!!! Ankieta !!!

Data: 2011-01-15 01:23:41
Autor: robertbig
!!! Ankieta !!!
Może warto przypomnieć ile to 100% powodów na ukatrupienie "wielkiego
lecha " przez ruskich i nie tylko podawał pis i jego pozyteczni
idioci.
Oraz to jak pisomatołki  "ot tak "zmieniali  zdanie i podawali inna
100% przyczyne katasrofy.
Może warto przytoczyć tez inne głosno propagowane kłamastwa pis.
Zwłaszca ,ze niektóre sami obalili swoimi działaniami.
1 .Pamietam ,  jak to niezbitym dowodem "na zamach " był fakt remont
TU 154 , wykonywano w Samarze.
Tak więc była tam ukryta bomba, podsłuchy, BLOKADY STERÓW !

Doszły do tego oskarżenia ,ze Tusk specjalnie pozwolił na zinstalownie
"tego"
A stada polskich agentów nadzorujących remont to bajka dla naiwnych.

2 .przyczyna "Bo sie uściusnął z Putinem"

3. kłamstwo Pis
"ciało pezydenta leżałao na dzeszczu na Ruskiej ziemi.
Otóz w/g filmu Mgła
Szczatki były zbierane na niebieskie pladndeki 2x3 i potem wkładane do
trumien.
Wietrzenie prezydenta załatwili mu BORowiki. Nie pozwalając na
spakowanie truchła do trumy
Bo tak zarzadził Jarek. Ze ma lezec na glebie ,dopuki on nie dojedzie
na miejsce i się nie patrzy.
Potem juz mówił zupełnie co innego j/w.

4. kłamstwo + absurd Pis
"nie mam pewności że pochowałem mojego brata "
W takim razie dlaczego tak ochoczo go chował  ? Bo na Wawelu ?

A moze rzeczywiście Putnim podrzucił mu swojego dziadka. By chłopina
nie marzł na kołchozowym cmentarzu. Tylko powylegiwał sie na
Wawaelu ???

Pora wywalic z Wawelu ,to podejrzane coś.

dalej wy. Bo mi się własnie zachciało żygac na wspomnienie tego
festiwalu absurbów PISdolotów.

Data: 2011-01-15 03:23:06
Autor: robertbig
!!! Ankieta !!!
On 15 Sty, 10:23, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:

[...]

5. absurd (rozdojenie jazni PIS )
maciarewicz &  "sławna"  komisja  "udowadnia" ze widocznośc w czasie
podejścia wynosiła 1000m.

A Dubieniecki , Rogalski i inni udowadniaja , ze magła była gesta i
SZTUCZNA.

6. kłamstwo -absurdy  pis .
Po katastrofie rozpetuje  sie wrzawa i nagonka na TU154.
Złom ,dywersja PO ,bo mu takim kazali latac .
Latające trumny co miały "tyle wypadków"
Wadliwa konstrukcja.
Gdyby były Boeningi amerykańckie , to co najwyzej skrzydła by mu sie
pogieły...

Po szybkim masowym obaleniu tych bełkotliwych argumentów.
PISdoloty wznosza sie nadal na wyzyny absurdu.
I nagle rozpetuje sie wrzawa .Ze przeciez to Ruskie "gniots -
niełamiotsa" Wybitna mocna konstrukcja . Bezpieczna bo 3 silnikowa.
Ze to bombowiec . O hiper wzmocninej konstrukcji.
Az do absurdów rozpropagowanych w jeden dzien po wszytkich mozliwych
forach i mediach. Tzn. publikacji Kuriera z "Cikago ;-).
Że TU 154M to konstrukcjia zrobiona z podwójnej blachy aluminiowej .Z
czego ZEWNETRZNA MA 5CM GRUBOŚCI.
I lata toto na benzyne.
Ze w gaśnicy była bomba izuwolumetryczna.
h,he,he tzn taak któa nie zmiania swojej objetości i kształtu podczas
wybuchu. (tu juz realnie mozna podejrzewac kosmitów nie ruskich )

7. kłamstwa pis
Samolot został podniesiony przez "wielki helikopter" i podmieniony lub
były niszczone dowody bo.
Jest filmik gdzie widac jak strażak wybija okienko we fragmencie
wraku.

Otóz nikt nie pokazał innych zdjęć .Jak za to wybite okienko
zaczepiana jest lina by podnieść dżwigiem fragment.
 I wydobyc z gleby truchła nowych" bohaterów katyńskich"

Co do" helikopter ukradł wrak " , lub chociaz kabine . To nie ma
takiego sprzetu na świecie.
Chyba , znowu UFO ?

c.d.n

a na razie...   Peace (pis)

Data: 2011-01-15 11:19:18
Autor: Troll
!!! Ankieta !!!
Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:b1b8e374-1706-4863-8424-d26fc43760fce20g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

Jakie to ma znaczenie co Ruscy napisali w swoim raporcie. PiSmatoły i tak będą szukać winnych wszędzie tylko nie w swoim ugrupowaniu. Każdy oprócz tych "pozytecznych idiotów" wie, że to PiS swoją polityką podjudzania Rosji doprowadził do tej katastrofy! Wystarczy przypomnieć wyczyny Lecha Kaczyńskiego na granicy gruzińskiej. Jego otoczenie szydziło z Rosjan uważając, że Polska czyli PiS jest pępkiem świata. Tego Rosjanie zdzierżyć nie mogli i zrobili Kaczyńskim psikusa. Jarosław w ostatniej chwili zrezygnował z miejsca w samolocie. Po rozwaleniu się samolotu wystraszył się tak, że wygłosił błagalne orędzie do przyjaciół Rosjan mając nadzieję, że go oszczędzą! Okazało się, że Ruscy nie maczali w wypadku paluchów więc Kaczyński Jarosław udał durnia, że był na prochach. Organizował marsze z pochodniami, składał wieńce nie tam gdzie się samolot rozpierdzielił, ale tam gdzie mohery broniły krzyża postawionego przez harcerzy. Pomijając medialny szoł z pochówkiem na Wawelu Jarosław Kaczyński robił wszystko by myslano o nim jako niespełna rozumu. Co bardziej zastanawiające przyklaskiwała mu czereda jego zwolenników robiąc z siebie błaznów. Ten żałosny spektakl trwa nadal. Czekamy na następny numer Jarosława Kaczynśkiego, który znów  podgrzeje atmosferę na tyle, że PiS straci kolejne punkty procentowe i osiągnie dno!

!!! Ankieta !!!