Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.

Data: 2010-01-06 16:40:59
Autor: Tomasz Radko
Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.
Leszczur pisze:

1. Od ilu sezonow grasz w FB? Tylko FP czy H2H i Roto również?

Dużo. FP, H2H, Roto. Koszykówka, football, baseball (ostatni -
zdecydowanie najciekawszy, z uwagi na podział miotacze/pałkarze)

2. Czy uważasz, że formuła fantasy points to przezytek?

Raczej entry level.

3. Czy jestes skłonny zamienić ją na Mock GM, czy wolisz dodać do
obecnego systemu FB1-4, a moze w ogole Cie to nie interesuje?

Jeżeli zrobisz ligę 30-zespołową, to ja z rocznym wyprzedzeniem typuję
na zwycięzcę Menago Obdarzonego Aksamitnym Barytonem (metaforycznie, nie
dosłownie, chociaż cholera go wie).

pzdr

TRad

Data: 2010-01-06 10:19:47
Autor: Leszczur
On 6 Sty, 16:40, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> 1. Od ilu sezonow grasz w FB? Tylko FP czy H2H i Roto również?

Dużo. FP, H2H, Roto. Koszykówka, football, baseball (ostatni -
zdecydowanie najciekawszy, z uwagi na podział miotacze/pałkarze)

Zapomniałes o Housie ;-) A byłby to jakis element przetargowy.
Rozumiem, ze w razie czego byłbys zainteresowany?

> 2. Czy uważasz, że formuła fantasy points to przezytek?

Raczej entry level.

Czyli przezytek. Nie bez kozery pytam o GM'ow z przynajmniej
minimalnym doswiadczeniem.

Myslisz, ze Eeyore da sie namowic? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-06 20:27:16
Autor: Tomasz Radko
Leszczur pisze:

[...]

Waham się.

2. Czy uważasz, że formuła fantasy points to przezytek?
Raczej entry level.

Czyli przezytek. Nie bez kozery pytam o GM'ow z przynajmniej
minimalnym doswiadczeniem.

Nie, nie przeżytek. Jeżeli ktoś chce zadebiutować w FB - to FP jest
optymalnym wyborem.

Nie sądzę, aby miał czas na głupoty.

pzdr

TRad

Data: 2010-01-06 13:45:01
Autor: Leszczur
On 6 Sty, 20:27, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Zapomnia es o Housie ;-) A by by to jakis element przetargowy.
> Rozumiem, ze w razie czego by bys zainteresowany?

Waham si .

Ty??? Podoboś strasznie szybki w podejmowaniu decyzyj!

> Czyli przezytek. Nie bez kozery pytam o GM'ow z przynajmniej
> minimalnym doswiadczeniem.

Nie, nie prze ytek. Je eli kto chce zadebiutowa w FB - to FP jest
optymalnym wyborem.

O Krystyno! Toz tutaj same eksperty! Na razie nie wysyłam do jaśka
petycji o zamknięcie lig fp.
Na prsk - najbardziej opiniotwórczej i wpływowej grupie w sieci nie
godzi się już bawić w budowanie zamków z piasku! My już jesteśmy w
erze lotów kosmicznych!

> Myslisz, ze Eeyore da sie namowic? ;-)

Nie s dz , aby mia czas na g upoty.

Eeeee. Po prostu jeden głupoty zamieni na inne - fajniejsze.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-06 21:31:51
Autor: lorak
Tomasz Radko pisze:

[...]

kiedyś przyglądałem się tym waszym pierwszym ligom, bo ciekawiło mnie jakim cudem ten Eeyore co roku wygrywał. i z tego co jest w archiwum wynika że był świetny w trejdach. jak się czyta tematy o pierwszym sezonie to co wymiana to ogromny zysk i zastanawiające jest na ile dobrzy byli pozostali gracze skoro dawali się tak "okradać".

Data: 2010-01-06 22:42:11
Autor: wiLQ
lorak napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

kiedyś przyglądałem się tym waszym pierwszym ligom, bo ciekawiło mnie jakim cudem ten Eeyore co roku wygrywał. i z tego co jest w archiwum wynika że był świetny w trejdach. jak się czyta tematy o pierwszym sezonie to co wymiana to ogromny zysk i zastanawiające jest na ile dobrzy byli pozostali gracze skoro dawali się tak "okradać".

Moze wlasnie dlatego, ze byl to pierwszy sezon? ;-)
Zreszta trejdy maja to do siebie, ze latwo byc madrym po fakcie.

--
pzdr
wiLQ

Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.