow watykanskich i dziel
sztuki, to musze powiedzic, ze mocno bym sie wynudzil. <rs>

Data: 2009-05-18 03:43:10
Autor: Tiber
Anio³y i demony
rs, lewak przebrzyd³y albo prawicowy pacan
w wiadomo¶ci 99d01514f0pdh7dh9pdlp73fui2m40sk4s@4ax.com pobredza:

[...]

O, popatrz, to identycznie jak w pierwszym filmie. Nie jestem na sto procent pewien czy wyciêcie zabytków i dzie³ sztuki (i nawet Zimmera) uczyni³oby dla mnie pierwszy film nudnym, ale zgadzam siê, ¿e to jest jeden z najciekawszych elementów prozy Browna. Po ka¿dym filmie/ksi±¿ce (w³a¶ciwie w grê wchodzi tylko pierwszy film i druga ksi±¿ka) moje zainteresowanie sztuk± na krótki czas wyra¼nie ros³o (i nie tylko moje, o czym ¶wiadcz± od dawna organizowane wycieczki "¦ladami..."). I to jest niew±tpliwy wk³ad Browna w kulturê.
Jak oceniasz fabu³ê i napiêcie filmu w stosunku do poprzedniego? Lepiej? Gorzej? Howard siê znudzi³ prac±? Robi serial?

--
tbr

Anio³y i demony