[short rec] Anio³y i demony

Data: 2009-06-28 01:26:57
Autor: Titus Atomicus
[short rec] Anio³y i demony
In article <h1vujq$mk2$1@news.onet.pl>,
 "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> wrote:

Film bardzo wtórny a do tego przewidywalny do bólu.
Strata czasu.
Ale ladne zdjecia byly...

TA

Data: 2009-06-28 01:31:13
Autor: Tiber
[short rec] Anio³y i demony
U¿ytkownik, lewak przebrzyd³y albo prawicowy pacan
w wiadomo¶ci Titus_Atomicus-EDC0DB.01265728062009@news.onet.pl pobredza:

Film bardzo wtórny a do tego przewidywalny do bólu.
Strata czasu.
Ale ladne zdjecia byly...

Trochê za du¿o CG.

Film do obejrzenia, ale IMO jednak klasê ni¿ej ni¿ "Kod..." i niestety trochê odcinany kupon. Brown pewnie skoñczy jak Harris - pisz±c sequele na rz±danie producentów.

--
tbr

Data: 2009-06-29 10:14:44
Autor: tumek
[short rec] Anio³y i demony

U¿ytkownik "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> [...]

Film do obejrzenia, ale IMO jednak klasê ni¿ej ni¿ "Kod..." i niestety
trochê odcinany kupon. Brown pewnie skoñczy jak Harris - pisz±c sequele

podpinam siê , pomimo 2 godzin film nie jest a¿ tak tragiczny ,jednakze
kojarzy mi sie z Indian± Jones niz z kodem. Widzia³em gorsze sequele - np.
pi³a III , Transformers [ten o upad³ych] itp

tumek

Data: 2009-06-29 11:01:06
Autor: Tiber
[short rec] Anio³y i demony
tumek, lewak przebrzyd³y albo prawicowy pacan
w wiadomo¶ci h29t3i$211$1@news.task.gda.pl pobredza:

[...]

W jaki sposób?

Widzia³em
gorsze sequele - np. pi³a III ,

O tak, ewidentnie najs³absza czê¶æ cyklu. Zaskakuj±ce, ¿e nastêpne czê¶ci potrafi³y jednak mieæ wy¿szy poziom. Siê nie mogê doczekaæ ¿eby siê dowiedzieæ, jak± rolê odegra Jill w planie Jigsawa :-)

Transformers [ten o upad³ych] itp

Na Esensji jest bardzo negatywna recenzja, ¿e za du¿o efektów, akcji, w±tków, a za ma³o sensownej fabu³y lub aktorstwa. I pisa³a to kobieta, której siê pierwsza czê¶æ podoba³a bardzo. Mnie to lotto, bo ja generalnie Bay'a s³abo przyjmujê.

--
tbr

Data: 2009-07-01 10:30:36
Autor: tumek
[short rec] Anio³y i demony

> [...]

> podpinam siê , pomimo 2 godzin film nie jest a¿ tak tragiczny
> ,jednakze kojarzy mi sie z Indian± Jones niz z kodem.

sposob rozwiazywania zagadek - muszisz rozwiac jedna ktora zaprowadzi cie do
drugiej , zagadki w postaci rzezb, map, towarzyszy plec piekna, jest
nieuchwytny cel w postaci przeciwnika ,tamtyka tych zagadek [ czy to ¶w
grall czy iluminaci czy templariusze -dla mnie wsio rawno]
zupelnie nie rozumiem w±tku SI-FI z antymateri± .......

> [...]

czê¶ci potrafi³y jednak mieæ wy¿szy poziom. Siê nie mogê doczekaæ ¿eby
siê dowiedzieæ, jak± rolê odegra Jill w planie Jigsawa :-)

zgadzam sie w pelni

> [...]

w±tków, a za ma³o sensownej fabu³y lub aktorstwa. I pisa³a to kobieta,
której siê pierwsza czê¶æ podoba³a bardzo. Mnie to lotto, bo ja

ja sie zawiodlem , dla mnie szkoda 25zl, moze 8 zl jest to warte ,ale coz
,moja strata bylem z synem ktoremu sie podobalo

-- tbr

Data: 2009-07-01 10:37:55
Autor: Rais
[short rec] Anio³y i demony
Tiber pisze:
tumek, lewak przebrzyd³y albo prawicowy pacan

Transformers [ten o upad³ych] itp

Na Esensji jest bardzo negatywna recenzja, ¿e za du¿o efektów, akcji, w±tków, a za ma³o sensownej fabu³y lub aktorstwa.

Ja przepraszam bardzo a pierwsza czê¶c to mia³a sensown± fabu³ê?!
Akurat wczoraj ogl±da³em po raz kolejny i nadal za cholerê nie
mogê koñcówki zrozumieæ ;)

Tylko, ¿e tam przecie¿ nie o to chodzi, :)

--
pzdr

Data: 2009-06-29 18:17:51
Autor: stab
[short rec] Anio³y i demony

[...]

ja na "Kodzie" wynudzilem sie strasznie, a dla mnie co cecha
niewybaczalna dla filmu ktory ma mnie zabawic/rozerwac,
ale moze to wina tego ze "Kod" czytalem, a "Anioly" nie.
pewnie ze w "Aniolach" bzdura goni bzdure, ale ostatnimi czasy
hollywood przyzwyczaja nas do zostawiania rozumu przy wejsciu
na sale kinowa

tbr

sTab

[short rec] Anio³y i demony