Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.

Data: 2010-01-06 16:36:58
Autor: axd
Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.
Leszczur pisze:

<cut>

Czesc,
W teorii paspn brzmi bardzo dobrze, sam zapisalem sie w offseason do 2 lig - w jednej objalem NOH (wymienilem Chandlera za Okafora, podpisalem m.in. Arize (2mln/y) i Bargnaniego - za minimum dla weteranow (!). Sytuacja zespolu sie nieco poprawila, ale jako ze musialem baaardzo dlugo czekac na odpowiedzi od agentow i innych managos, to w koncu zrezygnowalem z tej ligi. W drugiej lidze zdecydowalem sie na PHX, i po kosmetycznych zmianach - znow Ariza, Amare-> West plus Posey, R. Wallace po 9 tygodniach mam bilans 9-0 jadac na zupelnym autopilocie. W samej lidze nie bylo zadnej aktywnosci trade'owej od offseason. I tu moje pytanie: jak wasze ligi w tym kontekscie? Bo to dosc istotna kwestia. Moja lige samo PASPN ocenia jako poziom "injured reserve" - podobnie jak chyba 90% innych lig. Wydaje mi sie, ze jest sens grac jesli jednak liga stoi na troche wyzszym poziomie.
Teraz jeszcze inna kwestia: zakladajac, ze uda sie zebrac 30 managos z 4 lig prsk, to przeciez do gry potrzebni sa jeszcze ludzie spelniajacy role agentow.. Co z nimi? Podwojne role?

1. Od ilu sezonow grasz w FB? Tylko FP czy H2H i Roto również?

4 sezon. Gram tez pobocznie roto, h2h raz probowalem w jakiejs przypadkowej lidze yahoo i nie bardzo przypadl mi do gustu.

2. Czy uważasz, że formuła fantasy points to przezytek?

Nie uwazam.

3. Czy jestes skłonny zamienić ją na Mock GM, czy wolisz dodać do
obecnego systemu FB1-4, a moze w ogole Cie to nie interesuje?

Mysle, ze paspn w aktywnej lidze to bardzo dobry dodatek, ale bylbym tez za utrzymaniem struktury lig, ktore moznaby ew. zamienic na system roto, lub, jeszcze inaczej (taki pomysl padl w czasie draftu FB2, pozwole sobie go tu przytoczyc) zorganizowanie ligi glownej (np. w FP) i granie dodatkowo tymi samymi skladami poczatkowymi ligi roto - uprzednio zaznaczajac, w ktorym systemie decyduja sie spadki/awanse, a ktory jest niejako poboczny.

pozdro,
marcin

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-06 10:33:03
Autor: Leszczur
On 6 Sty, 16:36, axd <a...@op.pl> wrote:
W samej lidze nie bylo zadnej aktywnosci trade'owej od offseason. I tu moje
pytanie: jak wasze ligi w tym kontekscie? Bo to dosc istotna kwestia.

Nie mam obaw, ze będzie dobrze. Dlatego właśnie chce grac z ludzmi
których znam i do których mogę dotrzeć.

Moja lige samo PASPN ocenia jako poziom "injured reserve" - podobnie jak
chyba 90% innych lig. Wydaje mi sie, ze jest sens grac jesli jednak liga
stoi na troche wyzszym poziomie.

A to zalezy od doswiadczenia managos i szacunku dla ludzi, ktorych sie
zna od lat.

        Teraz jeszcze inna kwestia: zakladajac, ze uda sie zebrac 30 managos z
4 lig prsk, to przeciez do gry potrzebni sa jeszcze ludzie spelniajacy
role agentow.. Co z nimi? Podwojne role?

W innym watku rozmawialismy o tym z wiLQ'iem. Mozna sie zdac na agenta
automatycznego, ale mozna wybrac kilku z nas do obslugi kontraktow.
Tylko zasady musza byc jasno ustalone wczesniej o tym jak wybierac
najlepsza oferte - zeby nie było konfliktu interesów. I nie sadze,
zeby byl z tym problem.
Ewentualnie draft offline na osobnym forum z licytacją, lub wężykiem.

> [...]

dodatkowo tymi samymi skladami poczatkowymi ligi roto - uprzednio
zaznaczajac, w ktorym systemie decyduja sie spadki/awanse, a ktory jest

Widze dwa problemy. Po pierwsze koniecznosc prowadzenia jeszcze
wiekszej ilosci druzyn. Po drugie roto rozni sie na tyle od FP, ze te
same składy początkowe mogłyby nie miec sensu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-06 20:29:25
Autor: Tomasz Radko
Leszczur pisze:

W innym watku rozmawialismy o tym z wiLQ'iem. Mozna sie zdac na agenta
automatycznego, ale mozna wybrac kilku z nas do obslugi kontraktow.

O widzisz, tutaj widzę rolę dla siebie. Jako Agent Tomek :)

pzdr

TRad

Data: 2010-01-06 13:39:14
Autor: Leszczur
On 6 Sty, 20:29, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> W innym watku rozmawialismy o tym z wiLQ'iem. Mozna sie zdac na agenta
> automatycznego, ale mozna wybrac kilku z nas do obslugi kontraktow.

O widzisz, tutaj widz rol dla siebie. Jako Agent Tomek :)

Zapomnij. Cholera wie - moze sam chcesz sie wcielic w role posłanki
Sawickiej? Brody w sumie macie podobne :)

Pozdro

L'e-szczur

Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.