Ankieta o PZPN

Data: 2010-10-19 19:55:50
Autor: Cavallino
Ankieta o PZPN
Użytkownik "UGI " <ugi3@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Ponadto wiele pytan dotyczy poziomu szkolenia pilkarzy, sedziow, trenerow
itp. Ciekawe czy to tylko pic na wode czy rzeczywiscie sa to jakies glebsze
plany zmiany wizerunku oraz dzialan.

Raczej udawanie, że coś robią w związku z zeszłorocznym okrągłym stołem.

Ludzie, kto ankietuje takie rzeczy, jak każdy doskonale wie, że leżymy na całego w tym względzie.
To trzeba zmieniać a nie badać.

Data: 2010-10-19 18:51:25
Autor: UGI
Ankieta o PZPN
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Ludzie, kto ankietuje takie rzeczy, jak każdy doskonale wie, że leżymy na całego w tym względzie.

No w zasadzie tak. Bo to tak jakby trener przed meczem wypalil do kibicow 'no to jakie ustawienie proponujecie?' :-), ale juz...

To trzeba zmieniać a nie badać.

...tutaj nie do konca sie zgadzam. Znaczy kwestia lepszych kontaktow z PZPN. To chyba najbardziej zamknieta organizacja w tym kraju. Kilka razy probowalem sie z nimi skontaktowac czy to przez mail czy telefonicznie i ZAWSZE bez efektu. Jesli zmieni sie chociaz to plus ten caly klub kibica to ja bede zadowolony i przekonany, ze chociaz wizerunek szczerze chca polepszyc. I ankieta jest dobrym narzedziem, by sprawdzic czego kibice oczekuja.

Data: 2010-10-19 22:42:27
Autor: Cavallino
Ankieta o PZPN
Użytkownik "UGI " <ugi3.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i9kpbd$qm0$1inews.gazeta.pl...
[...]

"to" tj to o co pytali a co zostawiłem w cytacie.
Że pr i komunikację powinni zmienić, to jest jasne.

Data: 2010-10-20 07:44:33
Autor: Mane
Ankieta o PZPN
W dniu 2010-10-19 19:55, Cavallino pisze:

Raczej udawanie, że coś robią w związku z zeszłorocznym okrągłym stołem.

Ludzie, kto ankietuje takie rzeczy, jak każdy doskonale wie, że leżymy
na całego w tym względzie.
To trzeba zmieniać a nie badać.

To nie badanie, to sekcja zwłok :D

Ankieta o PZPN