!!! Ankieta !!!

Data: 2011-01-15 03:23:06
Autor: robertbig
!!! Ankieta !!!
On 15 Sty, 10:23, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:

4. kłamstwo + absurd Pis
"nie mam pewności że pochowałem mojego brata "
W takim razie dlaczego tak ochoczo go chował  ? Bo na Wawelu ?

A moze rzeczywiście Putnim podrzucił mu swojego dziadka. By chłopina
nie marzł na kołchozowym cmentarzu. Tylko powylegiwał sie na
Wawaelu ???

5. absurd (rozdojenie jazni PIS )
maciarewicz &  "sławna"  komisja  "udowadnia" ze widocznośc w czasie
podejścia wynosiła 1000m.

A Dubieniecki , Rogalski i inni udowadniaja , ze magła była gesta i
SZTUCZNA.

6. kłamstwo -absurdy  pis .
Po katastrofie rozpetuje  sie wrzawa i nagonka na TU154.
Złom ,dywersja PO ,bo mu takim kazali latac .
Latające trumny co miały "tyle wypadków"
Wadliwa konstrukcja.
Gdyby były Boeningi amerykańckie , to co najwyzej skrzydła by mu sie
pogieły...

Po szybkim masowym obaleniu tych bełkotliwych argumentów.
PISdoloty wznosza sie nadal na wyzyny absurdu.
I nagle rozpetuje sie wrzawa .Ze przeciez to Ruskie "gniots -
niełamiotsa" Wybitna mocna konstrukcja . Bezpieczna bo 3 silnikowa.
Ze to bombowiec . O hiper wzmocninej konstrukcji.
Az do absurdów rozpropagowanych w jeden dzien po wszytkich mozliwych
forach i mediach. Tzn. publikacji Kuriera z "Cikago ;-).
Że TU 154M to konstrukcjia zrobiona z podwójnej blachy aluminiowej .Z
czego ZEWNETRZNA MA 5CM GRUBOŚCI.
I lata toto na benzyne.
Ze w gaśnicy była bomba izuwolumetryczna.
h,he,he tzn taak któa nie zmiania swojej objetości i kształtu podczas
wybuchu. (tu juz realnie mozna podejrzewac kosmitów nie ruskich )

7. kłamstwa pis
Samolot został podniesiony przez "wielki helikopter" i podmieniony lub
były niszczone dowody bo.
Jest filmik gdzie widac jak strażak wybija okienko we fragmencie
wraku.

Otóz nikt nie pokazał innych zdjęć .Jak za to wybite okienko
zaczepiana jest lina by podnieść dżwigiem fragment.
 I wydobyc z gleby truchła nowych" bohaterów katyńskich"

Co do" helikopter ukradł wrak " , lub chociaz kabine . To nie ma
takiego sprzetu na świecie.
Chyba , znowu UFO ?

c.d.n

a na razie...   Peace (pis)