Anna Ce-Ka pójdzie do ciupy za Kaczorów... ;}

Data: 2009-08-10 08:04:50
Autor: Tzva Adonai
Anna Ce-Ka pójdzie do ciupy za Kaczorów... ;}
Wszyscy, którzy się z nimi zadają, źle kończą...

***

Prokuratura zarzuca Annie C.-K. naruszenie nietykalności i znieważenie
policjanta. Kobieta twierdzi, że w tej sprawie jest ofiarą.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,6913424,Aktorka_ze_spotow_PiS_i_PO__Anna_C__K__uslyszala_zarzuty.html

***

Od tej pory wizerunek Anny C.-K. będzie obligatoryjnie
zniekształcany... ;}

Foto: http://bi.gazeta.pl/im/7/6913/z6913637X.jpg

Data: 2009-08-10 18:27:52
Autor: awe
Anna Ce-Ka pójdzie do ciupy za Kaczorów... ;}
Dupku powinienes raczej zadac pytanie jak to mozliwe ze sprawa trwa  6 lat a pewnie bedzie sie ciagnac do 10. Sam to przezylem wiec wiem ze na cholere nam takie sadownictwo. Tylko kosztuje
awe

Data: 2009-08-10 22:57:45
Autor: Edel
Anna Ce-Ka pójdzie do ciupy za Kaczorów... ;}
Przezyles?? Dupa nie boli i psychika tez OK?!

E.

Data: 2009-08-12 00:14:16
Autor: awe

Użytkownik "Edel" <edel@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:h5q1ka$khm$1news.onet.pl...
Przezyles?? Dupa nie boli i psychika tez OK?!
po czyms takim nie mozna byc normalnym ale ja jak wanka wstawnka dochodze do racjonalnych wnioskow, pod sciane parchy  i do przodu, zycie za krotkie zeby nygusow i talatajstwo utrzymywac z podatkow
awe

Anna Ce-Ka pójdzie do ciupy za Kaczorów... ;}