Anna Przybylska

Data: 2014-10-05 22:00:50
Autor: FEniks
Anna Przybylska
Szkoda. Taka młoda i ładna dziewczyna...

http://www.gazeta.pl/0,0.html

Ewa

Data: 2014-10-06 01:10:43
Autor: Ajgul
Anna Przybylska

Użytkownik "FEniks" <xxx@poczta.fm> napisał w wiadomości news:5431a371$0$18095$65785112news.neostrada.pl...
Szkoda. Taka młoda i ładna dziewczyna...

http://www.gazeta.pl/0,0.html

Szkoda młodej osoby, ale tak szczerze, to nie mam pojęcia kto to jest.
JakieĹ› zwiÄ…zki ze SĹ‚awÄ… PrzybylskÄ…? TÄ… znam.

A.

Data: 2014-10-06 08:56:37
Autor: Marek
Anna Przybylska
On Mon, 6 Oct 2014 01:10:43 +0200, "Ajgul" <pronto3@kalmuk.uz> wrote:
Szkoda młodej osoby, ale tak szczerze, to nie mam pojęcia kto to
jest.
JakieĹ› zwiÄ…zki ze SĹ‚awÄ… PrzybylskÄ…? TÄ… znam.

Marylki ze ZĹ‚otopolskich nie znasz??

--
Marek

Data: 2014-10-06 15:12:05
Autor: Titus Atomicus
Anna Przybylska
In article <almarsoft.8400593332044944180@news.neostrada.pl>,
 Marek <fake@fakeemail.com> wrote:

On Mon, 6 Oct 2014 01:10:43 +0200, "Ajgul" <pronto3@kalmuk.uz> wrote:
> Szkoda m?odej osoby, ale tak szczerze, to nie mam poj´cia kto to jest.
> JakieE zwiazki ze S?awa Przybylska? Ta znam.

Marylki ze Z?otopolskich nie znasz??

Ja tez pierwszy raz o niej uslyszalem.
--
TA

Data: 2014-10-06 18:55:03
Autor: FEniks
Anna Przybylska
W dniu 2014-10-06 15:12, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Nie była może wybitn± aktork±, ale jednak dała się zapamiętać, nawet mnie, chociaż nie ogl±dam seriali. Głównie jako obiekt męskich westchnień (zdaje się, że kiedy¶ została wybrana najbardziej seksown± aktork± roku, czy co¶ w tym stylu).

Ewa

Data: 2014-10-07 04:39:54
Autor: Titus Atomicus
Anna Przybylska
In article <5432c965$0$3165$65785112@news.neostrada.pl>,
 FEniks <xxx@poczta.fm> wrote:

> [...]

Nie była może wybitn± aktork±, ale jednak dała się zapamiętać, nawet mnie, chociaż nie ogl±dam seriali. Głównie jako obiekt męskich westchnień (zdaje się, że kiedy¶ została wybrana najbardziej seksown± aktork± roku, czy co¶ w tym stylu).

Ale skoro nie ogladam seriali, to skad moglem wiedziec?
Ne mam nawet tv.
--
TA

Data: 2014-10-07 11:39:35
Autor: FEniks
Anna Przybylska
W dniu 2014-10-07 04:39, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Ale skoro nie ogladam seriali, to skad moglem wiedziec?
Ne mam nawet tv.

Przybylska była najbardziej popularna jakie¶ 10 lat temu (przynajmniej ja j± pamiętam z tamtego okresu), kiedy to grywała nie tylko w serialach, ale też w różnych polskich filmikach. Nawet w "Dniu ¶wira" się pokazała. Też nie ogl±dałe¶?
Oczywi¶cie znać nikt nie ma obowi±zku, ale jako¶ trudno w  to uwierzyć.

Ewa

Data: 2014-10-07 12:06:23
Autor: taki.jeden
Anna Przybylska

Użytkownik "FEniks" <xxx@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:5433b4d5$0$12633$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-10-07 04:39, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Oczywi¶cie znać nikt nie ma obowi±zku, ale jako¶ trudno w  to uwierzyć.

żeby nie byo , że nikt ...
to mi sie podobała i szkoda dziewczyny

tylko czy ja - jako stary amator herbaty - jestem
tu reprezentatywny ? :)))))))))

zastanawiam się  czemu Tobie  rzutuje na oddech ?
może chodzi Ci o rolę szubrawcy  -zanczy - męskiego prawnika w :
http://www.youtube.com/watch?v=o7wB2oVE0ZQ&feature=player_detailpage
?

ale to że wzdychasz do dziewczynek to nawet dla mnie niespodzianka :)))))

Data: 2014-10-07 13:19:55
Autor: FEniks
Anna Przybylska
W dniu 2014-10-07 12:06, taki.jeden pisze:
zastanawiam się czemu Tobie rzutuje na oddech ?

Zawsze rzutuje mi na oddech, kiedy umieraj± młodzi ludzie, zwłaszcza jak s± mamami trójki dzieci.

może chodzi Ci o rolę szubrawcy -zanczy - męskiego prawnika w : http://www.youtube.com/watch?v=o7wB2oVE0ZQ&feature=player_detailpage ?

Nie ogl±dałam. Pewnie większo¶ci filmów z jej udziałem nie ogl±dałam. Dlatego tym bardziej dziwi mnie, że kto¶ może nie wiedzieć, o kogo chodzi, skoro ja mimo wszystko wiem.

ale to że wzdychasz do dziewczynek to nawet dla mnie niespodzianka :)))))

E tam, od razu wzdychasz.

Ewa

Data: 2014-10-07 15:57:11
Autor: taki.jeden
Anna Przybylska

Użytkownik "FEniks" <xxx@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:5433cc5a$0$25084$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-10-07 12:06, taki.jeden pisze:
ale to że wzdychasz do dziewczynek to nawet dla mnie niespodzianka :)))))

E tam, od razu wzdychasz.

pójdę na kompromis niech będzie,że nie od razu :))))

Data: 2014-10-07 15:13:29
Autor: Titus Atomicus
Anna Przybylska
In article <5433b4d5$0$12633$65785112@news.neostrada.pl>,
 FEniks <xxx@poczta.fm> wrote:

> [...]

Przybylska była najbardziej popularna jakie¶ 10 lat temu (przynajmniej ja j± pamiętam z tamtego okresu), kiedy to grywała nie tylko w serialach, ale też w różnych polskich filmikach. Nawet w "Dniu ¶wira" się pokazała. Też nie ogl±dałe¶?

Raz. I jakos nie jestem fanem tego filmu. Rzeczonej Przybylskiej tam nie zauwazylem.

Oczywi¶cie znać nikt nie ma obowi±zku, ale jako¶ trudno w  to uwierzyć.

:-(
Nikt mi nie wierzy.
--
TA

Data: 2014-10-07 20:49:54
Autor: Tomek Kańka
Anna Przybylska
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał(a)
 FEniks <xxx@poczta.fm> wrote:

W dniu 2014-10-07 04:39, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

> Ale skoro nie ogladam seriali, to skad moglem wiedziec?
> Nie mam nawet tv.

Przybylska była najbardziej popularna jakieś 10 lat temu (przynajmniej ja ją pamiętam z tamtego okresu), kiedy to grywała nie tylko w serialach, ale też w różnych polskich filmikach. Nawet w "Dniu świra" się pokazała. Też nie oglądałeś?

Raz. I jakos nie jestem fanem tego filmu. Rzeczonej Przybylskiej tam nie zauwazylem.

:-(
Nikt mi nie wierzy.

To i pewnie piłką nożną się nie interesujesz, bo bys wiedział, że była
żoną Jarka Bieniuka - piłkarza.

--
Tomek

Data: 2014-10-08 12:34:43
Autor: Titus Atomicus
Anna Przybylska
In article <slrnm38kfi.5tu.tom@tv2.dom.local>,
 Tomek Ka(R)Ĺka <tom@tomkan.eu.org> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisa(C)(C)(a)

> Raz. I jakos nie jestem fanem tego filmu. Rzeczonej Przybylskiej tam nie > zauwazylem.

> Nikt mi nie wierzy.

To i pewnie piłk± nożn± się nie interesujesz, bo bys wiedział, że była
żon± Jarka Bieniuka - piłkarza.

Ano nie.
O Beniuku tez pierwsze slysze.
--

[...]