Anio³y i demony

Data: 2009-05-18 17:50:50
Autor: Johnny
Anio³y i demony
U¿ytkownik "Ajgor" <niepod@m.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:guopj0$ubr$1news.dialog.net.pl...
Hmm... Od kilku dni Anio³y i demony s± w kinach a tu cisza?

jak dla mnie strasznie uproszczona wzgledem ksiazki. jak wczoraj ogladalem to nie moglem sie w sumie "skupic" na filmie bo co chwile pojawiala sie scena w ktorej zmieniono cos wzgledem oryginalu. wydaje mi sie ze da vinci byl o wiele wiele bardziej wierny ksiazce niz ten prequelo-sequel... dla mnie lekkie rozczarowanie (ale dlatego ze czytalem ksiazke) choc 2 godziny minely jak z bicza strzelil. ciekaw jestem opinii kogos kto nie czytal wczesniej ksiazki.

Data: 2009-05-19 02:53:41
Autor: Tiber
Anio³y i demony
Johnny, lewak przebrzyd³y albo prawicowy pacan
w wiadomo¶ci gus0m8$a0a$1@nemesis.news.neostrada.pl pobredza:

[...]

Rany, zapowiada siê ¼le. Ja czyta³em czê¶æ "Kodu..." i by³em zdania, ¿e film zrobili sensowniej. Jest lepsza narracja. Je¿eli jest tak jak rozumiem, ¿e styl dwójki zmieniono, aby do kin przyci±gn±æ wiêcej osób (tak¿e na prf sporo ocenia³o film za ma³o "akcyjny" i wci±gaj±cy; mi odpowiada³a taka forma absolutnie) i na dodatek s± te wszystkie nie¶cis³o¶ci i zmiany, o których piszecie w tym w±tku, to ja naprawdê zaczynam siê baæ to tê czê¶æ serii i ewentualnie nastêpn±. Je¿eli rzeczywi¶cie Howard rzeczywi¶cie umoczy³ to zawsze jest jeszcze nadzieja w DC :) Ten do "Kodu..." by³ nawet fajniejszy od wersji theatrical, co w przypadku wersji rozszerzonych jest raczej ewenementem, bo zwykle s± to niezgrabne koby³y z zjebanym tempem.

--
tbr

Data: 2009-05-19 09:10:48
Autor: Quentin
Anio³y i demony

U¿ytkownik "Johnny" <polkiu@TNIJMNIEpoczta.fm> napisa³:
ciekaw jestem opinii kogos kto nie czytal wczesniej ksiazki.

Nie czyta³em ani wcze¶niej ani po¼niej. Wynudzi³em siê na filmie. A "Kod Da VInci" lubiê.

Data: 2009-05-19 10:18:40
Autor: Ghost
Anio³y i demony

U¿ytkownik "Quentin" <quentiin@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gutm24$apg$1inews.gazeta.pl...

U¿ytkownik "Johnny" <polkiu@TNIJMNIEpoczta.fm> napisa³:
ciekaw jestem opinii kogos kto nie czytal wczesniej ksiazki.

Nie czyta³em ani wcze¶niej ani po¼niej. Wynudzi³em siê na filmie. A "Kod Da VInci" lubiê.

No chyba po ptokach, skoro mnie kod wynudzil, to anioly...

Data: 2009-05-31 10:30:51
Autor: Titus Atomicus
Anio³y i demony
In article <gutqkb$pj6$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
 "Ghost" <ghost@everywhere.pl> wrote:

> [...]

No chyba po ptokach, skoro mnie kod wynudzil, to anioly...

Hm, a ja odwrotnie.
Na Kodzie (ksiazki tedy nie czytalem, ale tresc oczywiscie znalem) w pewnym momencie prawie przysnalem.
Teraz na AiD (ksiazke tym razem czytalem) jakos mi sie to nie zdarzylo. Ladne zdjecia - fakt. Szkoda,  ze tylko glownie Rzym. Pod tym wzgledem Kod byl bardziej urozmaicony...
A film, podobnie jak poprzedni, w napieciu nie trzymal, niestety.

TA

Anio³y i demony