Anna Walentynowicz o pe³oskiej oszustce

Data: 2010-09-03 23:24:56
Autor: Hans Kloss
Anna Walentynowicz o pe³oskiej oszustce
.. z krzywym nosem:
http://www.youtube.com/watch?v=4jTzYRkSPCg
Komentarz chyba zbyteczny.
J-23
PS. Przekazujê pro¶bê autora nagrania o rozpowszechnianie gdzie siê da.

Data: 2010-09-04 11:10:08
Autor: u2
W dniu 2010-09-04 01:24, Hans Kloss pisze:
[...]

No có¿, ca³a ta pe³obanda taka jest. Zamiast prawdy tylko ¶ciema.

Data: 2010-09-04 03:00:33
Autor: Hans Kloss
On 4 Wrz, 11:10, u2 <u...@o2.pl> wrote:

No có¿, ca³a ta pe³obanda taka jest. Zamiast prawdy tylko ¶ciema.

A ja tylko czekam który platfonsiarski popierdoleniec wyskoczy z teza
ze pani Anna zaatakowa³a pe³okrowê z zemsty za za jej napa¶æ na
kaczora ;)
J-- 23

Data: 2010-09-04 13:41:37
Autor: awe
Anna Walentynowicz o pe³oskiej oszustce

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:4b64e3bd-fda8-47a3-8ea4-ebc67e29a3c2y11g2000yqm.googlegroups.com...
On 4 Wrz, 11:10, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -
hehe moze i tak sie przydazyc. mnie te mozdzaki niczym absolutnie niczym nie zadziwia. jaka wies taki burdel . 4- letnie nieRzady Tuska to 300 mld deficytu.
awe

Data: 2010-09-04 17:08:02
Autor: MH
Anna Walentynowicz o pe³oskiej oszustce
. z krzywym nosem:
http://www.youtube.com/watch?v=4jTzYRkSPCg
Komentarz chyba zbyteczny.

1. A po cholerê komentowaæ intelektualistkê spawaczkê suwnicow±?
2. Tymczasem przy tramwajowej , (Buahah) sraczki dostajecie.. Ja pier..... ,
ale¶cie nisko upadli , coby takie pierdle was straszy³y.
3. Tu nie chodzi je³opie o zdanie suwnicowej b±d¼ tramwajary !!  Albo¶ g³upi ,
albo odwracasz Alika ogonem !!  Pytanie: GDZIE WÓWCZAS BY£ WÓDZ I CO UCZYNI£ ?
PS. Przekazujê pro¶bê autora nagrania o rozpowszechnianie gdzie siê da.

Najlepiej tutaj :

http://tnij.org/mrh

MH

Data: 2010-09-04 15:35:52
Autor: Hans Kloss
On 4 Wrz, 17:08, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:

3. Tu nie chodzi je³opie o zdanie suwnicowej b±d¼ tramwajary !!
....tu chodzi je³opie o to KOGO U¯YWAJ¡ PLATFONSY DO PRZYSRYWANIA
KACZOROWI Otó¿ notorycznie u¿ywaj± ludzkich odpadków, mendowesz i
kanalii ot co.
?>Pytanie: GDZIE WÓWCZAS BY£ WÓDZ I CO UCZYNI£ ?
A jaka to ch.. i komu ró¿nica? Chyba tylko jakim¶ kompletnym
wymó¿d¿eñcom sraj±cym po w³asnych nogach z ochoty aby go tylko
obrzygaæ po raz fafnasty.
Fama g³osi ¿e siedzia³ w policyjnym areszcie we Wroc³awiu  i udowodnij
mu ¿e to nieprawda je¿eli ciê to rajcuje.
J-23

Data: 2010-09-05 00:16:38
Autor: awe
Anna Walentynowicz o pe³oskiej oszustce

U¿ytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:499a.00000132.4c8260d2newsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- --
i znowu pijesz? nie mowili ci ze po alkoholu nie jezdzi sie samochodem ani nie wchodzi na psp?
awe

Data: 2010-09-04 23:18:09
Autor: Antenka
On 5 Wrz, 00:16, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
U¿ytkownik "MH" <logizn...@op.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:499a.00000132.4c8260d2newsgate.onet.pl...

> [...]
> g³upi ,
> albo odwracasz Alika ogonem !!  Pytanie: GDZIE WÓWCZAS BY£ WÓDZ I CO

-- -- -- -- --
i znowu pijesz? nie mowili ci ze po alkoholu nie jezdzi sie samochodem ani
nie wchodzi na psp?
awe- Ukryj cytowany tekst -

- Poka¿ cytowany tekst -

Tak, z powy¿szego tekstu widaæ, ¿e siê nar±ba³ :-)

Antenka

Data: 2010-09-04 23:48:05
Autor: Antenka
On 4 Wrz, 01:24, "Hans Kloss" <necr0...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
. z krzywym nosem:http://www.youtube.com/watch?v=4jTzYRkSPCg
Komentarz chyba zbyteczny.
J-23
PS. Przekazujê pro¶bê autora nagrania o rozpowszechnianie gdzie siê da.<

W patologicznej rodzinie, w której siê wychowa³a - jak sama wspomina w
rozlicznych obecnie przeprowadzanych z ni± wywiadach, nie wpojono
Hieni cnoty prawdomówno¶ci. Krzywym nosem zw±cha³a, ¿e ma swoje "piêæ
minut".
Za ³garstwa pozwolono jej za³o¿yæ rodzinny dom dziecka. Ciekawe jakie
zasady wpaja³a "wychowywanym" przez siebie dzieciom....¯enada.
Postulujê o zmianê nazwiska dla Hieni z Krzywonos na D³ugonos. Bêdzie
ono bardziej wiarygodne :D

Antenka

Data: 2010-09-05 11:16:13
Autor: u2
W dniu 2010-09-05 08:48, Antenka pisze:
Postulujê o zmianê nazwiska dla Hieni z Krzywonos na D³ugonos. Bêdzie
ono bardziej wiarygodne

Moim zdaniem Krzywonos jest w sam raz :)

Data: 2010-09-05 04:29:56
Autor: Antenka
On 5 Wrz, 11:16, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-09-05 08:48, Antenka pisze:

> Postulujê o zmianê nazwiska dla Hieni z Krzywonos na D³ugonos. Bêdzie
> ono bardziej wiarygodne

Moim zdaniem Krzywonos jest w sam raz :)

Taak? Skoro ma tendencjê do konfabulowaniai, lepiej ¿eby wo³ali na ni±
D³ugonos :D. Nie zgadzam siê na Krzywonos. Hienia mog³aby konkurowaæ w
tona¿y z kaszalotem. Ciekawe, która jest wiêksza.... : - ?

Antenka

Data: 2010-09-05 14:53:07
Autor: u2
W dniu 2010-09-05 13:29, Antenka pisze:
On 5 Wrz, 11:16, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

D³ugi nos od k³amstw jest zarezerwowany dla Tuska.

A dla Heni Krzywonos wystarczy :)

Anna Walentynowicz o pe³oskiej oszustce