Ankieta dot. odzieży motocyklowej

Data: 2011-03-18 19:18:27
Autor: Magda
Ankieta dot. odzieży motocyklowej
Cześć Wszystkim

Przygotowuję badania odzieży motocyklowej pod kątem komfortu cieplnego. W związku z tym bardzo Was proszę o wypełnienie poniższej ankiety. Nie potrwa to długo a może dużo wnieść w moje badania. http://www.ankietka.pl/ankieta/56488/odziez-motocyklowa.html

z góry dziękuję i serdecznie pozdrawiam
Magda - "plecak" :o) --

Data: 2011-03-18 13:31:28
Autor: ditron
Ankieta dot. odzieży motocyklowej
:( dobrze mi szło ale nie zdzierzylem do konca.

Data: 2011-03-19 10:42:44
Autor: Marcin N
Użytkownik "Magda"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:im0b63$7rt$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Przesadziłaś. Pytania różnią się tak nieznacznie, że po 12 odechciało mi się dalej wypełniać.

Wiadomo, że wszystkim jest gorąco latem, a czy pot ścieka tylko po plecach, czy też po łokciach - co za różnica. I tak jest do kitu.

Ankieta dot. odzieży motocyklowej