Anna Maria Wesołowska, Sąd Rodzinny

Data: 2009-04-20 07:40:40
Autor: Gan
Anna Maria Wesołowska, Sąd Rodzinny
Z góry dziękuję za opinie.

Adam Kłobukowski

Miałem zajęcia z prokuratorem i zawsze się wściekał na to, że (pomijając inne zastrzeżenia) w przedstawianych sprawach prokurator zawsze wychodzi na idiotę i jest czymś zaskakiwany ;)
Pozdr.
Gan

Data: 2009-04-22 22:44:20
Autor: kam
Gan pisze:
Miałem zajęcia z prokuratorem i zawsze się wściekał na to, że (pomijając inne zastrzeżenia) w przedstawianych sprawach prokurator zawsze wychodzi na idiotę i jest czymś zaskakiwany ;)

jedna z niewielu rzeczy odpowiadających rzeczywistości

KG

Data: 2009-04-22 23:16:28
Autor: Johnson
kam pisze:

[...]

Tak często jak tam to chyba jednak prokurator gola nie odstaje :)

--
@2009 Johnson
Audiatur et altera pars

Anna Maria Wesołowska, Sąd Rodzinny