Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.

Data: 2010-01-07 00:11:07
Autor: Artur
Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.
On 2010-01-06 15:34, Leszczur wrote:

1. Od ilu sezonow grasz w FB? Tylko FP czy H2H i Roto również?

Od 9. W H2H i Roto gralem ostatni raz kilka lat temu.

2. Czy uważasz, że formuła fantasy points to przezytek?

Nie, ale bylbym za przejsciem FB1 na Roto.

3. Czy jestes skłonny zamienić ją na Mock GM, czy wolisz dodać do
obecnego systemu FB1-4, a moze w ogole Cie to nie interesuje?

Dokladnie nie przeanalizowalem systemu paspn, ale obawiam sie ze sam sezon bylby mniej ciekawy niz FB a emocje kumulowalyby sie w offseason, ewentualnie w okolicach trade deadline.

Pozdrawiam
Artur

Data: 2010-01-07 00:28:31
Autor: Leszczur
On 7 Sty, 00:11, Artur <artur_f...@a.com> wrote:
> 2. Czy uwa asz, e formu a fantasy points to przezytek?

Nie, ale bylbym za przejsciem FB1 na Roto.

Moze byc ciezko glownie dlatego, ze znaczna czesc managos FB1 gra juz
w roto w FB-Best, a kilku dodatkowo w "Lidze Ekspertów".
Mysle, ze moglby byc problem logistyczny.

> [...]

Dokladnie nie przeanalizowalem systemu paspn, ale obawiam sie ze sam
sezon bylby mniej ciekawy niz FB a emocje kumulowalyby sie w offseason,

PASPN w przeciwienstwie do innych daje Ci szanse gry nawet w
offseaseon. Dla mnie to bardzo istotna zaleta. Poza tym mam wrazenie,
ze jak kazdy system ten tez musialby przejsc przez poczatkowy okres
błędów i wypaczeń zanim nauczylibysmy sie z niego korzystac. To raczej
zabawa na lata.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-07 20:25:39
Autor: wiLQ
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> ewentualnie w okolicach trade deadline.

PASPN w przeciwienstwie do innych daje Ci szanse gry nawet w

Wlasciwie to glownie wtedy... dlatego wg mnie PASPN najlepiej dziala
jako uzupelnienie innych lig, a nie jako ich zastepstwo.

--
pzdr
wiLQ

Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.