Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Ankieta do pracy inżynierskiej

Ankieta do pracy inżynierskiej

Data: 2013-01-21 22:36:55
Autor: Arbiter
Ankieta do pracy inżynierskiej

Użytkownik "gitpfumfel" <gitpfumfel@_NOSPAM_tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci

motocykli dla osób niepełnosprawnych. Jakie wymagania wg Was powinno spełniać urz±dzenie umożliwiaj±ce ww osobom jazdę?

idealny jest Simson Duo

Data: 2013-01-24 12:03:10
Autor: Jacot
Ankieta do pracy inżynierskiej
"Arbiter" <niemam@hotmail.com> wrote:

idealny jest Simson Duo

To juz raczej Velorex bo DUO to byla porazka konstruktorska pod kazdym
wzgledem, jego jedyna zaleta bylo to ze w ogole byl, kiedy nic nie
bylo..
--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://stokrotka.grejt.pl/

Data: 2013-01-24 22:55:30
Autor: Arbiter
Ankieta do pracy inżynierskiej

Uzytkownik "Jacot" <jacot@bez_riders.pl> napisal w wiadomosci

To juz raczej Velorex bo DUO to byla porazka konstruktorska pod kazdym
wzgledem, jego jedyna zaleta bylo to ze w ogole byl, kiedy nic nie

a co jest nie tak z DUO?
I czy w ogole Velorex byl? bo raz go widzialem w zyciu i to nie w PL

Data: 2013-01-25 08:47:01
Autor: Monster
Ankieta do pracy in�ynierskiej
W dniu 2013-01-24 22:55, Arbiter pisze:
Uzytkownik "Jacot" <jacot@bez_riders.pl> napisal w wiadomosci

To juz raczej Velorex bo DUO to byla porazka konstruktorska pod kazdym
wzgledem, jego jedyna zaleta bylo to ze w ogole byl, kiedy nic nie

a co jest nie tak z DUO?
I czy w ogole Velorex byl? bo raz go widzialem w zyciu i to nie w PL

Z tego co pamiętam,to ciężko go było rozpędzić tak żeby na piechotę nie dogonić.Velury były,choć na ulicy rzadko,leżą w kilku znajomych garażach.

Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

Data: 2013-01-25 22:57:50
Autor: Jacot
Ankieta do pracy in?ynierskiej
Monster <alpy2@op.pl> wrote:

W dniu 2013-01-24 22:55, Arbiter pisze:
a co jest nie tak z DUO?
I czy w ogole Velorex byl? bo raz go widzialem w zyciu i to nie w PL

Z tego co pamiętam,to ciężko go było rozpędzić tak żeby na piechotę nie dogonić.Velury były,choć na ulicy rzadko,leż± w kilku znajomych garażach.

Ano tak mniej wiecej, to pierwsza wada, bo trzeba bylo miec cos z
glowa, zeby 170 kilo zelastwa plus w zalozeniu 2 osoby napedzic 3,5
konnym silniczkiem;)
Druga powazna wada to zupelnie debilne tylne zawieszenie, trzecia to
przednie, na wahaczu pchanym plus pomylka nazwana"amortyzatorem
skretu", ktory dzialal odwrotnie, tj. gdy kolo wpadlo w balans, a
musialo, to ten patent tylko poglebial balans. W sumie slaby silnik ratowal zycie, bo to bylo krotkie, szerokie, z
uwagi na w/w zupelnie niestabilne i predkosci powyzej 20 km/h to bylo
duze ryzyko.
Ogolnie to co sie nawet jakos sprawdzalo w "fotelu z silnikiem" czyli
Picolo, w wersji 2 osobowej zrobilo sie porazka.
Calosc zrobiona byla z odpadow produkcyjnych w zakladzie Robura, wiec
rama byla ciezka ale za to mietka.
A Velorex to byl kawal sprzeta;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://stokrotka.grejt.pl/

Ankieta do pracy inżynierskiej

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona