Anna Komorowska: Gnała do syna 134 km/godz

Data: 2010-07-10 20:21:59
Autor: -he®sk-
Anna Komorowska: Gnała do syna 134 km/godz
Dnia Sat, 10 Jul 2010 19:24:51 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Dla Anny Komorowskiej (58 l.) rodzina zawsze była na pierwszym miejscu. Niestety, wkrótce obowi±zki żony prezydenta mocno ogranicz± Annie Komorowskiej możliwo¶ci tak częstego kontaktu z najbliższymi. Pewnie dlatego, kiedy pojechała odwiedzić najstarszego syna Tadeusza (29 l.), zapomniała o przepisach ruchu drogowego. Pierwsza dama za kółkiem rodzinnego volvo gnała ulicami Warszawy aż 134 kilometry na godzinę!

http://www.fakt.pl/Anna-Komorowska-Gnala-do-syna-134-km-godz,artykuly,76826,1.html

Goniły ja wsciekle kaczory .Z konusami w lapach . :o)))))))))))))) --
HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-12 11:00:04
Autor: #he®sk#
Anna Komorowska: Gnała do syna 134 km/godz

Nie podszywaj sie pode mnie GNOJU!

apn-77-113-204-20.dynamic.gprs.plus.pl

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-12 11:00:04
Autor: #he®sk#
Anna Komorowska: Gnała do syna 134 km/godz

Falszywy post podszywacza !