Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.

Data: 2010-01-07 13:27:18
Autor: Hubertus Blues
Ankieta dla GM'ow FB1, FB2, FB3, FB4.
W dniu 2010-01-06 15:34, Leszczur pisze:
(...)

1. Od ilu sezonow grasz w FB? Tylko FP czy H2H i Roto również?
Od 2001 roku. Głównie FP ale grałem też w systemie H2H. W Roto zero doświadczeń

2. Czy uważasz, że formuła fantasy points to przezytek?
Nie, choć odczuwam ostatnio pewien, delikatny, ledwo odczuwalny przesyt

3. Czy jestes skłonny zamienić ją na Mock GM, czy wolisz dodać do
obecnego systemu FB1-4, a moze w ogole Cie to nie interesuje?
Chętnie poszedłbym w stronę długoterminowych zawodów. Coś jak gracie w FBBest. Trochę się obawiam ilości zasad CBA i konsekwencji związanych z ich nieznajomością. No wiesz- to w końcu tylko (?) zabawa, więc obłożenie jej milionem paragrafów tylko ją zabije.

Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo się może skończyć źle..."

Data: 2010-01-07 04:33:29
Autor: Leszczur
On 7 Sty, 13:27, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.pl> wrote:
> 3. Czy jestes sk onny zamieni j na Mock GM, czy wolisz doda do
> obecnego systemu FB1-4, a moze w ogole Cie to nie interesuje?

Ch tnie poszed bym w stron d ugoterminowych zawod w. Co jak gracie w
FBBest. Troch si obawiam ilo ci zasad CBA i konsekwencji zwi zanych z
ich nieznajomo ci . No wiesz- to w ko cu tylko (?) zabawa, wi c
ob o enie jej milionem paragraf w tylko j zabije.

W FB-Best stworzylismy dokument regulujacy zasady gry - momentami w
sposob dosc szczegolowy i mysle, ze to nam raczej pomaga w zabawie niz
przeszkadza.
Tym bardziej, ze tworzylibysmy lige dosc specyficzna i sadze, ze
ustalenie pewnych ram w ktorych bysmy sie poruszali byłoby dla nas
korzystne.

Pozdro

L'e-szczur

P.S. Z tymi wymianami w zgodzie z CBA nie jest tak strasznie. Po
prostu trzeba uwzgledniac płace.
Jedyny minus tego systemu jest taki, ze serwer jest powolny.

Data: 2010-01-07 13:38:53
Autor: Hubertus Blues
W dniu 2010-01-07 13:33, Leszczur pisze:
[...]

Zgadzam się pod warunkiem, że Wasz kodeks nie liczy 300 stron bez załaczników ;)

Tym bardziej, ze tworzylibysmy lige dosc specyficzna i sadze, ze
ustalenie pewnych ram w ktorych bysmy sie poruszali byłoby dla nas
korzystne.

Siem zgadzam, ale zastrzegam - przesadznictwo dobre jest w ogrodnictwie. Trzebabybyło wyłonić jakiś Trybunał Arbitrażowy do spraw nieopisanych.

P.S. Z tymi wymianami w zgodzie z CBA nie jest tak strasznie. Po
prostu trzeba uwzgledniac płace.
Mam nadzieję. W końcu wszelkie TradeMachine'y nie są skąplikowane.

PS. ad.1.
Zapomniałem, że grałem jeszcze wczesniej niż od 2001. Historia na yahoo tyle sięga. Ale konto na sandboxie miałem i coś tam pamiętam. Zdaje się, że uczestniczę w FB od jego początków na prsk.

Data: 2010-01-07 05:09:13
Autor: Leszczur
On 7 Sty, 13:38, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
> przeszkadza.

Zgadzam się pod warunkiem, że Wasz kodeks nie liczy 300 stron bez

Stron jest raptem kilkanascie. Nawet ja to umiem zapamiętać ;-)

> [...]

Siem zgadzam, ale zastrzegam - przesadznictwo dobre jest w ogrodnictwie.
Trzebabybyło wyłonić jakiś Trybunał Arbitrażowy do spraw nieopisanych.

Na to tez jest rada. Nowe palace problemy sa omawiane na forum. W
razie wątpliwości robimy zwykłe głosowanie i ewentualnie tworzymy
przepis obowiazujacy od kolejnego sezonu.

[...]

No wlasnie. Jak patrze do mojego małego kapowniczka to widze: Draft
1999 "Hubertus z Nr4 pobiera Karla Malone". A w kolejnych rundach
Millera, Cartera, Bakera, Smitsa....
To były czasy! ;-) Az sie wzruszyłem - oryginalne zaproszenie tutaj:
http://groups.google.com/group/pl.rec.sport.koszykowka/browse_frm/month/1999-10?hl=pl&start=500&sa=N

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-07 19:52:48
Autor: wiLQ
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Jedyny minus tego systemu jest taki, ze serwer jest powolny.

Yup, liczba chetnych ich przerosla?

--
pzdr
wiLQ