Anna Walentynowicz - bohaterka Solidarności

Data: 2011-07-08 16:05:32
Autor: obserwator
Anna Walentynowicz - bohaterka Solidarności
..... teraz esbecki pomiot ja opluwa i na Boga sie jeszcze powoluje.

Anna Walentynowicz – skromna suwnicowa, która stała się ikoną Solidarności. To
za Nią ujęła się prawie cała pracująca Polska. W czasach PRLu prześladowana
przez SB i internowana. Po wyjściu z internowania wspierała duchowo młodych
związkowców z NSZZ Solidarności. Po odzyskaniu niepodległości konsekwentnie
pomijana przez nowe władze.  Z mroku niepamięci wydobył ją nieżyjący już
prezydent Lech Kaczyński, razem tragicznie zginęli w katastrofie Smoleńskiej
10 kwietnia 2010 r. Anna Walentynowicz  - mała kobieta ale wielka duchem,
człowiek niezłomny.

Swolocz esbecka na swoich bohaterow kreuje indywiduua takie jak Henryka
Krzywonos, o ktorej taka opinie miala s,p. Anna;

http://www.youtube.com/watch?v=4jTzYRkSPCg

http://solidarni2010.pl/n,27,14,anna-walentynowicz.html

Data: 2011-07-08 16:10:05
Autor: obserwator
Anna Walentynowicz - bohaterka Solidarności

s.p. Anna Walentynowicz m.innymi mowi:
 ...Geremek i Borsuk falszowali historie, bo to Geremek mial zostac bohaterem
solidarnoasci w oczach polskiego spoleczenstwa.

Ohydne zaklamanie.

Data: 2011-07-08 19:38:20
Autor: matusm

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iv7a4s$bkr$1inews.gazeta.pl...

s.p. Anna Walentynowicz m.innymi mowi:

..Geremek i Borsuk falszowali historie, bo to Geremek mial zostac bohaterem
solidarnoasci w oczach polskiego spoleczenstwa.

Ohydne zaklamanie.

rzadza to mieszaja jak moga,pranie histori z prawomyslnym mysleniem bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-07-09 07:01:37
Autor: