Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.

Data: 2010-01-06 06:34:11
Autor: Leszczur
Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.
Ankieta jest raczej skierowana do tych z Was którzy grają w systemie
fantasy points w ramach lig FB1-4 ale raczej dłużej niż 1 pełny sezon.
A najchętniej do tych, którzy mają też doświadczenie w grze w
systemach rotisserie oraz/lub H2H.

W grupie fantasy-dinozaurów powstał pomysł zmiany przestarzałej
formuły fantasy points, która niektórych z nas już za bardzo nie kręci
(na przykład tych którzy grają już ponad dekadę) na coś świeżego,
bardziej wymagającego, dającego więcej odpowiedzialności oraz (w
założeniu) więcej satysfakcji.
Anyway jest pomysł, żeby zebrać grupę 30 chłopa, założyć w następnym
sezonie ligę na paspn.net i zagrać w Mock GM - na wzór i podobieństwo
NBA.
Wcielamy się w tam w rolę GM'a mającego pełne pole do popisu przy
podpisywaniu zawodników za wirtualne dolary tak jak w NBA (zamiast
draftu z wężyka). Mozna ich podpisywać na wiele sezonów (ergo
oczekujemy chęci brania udziału przez dłużej niż sezon).
Można bawić się w wymiany, ale zgodnie z zasadami CBA dotyczącymi
płac. Czyli pozbywamy się tak niewygodnej dla wielu instytucji weta,
ale musimy nieco bardziej kombinować.
Generalnie można być zaangażowanym w to przez okrągły rok (offseason
też może być ciekawy, bo draft, bo szukanie i negocjacje z FA) a można
też pojechać na autopilocie - picki sprzedać, opcje wykorzystać,
kontrakty przedłużyć i z rękami w kieszeniach szykować się do
rozgrywek.
Generalnie system jest przez kilku z nas testowany z różną
intensywnością i jak na razie można powiedzieć, że jest stabilny (ci
którzy grali rok temu na nba.com wiedzą o czym mowa), nie ma opóźnień
w naliczaniu statystyk i jest godny polecenia.

A rozgrywki są w systemie H2H, gdzie nasze pieczołowicie budowane
drużyny będą okładać się wzajemnie w cyklu tygodniowym. Więcej
szczegółów tutaj: http://paspn.net/default.asp?p=90&leagueid=&seasonid=&gmaction=41

Myslę o tym raczej jako o pomyśle alternatywnym dla fantasy points,
który w mojej opinii jest przeżytkiem i czymś od czego moza zacząc
karierę fantasy, ale niekoniecznie trwać aż człowiek zacznie siwieć.
Stąd koncepcja przeniesienia całego naszego grajdoła na paspn. Do tej
pory pączkowały nam dodatkowe ligi, gdy pojawił się nowy system. A to
rotisserie, a to keeper, teraz Mock GM.
W mojej opinii z czegos nalezy zrezygnować i najlepszym kandydatem
wydaje mi sie system stary, mało ciekawy (w porównaniu z innymi
urokami fantasy) oraz umiarkowanie emocjonujący.
Ja sie nagadałem, więc czas na Was.

Oto pytania ankietowe (ze względów "higienicznych"), ale jesli ktos
chce dodać od siebie ponad ponizsze odpowiedzi to zapraszam.

1. Od ilu sezonow grasz w FB? Tylko FP czy H2H i Roto również?

2. Czy uważasz, że formuła fantasy points to przezytek?

3. Czy jestes skłonny zamienić ją na Mock GM, czy wolisz dodać do
obecnego systemu FB1-4, a moze w ogole Cie to nie interesuje?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-06 08:15:25
Autor: Tomasz Waszczyński
On 6 Sty, 15:34, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
Oto pytania ankietowe (ze względów "higienicznych"), ale jesli ktos
chce dodać od siebie ponad ponizsze odpowiedzi to zapraszam.

1. Od ilu sezonow grasz w FB? Tylko FP czy H2H i Roto również?

Pamiętam, choć jak przez mgłę, że pierwsza liga była na sandboxie :)
To już będzie z 10 lat, bo pierwszy sezon na yahoo mam notowany w 2001
r. Grałem we wszystkich systemach.

2. Czy uważasz, że formuła fantasy points to przezytek?

Bynajmniej. Prostota formuły powoduje, że nie wymaga ona konstruowania
żadnych arkuszy, żeby obliczyć czy zawodnik X jest lepszy od Y,
pozwala szybko uzupełnić skład o potencjalnie lepszego zawodnika z
fasów i nie wymaga zbyt dużego zaangażowania czasowego, dzięki czemu
można grać bez problemu w kilku ligach.

3. Czy jestes skłonny zamienić ją na Mock GM, czy wolisz dodać do
obecnego systemu FB1-4, a moze w ogole Cie to nie interesuje?

Jestem gotów spróbować Mock jako ligi dodatkowej. System spadków i
awansów jest dla mnie na tyle unikalną wartością, że szkoda byłoby,
gdyby został unicestwiony. A jak będziemy mieli 10 lig, to się założy
stowarzyszenie, Ty zostaniesz prezesem, ja szefem komisji rewizyjnej,
a reszta długoletnich zasłużonych - działaczami ;] Wtedy będziemy
rządzić ligą, wyznaczać spadających i oceniać trejdy ;]

Pozdro

L'e-szczur

Pzdr. Washko

Data: 2010-01-06 17:33:42
Autor: Tomasz Radko
Tomasz Waszczyński pisze:
[...]

Yyyyup. Z "otwartymi" wymianami. Trzeba było się umówić na określoną
godzinę, wyciąć graczy i zaangażować graczy wyciętych przez drugą
stronę. Hej, to se ne vrati...

pzdr

TRad

Data: 2010-01-06 10:10:57
Autor: Tomasz Waszczyński
[...]

H2H, ale inne niż normalnie, bo nie wg kategorii tylko FP i do tego
mocno uproszczonych?
Ten system punktowania jest na stałe (( (PTS + TRB + AST + STL + BLKS)
- ( (FGA - FGM) + (FTA - FTM) + TOV )) * PASPN.net = FBPTS) czy można
zmieniać?

 Pzdr. Washko

Data: 2010-01-06 10:17:18
Autor: Leszczur
On 6 Sty, 19:10, Tomasz Waszczyński <was...@washko.org> wrote:
> [...]

Ten system punktowania jest na stałe (( (PTS + TRB + AST + STL + BLKS)
- ( (FGA - FGM) + (FTA - FTM) + TOV )) * PASPN.net = FBPTS) czy można

Nie zekładalem ligi wiec niw mam pewnosci. Ale skoro jest magiczny
wspolczynnik PASPN.net we wzorze to bezpieczniej jest zalozyc, ze nie
mozna.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-06 14:13:34
Autor: Striker
Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.

1. Od ilu sezonow grasz w FB? Tylko FP czy H2H i Roto również?

od 5, na kazdym polu.

2. Czy uważasz, że formuła fantasy points to przezytek?

Nie, wymaga mniej zaangazowania, i dzieki temu jest "odskocznia" od
dlubaniny przy keepie :)

3. Czy jestes skłonny zamienić ją na Mock GM, czy wolisz dodać do
obecnego systemu FB1-4, a moze w ogole Cie to nie interesuje?

dodac, w sumie pogralbym sezon w 3 roznych systemach, nie sadze, zebym
przekonal sie do H2H, ale z checia ogralbym w dodatkowej lidze
niektorych managos :)

pozdr.
Striker

Data: 2010-01-06 15:44:16
Autor: sooobi
Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.
Ja nie gram w zadnej z lig fb tutaj ale jakby powstala taka liga na
paspn w ktorej draftowalibysmy od podstaw to sie pisze.

Data: 2010-01-07 13:17:21
Autor: lorak
sooobi pisze:
Ja nie gram w zadnej z lig fb tutaj ale jakby powstala taka liga na
paspn w ktorej draftowalibysmy od podstaw to sie pisze.

też bym chciał się przyłączyć.

Data: 2010-01-06 15:51:48
Autor: wiLQ
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Oto pytania ankietowe (ze względów "higienicznych"), ale jesli ktos
chce dodać od siebie ponad ponizsze odpowiedzi to zapraszam.

Przede wszystkim dlaczego wychodzic z zalozenia, ze jest to zamiast?
Dla Ciebie tak moze byc, ale dla innych juz moze to byc "obok".

2. Czy uważasz, że formuła fantasy points to przezytek?

Halo! W PASPN tez o wynikach decyduja fantasy points...
Ot jest dodana istotna i raczej interesujaca otoczka.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-06 10:23:18
Autor: Leszczur
On 6 Sty, 15:51, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Przede wszystkim dlaczego wychodzic z zalozenia, ze jest to zamiast?
Dla Ciebie tak moze byc, ale dla innych juz moze to byc "obok".

Dlatego pytam o rozne warianty ewentualnego zainteresowania.

> 2. Czy uważasz, że formuła fantasy points to przezytek?

Halo! W PASPN tez o wynikach decyduja fantasy points...
Ot jest dodana istotna i raczej interesujaca otoczka.

Zgoda, tylko ze w FBX punktacja stanowi całość systemu. Dlatego w
dyskusji ze Slawkiem kładłem nacisk na format ligi, ktory tu jest o
niebo bardziej interesujący. Same wzory wyliczania wartości zawodników
mało mnie w tym momencie zajmują.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-06 15:56:23
Autor: s
Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.
Zeby miecto z glowy - oto moja deklaracja, jako jednego z managos.

1. Od ilu sezonow grasz w FB? Tylko FP czy H2H i Roto również?

Nie pamietam, ale wiecej niz 1 :-)
wszystkie trzy.

2. Czy uważasz, że formuła fantasy points to przezytek?

pytanie bez znaczenia. Kompletnie.

3. Czy jestes skłonny zamienić ją na Mock GM, czy wolisz dodać do
obecnego systemu FB1-4, a moze w ogole Cie to nie interesuje?

dodac.

Pozdr

Data: 2010-01-06 10:25:27
Autor: Leszczur
On 6 Sty, 15:56, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Zeby miecto z glowy - oto moja deklaracja, jako jednego z managos.

> 1. Od ilu sezonow grasz w FB? Tylko FP czy H2H i Roto również?

Nie pamietam, ale wiecej niz 1 :-)
wszystkie trzy.

Twoje CV akurat znam dosc dobrze ;-)

> 2. Czy uważasz, że formuła fantasy points to przezytek?

pytanie bez znaczenia. Kompletnie.

Dla Ciebie. Mnie odpowiedzi bardzo interesują.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-06 16:36:58
Autor: axd
Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.
Leszczur pisze:

<cut>

Czesc,
W teorii paspn brzmi bardzo dobrze, sam zapisalem sie w offseason do 2 lig - w jednej objalem NOH (wymienilem Chandlera za Okafora, podpisalem m.in. Arize (2mln/y) i Bargnaniego - za minimum dla weteranow (!). Sytuacja zespolu sie nieco poprawila, ale jako ze musialem baaardzo dlugo czekac na odpowiedzi od agentow i innych managos, to w koncu zrezygnowalem z tej ligi. W drugiej lidze zdecydowalem sie na PHX, i po kosmetycznych zmianach - znow Ariza, Amare-> West plus Posey, R. Wallace po 9 tygodniach mam bilans 9-0 jadac na zupelnym autopilocie. W samej lidze nie bylo zadnej aktywnosci trade'owej od offseason. I tu moje pytanie: jak wasze ligi w tym kontekscie? Bo to dosc istotna kwestia. Moja lige samo PASPN ocenia jako poziom "injured reserve" - podobnie jak chyba 90% innych lig. Wydaje mi sie, ze jest sens grac jesli jednak liga stoi na troche wyzszym poziomie.
Teraz jeszcze inna kwestia: zakladajac, ze uda sie zebrac 30 managos z 4 lig prsk, to przeciez do gry potrzebni sa jeszcze ludzie spelniajacy role agentow.. Co z nimi? Podwojne role?

1. Od ilu sezonow grasz w FB? Tylko FP czy H2H i Roto również?

4 sezon. Gram tez pobocznie roto, h2h raz probowalem w jakiejs przypadkowej lidze yahoo i nie bardzo przypadl mi do gustu.

2. Czy uważasz, że formuła fantasy points to przezytek?

Nie uwazam.

3. Czy jestes skłonny zamienić ją na Mock GM, czy wolisz dodać do
obecnego systemu FB1-4, a moze w ogole Cie to nie interesuje?

Mysle, ze paspn w aktywnej lidze to bardzo dobry dodatek, ale bylbym tez za utrzymaniem struktury lig, ktore moznaby ew. zamienic na system roto, lub, jeszcze inaczej (taki pomysl padl w czasie draftu FB2, pozwole sobie go tu przytoczyc) zorganizowanie ligi glownej (np. w FP) i granie dodatkowo tymi samymi skladami poczatkowymi ligi roto - uprzednio zaznaczajac, w ktorym systemie decyduja sie spadki/awanse, a ktory jest niejako poboczny.

pozdro,
marcin

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-06 10:33:03
Autor: Leszczur
On 6 Sty, 16:36, axd <a...@op.pl> wrote:
W samej lidze nie bylo zadnej aktywnosci trade'owej od offseason. I tu moje
pytanie: jak wasze ligi w tym kontekscie? Bo to dosc istotna kwestia.

Nie mam obaw, ze będzie dobrze. Dlatego właśnie chce grac z ludzmi
których znam i do których mogę dotrzeć.

Moja lige samo PASPN ocenia jako poziom "injured reserve" - podobnie jak
chyba 90% innych lig. Wydaje mi sie, ze jest sens grac jesli jednak liga
stoi na troche wyzszym poziomie.

A to zalezy od doswiadczenia managos i szacunku dla ludzi, ktorych sie
zna od lat.

        Teraz jeszcze inna kwestia: zakladajac, ze uda sie zebrac 30 managos z
4 lig prsk, to przeciez do gry potrzebni sa jeszcze ludzie spelniajacy
role agentow.. Co z nimi? Podwojne role?

W innym watku rozmawialismy o tym z wiLQ'iem. Mozna sie zdac na agenta
automatycznego, ale mozna wybrac kilku z nas do obslugi kontraktow.
Tylko zasady musza byc jasno ustalone wczesniej o tym jak wybierac
najlepsza oferte - zeby nie było konfliktu interesów. I nie sadze,
zeby byl z tym problem.
Ewentualnie draft offline na osobnym forum z licytacją, lub wężykiem.

> [...]

dodatkowo tymi samymi skladami poczatkowymi ligi roto - uprzednio
zaznaczajac, w ktorym systemie decyduja sie spadki/awanse, a ktory jest

Widze dwa problemy. Po pierwsze koniecznosc prowadzenia jeszcze
wiekszej ilosci druzyn. Po drugie roto rozni sie na tyle od FP, ze te
same składy początkowe mogłyby nie miec sensu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-06 20:29:25
Autor: Tomasz Radko
Leszczur pisze:

W innym watku rozmawialismy o tym z wiLQ'iem. Mozna sie zdac na agenta
automatycznego, ale mozna wybrac kilku z nas do obslugi kontraktow.

O widzisz, tutaj widzę rolę dla siebie. Jako Agent Tomek :)

pzdr

TRad

Data: 2010-01-06 13:39:14
Autor: Leszczur
On 6 Sty, 20:29, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> W innym watku rozmawialismy o tym z wiLQ'iem. Mozna sie zdac na agenta
> automatycznego, ale mozna wybrac kilku z nas do obslugi kontraktow.

O widzisz, tutaj widz rol dla siebie. Jako Agent Tomek :)

Zapomnij. Cholera wie - moze sam chcesz sie wcielic w role posłanki
Sawickiej? Brody w sumie macie podobne :)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-06 16:40:59
Autor: Tomasz Radko
Leszczur pisze:

1. Od ilu sezonow grasz w FB? Tylko FP czy H2H i Roto również?

Dużo. FP, H2H, Roto. Koszykówka, football, baseball (ostatni -
zdecydowanie najciekawszy, z uwagi na podział miotacze/pałkarze)

2. Czy uważasz, że formuła fantasy points to przezytek?

Raczej entry level.

3. Czy jestes skłonny zamienić ją na Mock GM, czy wolisz dodać do
obecnego systemu FB1-4, a moze w ogole Cie to nie interesuje?

Jeżeli zrobisz ligę 30-zespołową, to ja z rocznym wyprzedzeniem typuję
na zwycięzcę Menago Obdarzonego Aksamitnym Barytonem (metaforycznie, nie
dosłownie, chociaż cholera go wie).

pzdr

TRad

Data: 2010-01-06 10:19:47
Autor: Leszczur
On 6 Sty, 16:40, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> 1. Od ilu sezonow grasz w FB? Tylko FP czy H2H i Roto również?

Dużo. FP, H2H, Roto. Koszykówka, football, baseball (ostatni -
zdecydowanie najciekawszy, z uwagi na podział miotacze/pałkarze)

Zapomniałes o Housie ;-) A byłby to jakis element przetargowy.
Rozumiem, ze w razie czego byłbys zainteresowany?

> 2. Czy uważasz, że formuła fantasy points to przezytek?

Raczej entry level.

Czyli przezytek. Nie bez kozery pytam o GM'ow z przynajmniej
minimalnym doswiadczeniem.

Myslisz, ze Eeyore da sie namowic? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-06 20:27:16
Autor: Tomasz Radko
Leszczur pisze:

[...]

Waham się.

2. Czy uważasz, że formuła fantasy points to przezytek?
Raczej entry level.

Czyli przezytek. Nie bez kozery pytam o GM'ow z przynajmniej
minimalnym doswiadczeniem.

Nie, nie przeżytek. Jeżeli ktoś chce zadebiutować w FB - to FP jest
optymalnym wyborem.

Nie sądzę, aby miał czas na głupoty.

pzdr

TRad

Data: 2010-01-06 13:45:01
Autor: Leszczur
On 6 Sty, 20:27, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Zapomnia es o Housie ;-) A by by to jakis element przetargowy.
> Rozumiem, ze w razie czego by bys zainteresowany?

Waham si .

Ty??? Podoboś strasznie szybki w podejmowaniu decyzyj!

> Czyli przezytek. Nie bez kozery pytam o GM'ow z przynajmniej
> minimalnym doswiadczeniem.

Nie, nie prze ytek. Je eli kto chce zadebiutowa w FB - to FP jest
optymalnym wyborem.

O Krystyno! Toz tutaj same eksperty! Na razie nie wysyłam do jaśka
petycji o zamknięcie lig fp.
Na prsk - najbardziej opiniotwórczej i wpływowej grupie w sieci nie
godzi się już bawić w budowanie zamków z piasku! My już jesteśmy w
erze lotów kosmicznych!

> Myslisz, ze Eeyore da sie namowic? ;-)

Nie s dz , aby mia czas na g upoty.

Eeeee. Po prostu jeden głupoty zamieni na inne - fajniejsze.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-06 21:31:51
Autor: lorak
Tomasz Radko pisze:

[...]

kiedyś przyglądałem się tym waszym pierwszym ligom, bo ciekawiło mnie jakim cudem ten Eeyore co roku wygrywał. i z tego co jest w archiwum wynika że był świetny w trejdach. jak się czyta tematy o pierwszym sezonie to co wymiana to ogromny zysk i zastanawiające jest na ile dobrzy byli pozostali gracze skoro dawali się tak "okradać".

Data: 2010-01-06 22:42:11
Autor: wiLQ
lorak napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

kiedyś przyglądałem się tym waszym pierwszym ligom, bo ciekawiło mnie jakim cudem ten Eeyore co roku wygrywał. i z tego co jest w archiwum wynika że był świetny w trejdach. jak się czyta tematy o pierwszym sezonie to co wymiana to ogromny zysk i zastanawiające jest na ile dobrzy byli pozostali gracze skoro dawali się tak "okradać".

Moze wlasnie dlatego, ze byl to pierwszy sezon? ;-)
Zreszta trejdy maja to do siebie, ze latwo byc madrym po fakcie.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-06 22:11:55
Autor: Gerard
Leszczur wrote:

1. Od ilu sezonow grasz w FB? Tylko FP czy H2H i Roto również?

2, równiez

2. Czy uważasz, że formuła fantasy points to przezytek?

b/k, dopiero zacząłem grać tym systemem

3. Czy jestes skłonny zamienić ją na Mock GM, czy wolisz dodać do
obecnego systemu FB1-4, a moze w ogole Cie to nie interesuje?

To zdaje się, zupełnie inna liga, więc nie widze potrzeby zamieniania. jeżeli ktoś będzie chciał to pogra i tu i tam.
Ogólnie pomysł ciekawy, ale diabeł pewnie tkwi w szczegółach, zwłaszcza ciekawi mnie instytucja tego agenta. Jezeli dobrze rozumiem to on, dostając oferty, rozstrzyga o podpisywaniu FA, więc tu byłby problem stronniczości, ew. trzeba by przyjąc jakieś sztywne reguły. Jak można gdzieś o tym poczytać to zapodajcie link.

pozdr

Data: 2010-01-06 22:47:24
Autor: Guard6
[...]

1. W tym zaczalem, gram w FP i H2H(i na yahoo i na hotboxie)
2. Moze byc ale troche nudnawa.
3. Chcialbym brac udzial w Mock GM.
Pozdrawiam i jakby co jestem chetny ;]

Data: 2010-01-07 00:11:07
Autor: Artur
On 2010-01-06 15:34, Leszczur wrote:

1. Od ilu sezonow grasz w FB? Tylko FP czy H2H i Roto również?

Od 9. W H2H i Roto gralem ostatni raz kilka lat temu.

2. Czy uważasz, że formuła fantasy points to przezytek?

Nie, ale bylbym za przejsciem FB1 na Roto.

3. Czy jestes skłonny zamienić ją na Mock GM, czy wolisz dodać do
obecnego systemu FB1-4, a moze w ogole Cie to nie interesuje?

Dokladnie nie przeanalizowalem systemu paspn, ale obawiam sie ze sam sezon bylby mniej ciekawy niz FB a emocje kumulowalyby sie w offseason, ewentualnie w okolicach trade deadline.

Pozdrawiam
Artur

Data: 2010-01-07 00:28:31
Autor: Leszczur
On 7 Sty, 00:11, Artur <artur_f...@a.com> wrote:
> 2. Czy uwa asz, e formu a fantasy points to przezytek?

Nie, ale bylbym za przejsciem FB1 na Roto.

Moze byc ciezko glownie dlatego, ze znaczna czesc managos FB1 gra juz
w roto w FB-Best, a kilku dodatkowo w "Lidze Ekspertów".
Mysle, ze moglby byc problem logistyczny.

> [...]

Dokladnie nie przeanalizowalem systemu paspn, ale obawiam sie ze sam
sezon bylby mniej ciekawy niz FB a emocje kumulowalyby sie w offseason,

PASPN w przeciwienstwie do innych daje Ci szanse gry nawet w
offseaseon. Dla mnie to bardzo istotna zaleta. Poza tym mam wrazenie,
ze jak kazdy system ten tez musialby przejsc przez poczatkowy okres
błędów i wypaczeń zanim nauczylibysmy sie z niego korzystac. To raczej
zabawa na lata.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-07 20:25:39
Autor: wiLQ
> [...]

> ewentualnie w okolicach trade deadline.

PASPN w przeciwienstwie do innych daje Ci szanse gry nawet w

Wlasciwie to glownie wtedy... dlatego wg mnie PASPN najlepiej dziala
jako uzupelnienie innych lig, a nie jako ich zastepstwo.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-07 12:31:08
Autor: pawel.ad
Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.
1. 100% rookie... ;-)
1 rok w lidze ROTO i 1 rok w FB3

2.
Nie

3.
Dodać równolegle

Data: 2010-01-07 13:27:18
Autor: Hubertus Blues
Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.
W dniu 2010-01-06 15:34, Leszczur pisze:
(...)

1. Od ilu sezonow grasz w FB? Tylko FP czy H2H i Roto również?
Od 2001 roku. Głównie FP ale grałem też w systemie H2H. W Roto zero doświadczeń

2. Czy uważasz, że formuła fantasy points to przezytek?
Nie, choć odczuwam ostatnio pewien, delikatny, ledwo odczuwalny przesyt

3. Czy jestes skłonny zamienić ją na Mock GM, czy wolisz dodać do
obecnego systemu FB1-4, a moze w ogole Cie to nie interesuje?
Chętnie poszedłbym w stronę długoterminowych zawodów. Coś jak gracie w FBBest. Trochę się obawiam ilości zasad CBA i konsekwencji związanych z ich nieznajomością. No wiesz- to w końcu tylko (?) zabawa, więc obłożenie jej milionem paragrafów tylko ją zabije.

Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo się może skończyć źle..."

Data: 2010-01-07 04:33:29
Autor: Leszczur
On 7 Sty, 13:27, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.pl> wrote:
> 3. Czy jestes sk onny zamieni j na Mock GM, czy wolisz doda do
> obecnego systemu FB1-4, a moze w ogole Cie to nie interesuje?

Ch tnie poszed bym w stron d ugoterminowych zawod w. Co jak gracie w
FBBest. Troch si obawiam ilo ci zasad CBA i konsekwencji zwi zanych z
ich nieznajomo ci . No wiesz- to w ko cu tylko (?) zabawa, wi c
ob o enie jej milionem paragraf w tylko j zabije.

W FB-Best stworzylismy dokument regulujacy zasady gry - momentami w
sposob dosc szczegolowy i mysle, ze to nam raczej pomaga w zabawie niz
przeszkadza.
Tym bardziej, ze tworzylibysmy lige dosc specyficzna i sadze, ze
ustalenie pewnych ram w ktorych bysmy sie poruszali byłoby dla nas
korzystne.

Pozdro

L'e-szczur

P.S. Z tymi wymianami w zgodzie z CBA nie jest tak strasznie. Po
prostu trzeba uwzgledniac płace.
Jedyny minus tego systemu jest taki, ze serwer jest powolny.

Data: 2010-01-07 13:38:53
Autor: Hubertus Blues
W dniu 2010-01-07 13:33, Leszczur pisze:
[...]

Zgadzam się pod warunkiem, że Wasz kodeks nie liczy 300 stron bez załaczników ;)

Tym bardziej, ze tworzylibysmy lige dosc specyficzna i sadze, ze
ustalenie pewnych ram w ktorych bysmy sie poruszali byłoby dla nas
korzystne.

Siem zgadzam, ale zastrzegam - przesadznictwo dobre jest w ogrodnictwie. Trzebabybyło wyłonić jakiś Trybunał Arbitrażowy do spraw nieopisanych.

P.S. Z tymi wymianami w zgodzie z CBA nie jest tak strasznie. Po
prostu trzeba uwzgledniac płace.
Mam nadzieję. W końcu wszelkie TradeMachine'y nie są skąplikowane.

PS. ad.1.
Zapomniałem, że grałem jeszcze wczesniej niż od 2001. Historia na yahoo tyle sięga. Ale konto na sandboxie miałem i coś tam pamiętam. Zdaje się, że uczestniczę w FB od jego początków na prsk.

Data: 2010-01-07 05:09:13
Autor: Leszczur
On 7 Sty, 13:38, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
> przeszkadza.

Zgadzam się pod warunkiem, że Wasz kodeks nie liczy 300 stron bez

Stron jest raptem kilkanascie. Nawet ja to umiem zapamiętać ;-)

> [...]

Siem zgadzam, ale zastrzegam - przesadznictwo dobre jest w ogrodnictwie.
Trzebabybyło wyłonić jakiś Trybunał Arbitrażowy do spraw nieopisanych.

Na to tez jest rada. Nowe palace problemy sa omawiane na forum. W
razie wątpliwości robimy zwykłe głosowanie i ewentualnie tworzymy
przepis obowiazujacy od kolejnego sezonu.

[...]

No wlasnie. Jak patrze do mojego małego kapowniczka to widze: Draft
1999 "Hubertus z Nr4 pobiera Karla Malone". A w kolejnych rundach
Millera, Cartera, Bakera, Smitsa....
To były czasy! ;-) Az sie wzruszyłem - oryginalne zaproszenie tutaj:
http://groups.google.com/group/pl.rec.sport.koszykowka/browse_frm/month/1999-10?hl=pl&start=500&sa=N

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-07 19:52:48
Autor: wiLQ
Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Jedyny minus tego systemu jest taki, ze serwer jest powolny.

Yup, liczba chetnych ich przerosla?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-08 02:27:47
Autor: Wojtek J.
Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.
1. Od ilu sezonow grasz w FB? Tylko FP czy H2H i Roto również?

Trzeci sezon - 1 roto i 2 FP

[...]

Dodać

Pzdr - Wojtek

Data: 2010-01-11 18:16:53
Autor: wiLQ
Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Hmm, to ostatecznie mamy 15 chetnych... i jednego agenta. Troche malo ;-(

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-11 19:35:25
Autor: sooobi
wiLQ pisze:
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Hmm, to ostatecznie mamy 15 chetnych... i jednego agenta. Troche malo ;-(

Spoko troche ludzi czyta prsk, dajmy im czas na przejrzenie watkow, chociaz 30tke moze byc zebrac ciezko.

ps; A co jesli zagramy bez agentow, czyli komputer bedzie decydowal kto ma gdzie isc? da sie tak? to chyba byloby najfajniej?

Data: 2010-01-11 11:28:03
Autor: Leszczur
On 11 Sty, 19:35, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
Spoko troche ludzi czyta prsk, dajmy im czas na przejrzenie watkow,
chociaz 30tke moze byc zebrac ciezko.

Mysle, ze obsadzenie polowy ligi juz dzis jest calkiem dobrym
znakiem.

ps; A co jesli zagramy bez agentow, czyli komputer bedzie decydowal kto
ma gdzie isc? da sie tak? to chyba byloby najfajniej?

Da sie. Znaczna czesc FA obslugiwana jest z automatu. Ale to trwa
mnostwo czasu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-11 22:45:41
Autor: wiLQ
> [...]

> chociaz 30tke moze byc zebrac ciezko.

Mysle, ze obsadzenie polowy ligi juz dzis jest calkiem dobrym

Ale wpisy tak jakby sie wyczerpaly...

> [...]
> ma gdzie isc? da sie tak? to chyba byloby najfajniej?

Da sie. Znaczna czesc FA obslugiwana jest z automatu. Ale to trwa

Akurat rozlozenie FAsow w czasie ma swoj sens.

Mnie bardziej zastanawia czy olewajac relacje GM-agent nie
eliminowalibysmy jednego z urokow tej gry. Automat nie dostarcza
wlasciwie zadnych emocji, a z ludzmi agentami na wlasnej skorze mozna
sie przekonac jak to dzieje, ze sa podpisywane absurdalne kontrakty ;-)

Bardzo mi sie podobal przyklad z mojej ligi: przed rozpoczeciem okresu
na podpisywanie FAsow zlozylem Bassowi oferte 9M$/3y [tak, wiem, bardzo
sie mylilem co do jego roli w Magic ;->], minelo troche czasu, okno sie
otworzylo i nic sie nie dzieje. W pewnym momencie agent odpowiedzial na
mojego maila z info, ze nie ma innych ofert, wiec woli jeszcze poczekac.
Po pierwsze zlapalem sie za glowe dlaczego nie klepnal tego co ma, a po
drugie od razu rzucilem nowa oferte 5M$/2y z drugim rokiem jako opcja
naciskajac by to podpisal skoro jestem jedynym chetnym. Znow minelo troche czasu, zeszlo z rynku troche FAsow i agent zaczal
agresywniej promowac Bassa przy okazji fajnie wykorzystujac fakt, ze
niektore druzyny mialy za duzo salary cap... ostatecznie zostal
podpisany kontrakt 18M$/3y[!] i podejrzewam, ze aktualny wlasciciel nie
jest szczesliwy z tej decyzji, a agenta wrecz powinna rozpierac duma ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-12 00:42:34
Autor: Leszczur
On 11 Sty, 22:45, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Mysle, ze obsadzenie polowy ligi juz dzis jest calkiem dobrym
> znakiem.

Ale wpisy tak jakby sie wyczerpaly...

Ale do ankiety bedziemy wracali. Lub chlopaki puszcza newsy w swoich
ligach. Grunt, ze byl odzew.

> Da sie. Znaczna czesc FA obslugiwana jest z automatu. Ale to trwa
> mnostwo czasu.

Akurat rozlozenie FAsow w czasie ma swoj sens.

Tak - jesli nie jest ich wielu do licytacji. Przy drafcie od podstaw
to strata czasu.

Mnie bardziej zastanawia czy olewajac relacje GM-agent nie
eliminowalibysmy jednego z urokow tej gry.

Mysle, ze na poczatku to koniecznosc.

Automat nie dostarcza wlasciwie zadnych emocji, a z ludzmi agentami na wlasnej skorze
mozna sie przekonac jak to dzieje, ze sa podpisywane absurdalne kontrakty ;-)

Ale automat ma pewne sztywne reguły, któych się trzyma. Agenci są od
sasa do lasa i na poczatku wolałbym z nich zrezygnować.

[...]

Ile druzyn jest aktywnych w Waszej lidze? Bo ja ostatnio policzyłem i
na 30 zespołów aktywnych jest pięć. Mam wrażenie że dlatego iż agenci
wyprawiali różne cuda przy podpisywaniu kontraktów. Dlatego wole z
nich na poczatku zrezygnować. U nas podstawa rywalizacji jest miedzy
GM'ami, a nie na linii agenci-GM's.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-12 10:26:33
Autor: sooobi
Leszczur pisze:
[...]

Zebrales kontakty do kazdego chetnego czy potem bedziemy odgrzebywac posty?:)

Data: 2010-01-12 02:18:26
Autor: Leszczur
On 12 Sty, 10:26, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Ale do ankiety bedziemy wracali. Lub chlopaki puszcza newsy w swoich
> ligach. Grunt, ze byl odzew.

Zebrales kontakty do kazdego chetnego czy potem bedziemy odgrzebywac
posty?:)

Bedziemy odgrzebywac.

Data: 2010-01-12 14:07:09
Autor: wiLQ
Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.

> Akurat rozlozenie FAsow w czasie ma swoj sens.

Tak - jesli nie jest ich wielu do licytacji. Przy drafcie od podstaw
to strata czasu.

Ale taki draft jesli bedziemy przeprowadzac to na pewno nie na PASPN,
wiec jaki to ma zwiazek z tematem? Zreszta nie ma tam takich mozliwosci.

> [...]

Ale automat ma pewne sztywne reguły, któych się trzyma. Agenci są od
sasa do lasa i na poczatku wolałbym z nich zrezygnować.

Piszesz jakby nie mozna bylo ustalic jakichs regul dla zywych agentow.

Ile druzyn jest aktywnych w Waszej lidze?

Circa polowa.

Dlatego wole z
nich na poczatku zrezygnować. U nas podstawa rywalizacji jest miedzy
GM'ami, a nie na linii agenci-GM's.

IMHO kiepski argument, przeciez z zalozenia nasza liga bedzie
aktywniejsza. --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-12 09:22:23
Autor: Leszczur
On 12 Sty, 14:07, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Ale automat ma pewne sztywne reguły, któych się trzyma. Agenci są od
> sasa do lasa i na poczatku wolałbym z nich zrezygnować.

Piszesz jakby nie mozna bylo ustalic jakichs regul dla zywych agentow.

Pisalem o prawdziwych agentach a nie o naszych surogatach.

> [...]
> GM'ami, a nie na linii agenci-GM's.

IMHO kiepski argument, przeciez z zalozenia nasza liga bedzie

Mozliwe, ze to niewielkie zagrozenie. Ale jednak zagrozenie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-13 09:04:41
Autor: s
Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.
Ile druzyn jest aktywnych w Waszej lidze? Bo ja ostatnio policzyłem i
na 30 zespołów aktywnych jest pięć.

U mnie to widze aktywnosc jeno dwoch.
Ale moze sie myle i wiecej druzyn cos tam walczy, tylko im gorzej idzie :-)

Pozdr

Data: 2010-01-13 00:25:05
Autor: Leszczur
On 13 Sty, 09:04, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

U mnie to widze aktywnosc jeno dwoch.
Ale moze sie myle i wiecej druzyn cos tam walczy, tylko im gorzej idzie :-)

Mozesz przeciez sprawdzic kiedy ostatnio GM był aktywny. U mnie
wiekszosc nie zaglada od polowy listopada.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-13 09:54:57
Autor: s
Leszczur pisze:
[...]

Pytanie, co znaczy aktywnosc.
Bo ja ustawilem sobie sklad na poczatku sezonu i zagladam co jakis czas.
W rotacji nie grzebie, bo sie boje, ze wowczas system zakwestionowalby moje granie wszystkimi dostepnymi :-D

Pozdr

Data: 2010-01-13 01:04:30
Autor: Leszczur
On 13 Sty, 09:54, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Mozesz przeciez sprawdzic kiedy ostatnio GM by aktywny. U mnie
> wiekszosc nie zaglada od polowy listopada.

Pytanie, co znaczy aktywnosc.

Mysle, ze samo odwiedzenie strony wystarczy.
Poza tym ja to widze po wynikach. Polowa druzyn zdobywa tygodniowo
50-80 punktow.

Bo ja ustawilem sobie sklad na poczatku sezonu i zagladam co jakis czas.
W rotacji nie grzebie, bo sie boje, ze wowczas system zakwestionowalby
moje granie wszystkimi dostepnymi :-D

No to Tobie bedzie najlatwiej sprawdzic jak aktywnosc jest
mierzona :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-13 10:21:23
Autor: s
Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.
Pytanie, co znaczy aktywnosc.

Mysle, ze samo odwiedzenie strony wystarczy.

Chyba nie.
Bo ja odwiedzam, jakis cache czy inne ustrojstwo pozwala mi sie nie logowac za kazdym razem, a liczona jest data fizycznego logowania.

Poza tym ja to widze po wynikach. Polowa druzyn zdobywa tygodniowo
50-80 punktow.

A, to u nas tez takich nie brakuje.

[...]

Last Login: 12/17/2009 7:15:04 AM

A zagladam raczej regularnie.
Nie wiem, czy aby nie puszczalem w grudniu jakiejs sondazowej propozycji wymiany.

Pozdr

Data: 2010-01-12 03:11:46
Autor: Hubert Janiszewski
wiLQ pisze:

[...]

Gdyby powstawała liga prsk na PASPN to ja tez bym sie na to pisał,
mimo ze troche mnie jak na razie rozczarowuje ta zabawa.

Zapisałem sie do jakiejs ligi przed tym sezonem zeby potestowac sajt.
Fajny pomysł maja chlopaki, ale na razie IMO realizacja pozostawia
sporo do zyczenia. Głowne zarzuty jakie mi przychodza do głowy to: po
pierwsze fatalna ergonomia (np. upiorny jak dla mnie sposob ustawiania
skladu). Po drugie wolny serwer. Po trzecie (a w zasadzie to po
pierwsze) badziewiasty algorytm podpisywania kontraktow przez FA'sów
(gdy decyzje co do wyboru oferty podejmuje system, a nie "zywy" agent,
pojawiaja sie czesto powazne babole). Niemniej koles ktory tym
zarzadza jest dosc komunikatywny i reaguje na uwagi, wiec moze za rok
bedzie lepiej.

Pozdrawiam,
HubertJ

Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.