Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.

Data: 2010-01-06 15:56:23
Autor: s
Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.
Zeby miecto z glowy - oto moja deklaracja, jako jednego z managos.

1. Od ilu sezonow grasz w FB? Tylko FP czy H2H i Roto również?

Nie pamietam, ale wiecej niz 1 :-)
wszystkie trzy.

2. Czy uważasz, że formuła fantasy points to przezytek?

pytanie bez znaczenia. Kompletnie.

3. Czy jestes skłonny zamienić ją na Mock GM, czy wolisz dodać do
obecnego systemu FB1-4, a moze w ogole Cie to nie interesuje?

dodac.

Pozdr

Data: 2010-01-06 10:25:27
Autor: Leszczur
On 6 Sty, 15:56, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Zeby miecto z glowy - oto moja deklaracja, jako jednego z managos.

> 1. Od ilu sezonow grasz w FB? Tylko FP czy H2H i Roto również?

Nie pamietam, ale wiecej niz 1 :-)
wszystkie trzy.

Twoje CV akurat znam dosc dobrze ;-)

> 2. Czy uważasz, że formuła fantasy points to przezytek?

pytanie bez znaczenia. Kompletnie.

Dla Ciebie. Mnie odpowiedzi bardzo interesują.

Pozdro

L'e-szczur

Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.