[short rec] Anio造 i demony

Data: 2009-06-25 15:38:03
Autor: Skylla
[short rec] Anio造 i demony
Jesli powiem, 瞠 ju po trailerze wiedzia貫m, kto za wszystkim stoi, to okazuje si, 瞠 najwieksze atuty gatunku, zaskoczenie i zagadka, nie istniej. Do tego ile razy mozna powiela ten sam szablon? Okazuje si, 瞠 4 razy w jednym filmie, czyli co godzin filmow dok豉dna powt鏎ka akcji :-). Sam pomys z antymateri przemilcz...
Film bardzo wt鏎ny a do tego przewidywalny do b鏊u.
Strata czasu.
S.

Data: 2009-06-28 01:26:57
Autor: Titus Atomicus
[short rec] Anio造 i demony
In article <h1vujq$mk2$1@news.onet.pl>,
 "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> wrote:

Film bardzo wt鏎ny a do tego przewidywalny do b鏊u.
Strata czasu.
Ale ladne zdjecia byly...

TA

Data: 2009-06-28 01:31:13
Autor: Tiber
[short rec] Anio造 i demony
U篡tkownik, lewak przebrzyd造 albo prawicowy pacan
w wiadomo軼i Titus_Atomicus-EDC0DB.01265728062009@news.onet.pl pobredza:

Film bardzo wt鏎ny a do tego przewidywalny do b鏊u.
Strata czasu.
Ale ladne zdjecia byly...

Troch za du穎 CG.

Film do obejrzenia, ale IMO jednak klas ni瞠j ni "Kod..." i niestety troch odcinany kupon. Brown pewnie sko鎍zy jak Harris - pisz帷 sequele na rz康anie producent闚.

--
tbr

Data: 2009-06-29 10:14:44
Autor: tumek
[short rec] Anio造 i demony

U篡tkownik "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo軼i
> [...]

Film do obejrzenia, ale IMO jednak klas ni瞠j ni "Kod..." i niestety
troch odcinany kupon. Brown pewnie sko鎍zy jak Harris - pisz帷 sequele

podpinam si , pomimo 2 godzin film nie jest a tak tragiczny ,jednakze
kojarzy mi sie z Indian Jones niz z kodem. Widzia貫m gorsze sequele - np.
pi豉 III , Transformers [ten o upad造ch] itp

tumek

Data: 2009-06-29 11:01:06
Autor: Tiber
[short rec] Anio造 i demony
tumek, lewak przebrzyd造 albo prawicowy pacan
w wiadomo軼i h29t3i$211$1@news.task.gda.pl pobredza:

[...]

W jaki spos鏏?

Widzia貫m
gorsze sequele - np. pi豉 III ,

O tak, ewidentnie najs豉bsza cz窷 cyklu. Zaskakuj帷e, 瞠 nast瘼ne cz窷ci potrafi造 jednak mie wy窺zy poziom. Si nie mog doczeka 瞠by si dowiedzie, jak rol odegra Jill w planie Jigsawa :-)

Transformers [ten o upad造ch] itp

Na Esensji jest bardzo negatywna recenzja, 瞠 za du穎 efekt闚, akcji, w徠k闚, a za ma這 sensownej fabu造 lub aktorstwa. I pisa豉 to kobieta, kt鏎ej si pierwsza cz窷 podoba豉 bardzo. Mnie to lotto, bo ja generalnie Bay'a s豉bo przyjmuj.

--
tbr

Data: 2009-07-01 10:30:36
Autor: tumek
[short rec] Anio造 i demony

> [...]

> podpinam si , pomimo 2 godzin film nie jest a tak tragiczny
> ,jednakze kojarzy mi sie z Indian Jones niz z kodem.

sposob rozwiazywania zagadek - muszisz rozwiac jedna ktora zaprowadzi cie do
drugiej , zagadki w postaci rzezb, map, towarzyszy plec piekna, jest
nieuchwytny cel w postaci przeciwnika ,tamtyka tych zagadek [ czy to 鈍
grall czy iluminaci czy templariusze -dla mnie wsio rawno]
zupelnie nie rozumiem w徠ku SI-FI z antymateri .......

> [...]

cz窷ci potrafi造 jednak mie wy窺zy poziom. Si nie mog doczeka 瞠by
si dowiedzie, jak rol odegra Jill w planie Jigsawa :-)

zgadzam sie w pelni

> [...]

w徠k闚, a za ma這 sensownej fabu造 lub aktorstwa. I pisa豉 to kobieta,
kt鏎ej si pierwsza cz窷 podoba豉 bardzo. Mnie to lotto, bo ja

ja sie zawiodlem , dla mnie szkoda 25zl, moze 8 zl jest to warte ,ale coz
,moja strata bylem z synem ktoremu sie podobalo

-- tbr

Data: 2009-07-01 10:37:55
Autor: Rais
[short rec] Anio造 i demony
Tiber pisze:
tumek, lewak przebrzyd造 albo prawicowy pacan

Transformers [ten o upad造ch] itp

Na Esensji jest bardzo negatywna recenzja, 瞠 za du穎 efekt闚, akcji, w徠k闚, a za ma這 sensownej fabu造 lub aktorstwa.

Ja przepraszam bardzo a pierwsza cz窷c to mia豉 sensown fabu喚?!
Akurat wczoraj ogl康a貫m po raz kolejny i nadal za choler nie
mog ko鎍闚ki zrozumie ;)

Tylko, 瞠 tam przecie nie o to chodzi, :)

--
pzdr

Data: 2009-06-29 18:17:51
Autor: stab
[short rec] Anio造 i demony

[...]

ja na "Kodzie" wynudzilem sie strasznie, a dla mnie co cecha
niewybaczalna dla filmu ktory ma mnie zabawic/rozerwac,
ale moze to wina tego ze "Kod" czytalem, a "Anioly" nie.
pewnie ze w "Aniolach" bzdura goni bzdure, ale ostatnimi czasy
hollywood przyzwyczaja nas do zostawiania rozumu przy wejsciu
na sale kinowa

tbr

sTab

[short rec] Anio造 i demony