Data: 2013-01-21 22:36:55 | |
Autor: Arbiter | |
Ankieta do pracy inżynierskiej | |
Użytkownik "gitpfumfel" <gitpfumfel@_NOSPAM_tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci motocykli dla osób niepełnosprawnych. Jakie wymagania wg Was powinno spełniać urz±dzenie umożliwiaj±ce ww osobom jazdę? idealny jest Simson Duo |
|
Data: 2013-01-24 12:03:10 | |
Autor: Jacot | |
Ankieta do pracy inżynierskiej | |
"Arbiter" <niemam@hotmail.com> wrote:
idealny jest Simson Duo To juz raczej Velorex bo DUO to byla porazka konstruktorska pod kazdym wzgledem, jego jedyna zaleta bylo to ze w ogole byl, kiedy nic nie bylo.. -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl/ http://stokrotka.grejt.pl/ |
|
Data: 2013-01-24 22:55:30 | |
Autor: Arbiter | |
Ankieta do pracy inżynierskiej | |
Uzytkownik "Jacot" <jacot@bez_riders.pl> napisal w wiadomosci To juz raczej Velorex bo DUO to byla porazka konstruktorska pod kazdym a co jest nie tak z DUO? I czy w ogole Velorex byl? bo raz go widzialem w zyciu i to nie w PL |
|
Data: 2013-01-25 08:47:01 | |
Autor: Monster | |
Ankieta do pracy in�ynierskiej | |
W dniu 2013-01-24 22:55, Arbiter pisze:
Uzytkownik "Jacot" <jacot@bez_riders.pl> napisal w wiadomosci Z tego co pamiętam,to ciężko go było rozpędzić tak żeby na piechotę nie dogonić.Velury były,choć na ulicy rzadko,leżą w kilku znajomych garażach. Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2013-01-25 22:57:50 | |
Autor: Jacot | |
Ankieta do pracy in?ynierskiej | |
Monster <alpy2@op.pl> wrote:
W dniu 2013-01-24 22:55, Arbiter pisze: Z tego co pamiętam,to ciężko go było rozpędzić tak żeby na piechotę nie dogonić.Velury były,choć na ulicy rzadko,leż± w kilku znajomych garażach. Ano tak mniej wiecej, to pierwsza wada, bo trzeba bylo miec cos z glowa, zeby 170 kilo zelastwa plus w zalozeniu 2 osoby napedzic 3,5 konnym silniczkiem;) Druga powazna wada to zupelnie debilne tylne zawieszenie, trzecia to przednie, na wahaczu pchanym plus pomylka nazwana"amortyzatorem skretu", ktory dzialal odwrotnie, tj. gdy kolo wpadlo w balans, a musialo, to ten patent tylko poglebial balans. W sumie slaby silnik ratowal zycie, bo to bylo krotkie, szerokie, z uwagi na w/w zupelnie niestabilne i predkosci powyzej 20 km/h to bylo duze ryzyko. Ogolnie to co sie nawet jakos sprawdzalo w "fotelu z silnikiem" czyli Picolo, w wersji 2 osobowej zrobilo sie porazka. Calosc zrobiona byla z odpadow produkcyjnych w zakladzie Robura, wiec rama byla ciezka ale za to mietka. A Velorex to byl kawal sprzeta;) -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl/ http://stokrotka.grejt.pl/ |
|