Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.

Data: 2010-01-06 10:10:57
Autor: Tomasz Waszczyński
Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.
On 6 Sty, 15:34, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
Anyway jest pomysł, żeby zebrać grupę 30 chłopa, założyć w następnym
sezonie ligę na paspn.net i zagrać w Mock GM - na wzór i podobieństwo
NBA.
A rozgrywki są w systemie H2H, gdzie nasze pieczołowicie budowane
drużyny będą okładać się wzajemnie w cyklu tygodniowym. Więcej
szczegółów tutaj:http://paspn.net/default.asp?p=90&leagueid=&seasonid=&gmaction=41

H2H, ale inne niż normalnie, bo nie wg kategorii tylko FP i do tego
mocno uproszczonych?
Ten system punktowania jest na stałe (( (PTS + TRB + AST + STL + BLKS)
- ( (FGA - FGM) + (FTA - FTM) + TOV )) * PASPN.net = FBPTS) czy można
zmieniać?

 Pzdr. Washko

Data: 2010-01-06 10:17:18
Autor: Leszczur
On 6 Sty, 19:10, Tomasz Waszczyński <was...@washko.org> wrote:
> [...]

Ten system punktowania jest na stałe (( (PTS + TRB + AST + STL + BLKS)
- ( (FGA - FGM) + (FTA - FTM) + TOV )) * PASPN.net = FBPTS) czy można

Nie zekładalem ligi wiec niw mam pewnosci. Ale skoro jest magiczny
wspolczynnik PASPN.net we wzorze to bezpieczniej jest zalozyc, ze nie
mozna.

Pozdro

L'e-szczur

Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.