Anna Applebaum staje w obronie Polańskiego i oskar ża Szwajcarię o ciemne interesy...

Data: 2009-09-28 01:33:13
Autor: Tzva Adonai
Anna Applebaum staje w obronie Polańskiego i oskar ża Szwajcarię o ciemne interesy...
"Oburzające aresztowanie Romana Polańskiego" - zatytułowała swój
krótki felieton w internetowym wydaniu "Washington Post" w niedzielę
Anne Applebaum. - Dlaczego akurat Szwajcaria - kraj który tradycyjnie
strzegł tajnych kont bankowych międzynarodowych przestępców i
skorumpowanych dyktatorów - postanowiła aresztować Polańskiego?.. Musi
się za tym kryć coś głębszego - pisze autorka.

Nie rozwija ona tego wątku, ale natychmiast po aresztowaniu pojawiły
się podejrzenia, że rząd Szwajcarii chciał w ten sposób zdobyć w
punkty w sporze z administracją USA, która naciska na ujawnienie
tajnych kont przez szwajcarski bank UBS AG, gdzie ukryły swe dochody
amerykańskie korporacje.

Applebaum pisze, że "są dowody, że Polański nie znał prawdziwego
wieku" 13-letniej Samanthy Geimer, kiedy uprawiał z nią seks,
przypomina też, iż ofiara mu wybaczyła, i że "został już ukarany",
gdyż nie mógł przyjechać do USA i innych krajów, gdzie groziła mu
ekstradycja. - Wytoczenie mu procesu albo trzymanie w więzieniu nie
służy społeczeństwu, ani ofierze - czytamy w artykule.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7085135,Aresztowanie_Polanskiego__Publicysci_przeciw__internauci.html

Data: 2009-09-28 10:43:21
Autor: jacek_placek_01
[...]

Kolejna talmudyczna logika.
Sprawiedliwość służy społeczeństwu, bo dzięki temu utwierdza ludzi w
przekonaniu ze przestępstwo zostanie ukarane, inaczej mamy anarchię.

Tzwelu przestań bronić zboka bo jesteś śmieszny jak wszystkie te
jojczące ćwoki

Data: 2009-09-28 10:46:18
Autor: Tzva Adonai
Anna Applebaum staje w obronie Polańskiego i oskarżaSzwajcarię o ciemne interesy...
przestań bronić zboka

Ja bronię człowieka, który jest niewinny, co potwierdziła nawet jego rzekoma
ofiara... Broniąc go, staję też w obronie wybitnego twórcy, wrażliwego artysty i
mojego rodaka - Polaka... --

Data: 2009-09-28 04:24:39
Autor: Marek
On 28 Wrz, 10:46, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@amorki.pl> wrote:
> przestań bronić zboka

Ja bronię człowieka, który jest niewinny, co potwierdziła nawet jego rzekoma
ofiara...

Ty jestes glupi, czy tylko udajesz ?
Wybaczenie ze strony ofiary nie ma zadnego znaczenia, jezeli
przestepstwo jest scigane z urzedu.

Data: 2009-09-28 06:03:27
Autor: Jacek

Marek napisał(a):
Ty jestes glupi, czy tylko udajesz ?
Wybaczenie ze strony ofiary nie ma zadnego znaczenia, jezeli
przestepstwo jest scigane z urzedu.

Z tego co wiem to ofiara wcale mu nie wybaczyła, tylko wniosła sprawę
o kasacje z uwagi na to że sprawa się zbyt długo ciągnie i ma wpływ na
nią i na jej rodzinę. No jak nie widać widoków na aresztowanie to się
nie dziwie że ofiara nie chce sprawy rozpamiętywać po 30 latach.
Zobaczymy co powie jak Polański stanie na Amerykańskiej ziemi.
Podejrzewam że podtrzyma zeznania które złożyła po gwałcie, ale
wszystko może się jeszcze wydarzyć.
Dziobas Rar Player
http://ds6.ovh.org/drppl.html

Data: 2009-09-28 11:05:54
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:1557.0000013e.4ac077danewsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- --
cvel Polanski to Liebling - zyd z dziada pradziada, zaden Polak. Srodowisko broniac go w tak nieumiejetny sposob obnaza sie i osmiesza.
awe

Data: 2009-09-28 02:37:07
Autor: Antenka
On 28 Wrz, 11:05, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_ado...@amorki.pl> napisał w wiadomościnews:1557.0000013e.4ac077danewsgate.onet.pl...>> przestań bronić zboka

> [...]
> rzekoma
> ofiara... Broniąc go, staję też w obronie wybitnego twórcy, wrażliwego

-- -- -- -- --
cvel Polanski to Liebling - zyd z dziada pradziada, zaden Polak. Srodowisko
broniac go w tak nieumiejetny sposob obnaza sie i osmiesza.
awe

Ave, masz absolutną rację - do pierdla z nim! Tłumaczenie, że nie
wiedził, ile ta laska ma lat, to tłumaczenie małego Jasia. Zaprawdę
iście tlamudowska logika. Żadna Jabłonka mu nie pomoże! Do pierdla z
pedofilem!

Antenka

Data: 2009-09-28 17:49:40
Autor: awe

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:ba3dd3cf-d057-4f36-9ebb-0307eb86750dr36g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

> rzekoma
> ofiara... Broniąc go, staję też w obronie wybitnego twórcy, wrażliwego

-- -- -- -- --
[...]

ja doskonale rozumiem co sie stalo z Polanskim po morderstwie jego zony i jako czlowiek nie mam do niego pretensji ze popelnil przestepstwo, ale jednak jest prawo i sposob w ktory jest wyciagany za uszy z klopotow jest cholernie nieelegancki i nieetyczny. Swiadczy tylko i wylacznie o chorendalnym problemie jakim jest zydostwo - o czym przestrzegal nas w swoim testamencie Adolf Hitler. Media nie tylko steruja nami globalnie jako media ale steruja nami jako media zydowskie i to jest najwiekszy problem. Z rzymskim pozdrowieniem Heil:-)
awe

Data: 2009-09-28 11:07:00
Autor: Tzva Adonai
Anna Applebaum staje w obronie Polańskiego i oskarżaSzwajcarię o ciemne interesy...
Polanski to Liebling

A jakie nazwisko nosili twoi przodkowie?.. Kuzniecow?...

Data: 2009-09-28 17:44:50
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:1557.00000145.4ac07cb4newsgate.onet.pl...
Polanski to Liebling

A jakie nazwisko nosili twoi przodkowie?.. Kuzniecow?...
-- -- -- -- -- -- -
Moi przodkowie nosili to samo nazwisko ktore nosze ja, a uksztaltowalo sie cos kolo 1600 roku i absolutnie nie jestem zydem ani po ojcu ani po matce co potwierdzily badania genetyczne DNA.

awe

Data: 2009-09-28 11:56:00
Autor: jacek_placek_01
Wszystkie rece na pokład, Goje krzywdzą ofiary holocaustu. Holobiznes sie ujawnia :)
Czy jest niewinny pokaże sąd mam nadzieję.
A to ze się przyznał i zapłacił kasiorę no i ucieka przed
sprawiedliwością to argument za czy przeciw zboczeńcowi?

Data: 2009-09-28 14:15:17
Autor:
Wszystkie rece na pokład, Goje krzywdzą ofiary hol ocaustu. Holobiznes sie ujawnia :)
On Mon, 28 Sep 2009 11:56:00 +0200, jacek_placek_01 <kt@poczta.pl>
wrote:

Czy jest niewinny pokaże sąd mam nadzieję.
A to ze się przyznał i zapłacił kasiorę no i ucieka przed
sprawiedliwością to argument za czy przeciw zboczeńcowi?

 jakos przez 31 lat nie byl zboczkiem. zboczkiem byl kazdy klecha.
 co sie takiego stalo, ze maloortodoksyjny zyd jest nagle "pedofil"?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-09-28 13:30:26
Autor: bolek
[...]

 żyd żyda żydem pogania.
Dla mnie to zwykły zbok.
A gdyby jude nie narobiło rabanu to by nawet nikt nie splunął.

bolek

Anna Applebaum staje w obronie Polańskiego i oskar ża Szwajcarię o ciemne interesy...