Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.

Data: 2010-01-06 15:51:48
Autor: wiLQ
Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Oto pytania ankietowe (ze względów "higienicznych"), ale jesli ktos
chce dodać od siebie ponad ponizsze odpowiedzi to zapraszam.

Przede wszystkim dlaczego wychodzic z zalozenia, ze jest to zamiast?
Dla Ciebie tak moze byc, ale dla innych juz moze to byc "obok".

2. Czy uważasz, że formuła fantasy points to przezytek?

Halo! W PASPN tez o wynikach decyduja fantasy points...
Ot jest dodana istotna i raczej interesujaca otoczka.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-06 10:23:18
Autor: Leszczur
On 6 Sty, 15:51, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Przede wszystkim dlaczego wychodzic z zalozenia, ze jest to zamiast?
Dla Ciebie tak moze byc, ale dla innych juz moze to byc "obok".

Dlatego pytam o rozne warianty ewentualnego zainteresowania.

> 2. Czy uważasz, że formuła fantasy points to przezytek?

Halo! W PASPN tez o wynikach decyduja fantasy points...
Ot jest dodana istotna i raczej interesujaca otoczka.

Zgoda, tylko ze w FBX punktacja stanowi całość systemu. Dlatego w
dyskusji ze Slawkiem kładłem nacisk na format ligi, ktory tu jest o
niebo bardziej interesujący. Same wzory wyliczania wartości zawodników
mało mnie w tym momencie zajmują.

Pozdro

L'e-szczur

Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.