Anna Walentynowicz zadaje pytania Bogdanowi Borusewiczowi

Data: 2011-02-10 18:01:42
Autor: obserwator
Anna Walentynowicz zadaje pytania Bogdanowi Borusewiczowi

   1. Kogo pan oskarża o spowodowanie nędzy w kraju, czy nie widzi pan tu
swojego udziału?
   2. Czy z powodu tej nędzy żyje pan równie ubogo jak pana wyborcy?
   3. Dlaczego pan - opozycjonista spotykał się z majorem STASI, czyżby chciał
pan dorównać Oleksemu?
   4. Co pan zrobił z materiałami dotyczącymi Grudnia'70, które Macierewicz
przekazał panu?
   5. Dlaczego magazynował pan sprzęt poligraficzny, który w ogromnych
ilościach przychodził z Zachodu (np. 75 kserokopiarek z Norwegii) podczas gdy
grupy opozycyjne w Gdańsku nie miały na czym drukować?
   6. W stanie wojennym przekazał pan redakcji "Robotnika Lęborskiego"
powielacz, w którym był nadajnik, ludzi aresztowano. Jak pan wytłumaczy ten fakt?
   7. Skąd pochodziły pieniądze, które w 1986r. proponował mi pan (5 tys. zł
miesięcznie) w zamian za zaniechanie krytyki L.Wałęsy?
   8. W 1983r. usiłowałam wmurować tablicę upamiętniającą śmierć górników z
Wujka. Tablicę zabrano, a mnie uwięziono. Potem bezskutecznie domagałam się
zwrotu mojej własności przez sąd, prokuraturę, UOP i Ministerstwo
Sprawiedliwości. Pan tę tablicę wmurował w 1990r. Na jakiej podstawie bezpieka
wydała ją panu?
   9. W WZZ i stanie wojennym powoływał sie pan na informacje w komendzie.
Dlaczego informacje, szczególnie dotyczące oskarżeń działaczy o agenturalność
były fałszywe?
  10. W 1981r. wysłał mnie pan do Radomia. Komu pan podał adres mojego pobytu
w Radomiu, gdzie tajny współpracownik SB przygotował zamach na moje zycie?

Oczekuję odpowiedzi: Anna Walentynowicz.

Z kopia listu oraz komentarzem odnosnie wiarodnosci tych pytan, mozna zapoznac
sie na polskim portalu redagowanym dla Polakow przez Polakow:

http://markd.nowyekran.pl/post/2181,anna-walentynowicz-zadaje-pytania-bogdanowi-borusewiczowi

Data: 2011-02-10 19:22:36
Autor: Panslavista
" obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:ij1965$req$1inews.gazeta.pl...

 10. W 1981r. wysłał mnie pan do Radomia. Komu pan podał adres mojego pobytu
w Radomiu, gdzie tajny współpracownik SB przygotował zamach na moje zycie?

Tym razem Boruch i Waliza byli skuteczniejsi...

Data: 2011-02-10 19:25:49
Autor: wasabi
On Thu, 10 Feb 2011 18:01:42 +0000,  obserwator wrote:

[...]

A dlaczego złodziej zawsze krzyczy najgłośniej "łapać złodzieja",
ot taka mądrość ludu.

Data: 2011-02-10 11:46:11
Autor: Hans Kloss
On 10 Lut, 20:25, wasabi <USUN_TO_vig...@windowslive.com> wrote:

A dlaczego złodziej zawsze krzyczy najgłośniej "łapać złodzieja",
ot taka mądrość ludu.

Tak, oczywiście, Walentynowicz to przecież była wariatka i złodziejka.
A w ogóle kto to taki ta Walentynowicz?
J-23

Data: 2011-02-10 20:53:13
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:2370630f-3130-4c42-97a8-511d2a10b1dex3g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Taaa powoli docierasz do sedna sprawy kretynie dlaczego z Polakuf robiom te rzydowskie ukrainskie, sowieckie gnoje i policjanty mkarwany ze wsi zlodziei i wariatuf ...
 ale dlaczego tak powoli jarzycie ?

Przeciez gdyby tak dlugo trwal zaplon w silniku to rzaden samohut by nigdy nie pojehal
Tfu!

Data: 2011-02-10 20:26:36
Autor: obserwator
wasabi <USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> napisał(a):
A dlaczego złodziej zawsze krzyczy najgłośniej "łapać złodzieja",
ot taka mądrość ludu.

tak dobrze znasz zlodziei?

Data: 2011-02-10 20:39:51
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Użytkownik "wasabi" <USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> napisał w wiadomości
[...]

Bo to wasz komunistyczny przyjaciel
Tfu!

Data: 2011-02-11 00:41:42
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-10 20:25, wasabi pisze:

A dlaczego złodziej zawsze krzyczy najgłośniej "łapać złodzieja",
ot taka mądrość ludu.

mowienie tak, nawet w przenosni, o wspanialej antykomunistce, patriotce jest niestosowne.
Niestety, Pani Walentynowicz, byla osoba zbyt prostoliniowa, naiwna i sluzby to wykorzystywaly. Co tu duzo mowic: dala sie w pelni manipulowac.

--
the_foe

Data: 2011-02-10 16:37:19
Autor: Hans Kloss
Anna Walentynowicz zadaje pytania Bogdanowi Borusewiczowi
On 11 Lut, 00:41, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
..
Niestety, Pani Walentynowicz, byla osoba zbyt prostoliniowa,
prostoliNIJNA. Wielu poczytywali Jej to za zaletę- krętactwo i
fałszywa "dyplomacja" nie leżały w Jej naturze.
naiwna
wręcz przeciwnie, jako jedna z pierwszych pozbyła się złudzeń co do
hołoty która zawłaszczyła sobie zwycięstwo Strajku Gdańskiego.
sluzby to wykorzystywaly.
Wręcz przeciwnie, dzięki prostolinijności i wrodzonej uczciwości nie
miały na Nią sposobu. Próbowano z Niej zrobić wariatkę, że niby
ubzdurała sobie próby  Jej otrucia,  najgłośniej  o "wariatce" kłapał
mordą Bolek Elektryk. Wielu ludzi uwierzyło w to, odsunięto Ją od
wpływu na losy związku. A po czasie okazało się że to Ona miała rację,
rzeczywiście były próby otrucia  a jej oszczerca Bolesław był najemnym
esbeckim kapusiem. Ona mówiła o tym bez ogródek jeszcze w latach
80tych.
Co tu duzo mowic: dala sie w pelni manipulowac.
 Co tu dużo mówić- póbowano Ją wykorzystywać do politycznych zagrywek,
próbowano jej dorabiać mordę wariatki, "oszołoma". Nie udało się.
Przed śmiercią zdążyła jeszcze posumować oszustkę  krzywonos, tak
jakby przeczuwała że  platfonska swołocz zechce jej w przyszłości użyć
do swoich brudnych zagrywek.
J-23

Data: 2011-02-11 09:11:08
Autor: u2
W dniu 2011-02-11 01:37, Hans Kloss pisze:
[...]

W ogóle bolek na wszystkich, którzy mówią o jego agenturalnemu
pochodzenia oskarża o bycie wariatami.

Data: 2011-02-11 09:45:00
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-11 09:11, u2 pisze:
[...]

Może mieć rację, - on podobnie jak i Walentynowicz pewnie nie byli na jankeskim żołdzie, dywersja w ich wykonaniu to czysta głupota, bo za to ktoś kto nimi sterował brał od CIA kasę.

Data: 2011-02-11 09:49:33
Autor: u2
W dniu 2011-02-11 09:45, jadrys pisze:
Może mieć rację, - on podobnie jak i Walentynowicz pewnie nie byli na
jankeskim żołdzie, dywersja w ich wykonaniu to czysta głupota, bo za to
ktoś kto nimi sterował brał od CIA kasę.

Bolek dostał od jankesów milion baksów ciemniaku. Bez podatku. Teraz
spija śmietankę podróżując po świecie i wygłaszając kazania.

Data: 2011-02-11 12:28:08
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Bolek dostał od jankesów milion baksów ciemniaku. Bez podatku. Teraz
spija śmietankę podróżując po świecie i wygłaszając kazania.

pierwsze slysze. Skad taka informacja? To ze Walesa i grupa ludzi skupionych
wokol Jaruzelskiego przywlaszczali sobie pieniadze plynace z zachodu, to zostalo udowodnione. Pieniadze byly przekazywane dla calej opozycji - Solidarnosci, a Walesa wraz z
grupa wysokich dostojnikow perelowskich - te pieniadze po prostu ukradli.

A takie pytania sr tawiala publicznie Anna Walentynowicz - *Boleslawowi* Walesie:

Na naszych oczach przeszlość ulega przeklamaniu , manipulacji. By ocalić
prawdę ktoś musi zapytać o fakty.Dopóki żyją jeszcze ich świadkowie. Lata
wspólnej dzialalności nakladają na mnie obowiązek zadania kandydatowi na urząd
prezydenta RP-Lechowi Walęsie kilku pytań.Oświadczam,że biorę pelną
odpowiedzialność za treść tych pytań i zawarte w nich sugestie. Życzę sobie
przeprowadzenia dowodu prawdy przed sądem.

1. Czy pamiętasz , jak w styczniu 1971r. przyznaleś,że na żądanie SB
dokonywaleś indentyfikacji uczestników zajść grudniowych z fotografii i filmu?

2. Dlaczego oklamaleś wszystkich mówiąc o przeskoczeniu plotu,podczas gdy na
strajk 14.08.1980r. zostaleś dowieziony motorówką z Dowództwa Marynarki
Wojennej w Gdyni?

3. Jak godzileś swoją katolicką moralność z glośnymi przygodami, o które żona
robila ci publicznie awantury w 1980r ?

4. 9 grudnia 1980r przyznano " Solidarności " pierwszą nagrodę -30 tys.USD. Co
zrobileś z tymi pieniędzmi ?

5. Co zrobileś z 60 tys.USD nagrody szwedzkiej prasy,które mialeś przekazać na
Panoramę Raclawicką,lecz nigdy nie przekazaleś?

6. Czy mieszkanie na ul.Polanki 52 kupileś,czy otrzymaleś w darze i od kogo?

7. W jakiej kwocie Bagsik i inni biznesmeni finansowali Twoją pierwszą
kampanię wyborczą?

8 Czy uważasz za wlaściwe, że glowa Państwa lokuje pieniądze w bankach
zagranicznych, wbrew polskiemu prawu?

9 Czy byleś w 1981 r. informowany przez Prezydium MKZ,że M.Wachowski jest
kapitanem SB ?

10. Czy Wachowski posiada Twoje zdjęcia ze wspólnych orgii i dlatego nie
reagowaleś na jego poczynania?

11. Czy SB szantażowala Cię ujawnieniem wszczętych postepowań karnych o
kradzieże przed Sądem dla nieletnich i Sądem Rejonowym,wymuszając płatną
wspólpracę?

12. Za jakie zaslugi w obozie w Arlamowie przyznano Ci prawo polowania z
Kiszczakiem i 5-tygodniowy pobyt z calą rodziną, gdy innym odmawiano zwykłych
widzeń?

13. Czy pamiętasz swoją wypowiedź na Kongresie USA " lokujcie swe kapitaly w
Polsce, bo na nędzy i głupocie można najlepiej zarobić". Czy nadal tak sądzisz?

14. Z jakiej obietnicy wyborczej wywiązaleś się ?

15. Czy teraz potrafisz odpowiedzieć na pytanie A.Gwiazdy z I Zjazdu
Solidarności- jak wygląda dogadanie się Polaka z Polakiem, gdy jeden jest zdrajcą?

16. Kiedy spelnisz publiczne obietnice rozliczenia się z majątku i wskażesz
jego prawdziwe źródla, bo "twoje" ksiązki przyniosly straty? Podobnie z
obietnicą wyjaśnienia stosunków z SB ?

17. Czy nie dosyć już klamstw, krętactw, niekompetencji, pazerności, czy Ty
naprawdę nie boisz się Boga, Lechu ?

Gdańsk , dn. 25.09.1995r. Anna Walentynowicz http://swkatowice.mojeforum.net/temat-vt4561.html

Data: 2011-02-11 13:45:01
Autor: u2
W dniu 2011-02-11 13:28, obserwator pisze:
[...]

Była taka plotka w latach 80-tych ub.wieku. Być może fałszywka SB-ecka,
ale bardzo prawdopodobna zwłaszcza w obliczu niewątpliwej agenturalności
bolka.

Data: 2011-02-11 13:35:40
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Była taka plotka w latach 80-tych ub.wieku. Być może fałszywka SB-ecka,
ale bardzo prawdopodobna zwłaszcza w obliczu niewątpliwej agenturalności
bolka.

na pewno falszywka. Anna Walentynowicz jako prawy czlowiek, nie bala by sie o
tym mowic glosno.

Data: 2011-02-11 14:38:30
Autor: Dobromir

Użytkownik "obserwator " <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ij3dvc$9ej$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Ależ z was kupa durniów!  SB produkowało fałszywki setkami. Prawda u2?

PD

Data: 2011-02-11 05:44:29
Autor: Hans Kloss
Anna Walentynowicz zadaje pytania Bogdanowi Borusewiczowi
On 11 Lut, 14:38, "Dobromir" <u...@domena.ck> wrote:

 SB produkowalo falszywki setkami. Prawda u2?

 SB produkowaŁO? Naucz się po polsku śmieciu ZANIM zaczniesz się
wywnętrzać na polskiej grupie dyskusyjnej.A jeżeli SB coś już
produkowaŁA setkami to najwyżej takich spedalonych durniów jak ty. A
teraz wypad stąd.
J-23

Data: 2011-02-11 13:47:04
Autor: obserwator
Dobromir <user@domena.ck> napisał(a):
Ależ z was kupa durniów!  SB produkowało fałszywki setkami. Prawda u2?

 biedna, zaklamana ofiaro i produkcie komunizmu - to ty jestes durniem, skoro nie potrafisz dyskutowac jak czlowiek i poslugujesz sie wieloma nickami, aby
pokazac jak nisko upadles na skali czlowieczenstwa.

Data: 2011-02-11 17:36:25
Autor: the_foe

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

nie setakami, tylko jedna...

--
the_foe

Data: 2011-02-11 16:37:19
Autor: u2
W dniu 2011-02-11 14:35, obserwator pisze:

[...]

O ile mi wiadomo to bolek był, de facto, łamistrajkiem i tylko niezłomna
postawa Anny Walentynowicz spowodowała, że strajk w stoczni się udał.
Wtedy bolek działał w interesie sowietów, później, być może za zgodą SB,
działał w interesie jankesów. Nawet nagrodę Nobla otrzymał. W latach
80-tych było głośno o tym milionie od jankesów. Z tym, że komuna się
waliła i nikt nie zwracał na to większej uwagi.

http://www.ipn.gov.pl/portal/pl/245/8505/Protokol_z_przesluchania_swiadka_bylego_funkcjonariusza_SB_Edwarda_G.html

Data: 2011-02-11 08:27:35
Autor: Hans Kloss
On 11 Lut, 16:37, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

Oddajmy mu sprawiedliwość- wtedy przewodniczącym związku nie mógł
zostać nikt inny niż esbecka wtyka. Oceniaj całą sytuację (i jego)  z
tego punktu widzenia to się okaże że nie był wcale złym liderem
związkowym. I pies drapał te miliony nie twoje ani nie nasze, wiadomo
ze "opozycjoniści" nie bawili się (poza nielicznymi chlubnymi
wyjątkami w rodzaju Pani Anny) w przewracanie komuny dla czapki
gruszek.
Znacznie gorsze było to co Bolesław wyczyniał już po "odzyskaniu
niepodległości".
J-23

Data: 2011-02-11 17:43:25
Autor: u2
W dniu 2011-02-11 17:27, Hans Kloss pisze:
Znacznie gorsze było to co Bolesław wyczyniał już po "odzyskaniu
niepodległości".

Dlatego łatwo wygrał z nim KWass.

Data: 2011-02-11 19:33:13
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-11 17:43, u2 pisze:
W dniu 2011-02-11 17:27, Hans Kloss pisze:
Znacznie gorsze było to co Bolesław wyczyniał już po "odzyskaniu
niepodległości".

Dlatego łatwo wygrał z nim KWass.
latwo z nim nie wygral, cos kolo 600 tysiecy glosow zadecydowalo. "Soltys" wygral milionem glosow a w przeciwnym obozie nazwano to zwyciestwem o "wlos".

--
the_foe

Data: 2011-02-11 16:08:36
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

O milionie ktory skasowal Walesa od jankesow:

Za prawa do sfilmowania powieści z 1961 r. polski pisarz (Lem) otrzymał milion
dolarów! Wcześniej taką sumę dostał tylko Lech Wałęsa - za prawo do
wykorzystania jego biografii i wizerunku.

http://www.wprost.pl/ar/14166/Ostatnie-tango-na-Solaris/

Dla mnie miarodajne informacje o Walesie pochodza od Krzysztofa Wyszkowskiego
(ktoremu probuje sie zamknac usta) oraz od s. p. Anny Walentynowicz.

Walesa pracowal dla siebie i dla komuchow, nigdy dla Polakow.

http://www.wyszkowski.com.pl/index.php/component/search/?searchword=walesa&ordering=&searchphrase=all

Data: 2011-02-11 17:54:00
Autor: u2
W dniu 2011-02-11 17:08,  obserwator pisze:
Walesa pracowal dla siebie i dla komuchow, nigdy dla Polakow.

http://www.wyszkowski.com.pl/index.php/component/search/?searchword=walesa&ordering=&searchphrase=all

Sprzed 6 lat ale aktualne :

http://www.wyszkowski.com.pl/index.php/artykuy/26/128-lech-czy-bolek

"Oczywiście, zawsze pozostaje pytanie, czy Lech Wałęsa to słynny już
„Bolek”,
tajny współpracownik Służby Bezpieczeństwa, jako, że teczki ze stosownymi
dokumentami jak dotąd nie ujawniono. Osobiście sądzę, że to nie ma w tej
chwili
najmniejszego znaczenia. Obecną, tragiczną sytuację Polski na wszystkich
frontach, zawdzięczamy między innymi Lechowi Wałęsie i nie ma w tej sprawie
najmniejszych wątpliwości. Wałęsa odegrał taka samą rolę, jaką swego
czasu grał
niejaki Bolesław Bierut, agent NKWD, wyjątkowo podła kreatura. On też przez
pierwszych kilka lat udawał bezpartyjnego polityka i nawet publicznie
pokazywał
się na Mszach Świętych. Chodziło oczywiście o wyprowadzenie w pole
społeczeństwa aż do czasu, kiedy bolszewicki uchwyt na polskim gardle będzie
wystarczająco mocny. I są tu dwie szkoły czy też dwa różne punkty
widzenia na
ten temat. Jedna z nich twierdzi, że Wałęsa wraz z resztą KOR-owskiej mafii
plus ex-bolszewicy Polski zdradzić nie mogli bo od początku byli naszymi
wrogami. Żeby coś lub kogoś zdradzić, trzeba najpierw być po ich stronie.
Natomiast ja osobiście skłaniam się ku drugiej szkole, która mówi, że jeśli
ktoś wychował się na polskiej ziemi to ma wobec niej jakiś podstawowy dług
wdzięczności. Dlatego uważam, że miejsce tych ludzi jest poniżej robaków,
żyjących w brudzie szamba. Dlatego też tak bardzo wstrząsnęła mną
wiadomość, że
Wałęsa ma być goszczony na ziemi australijskiej przez naszych rodaków.

Nie ulega też wątpliwości, że w historii Polski było wielu zdrajców i nie
jesteśmy pod tym względem ani gorsi ani lepsi niż reszta świata. Ale
chyba nie
ma takiego drugiego kraju, gdzie półpiśmienny chłop zostałby prezydentem,
dostał nagrodę Nobla, sprowadził moralność polityczną do poziomu wojskowej
latryny, zniszczył narodowy patriotyzm i na dodatek teraz ma własny
Instytut.
Dlatego czasem w środku nocy budzi mnie myśl, która nie chce odejść: ile
czasu
jeszcze musi upłynąć zanim Najjaśniejsza Rzeczpospolita w końcu
podźwignie się
z kolan i wreszcie uprzątnie nasz Polski dom z brudów."

Data: 2011-02-11 17:15:14
Autor: the_foe
Anna Walentynowicz zadaje pytania Bogdanowi Borusewiczowi
W dniu 2011-02-11 13:28, obserwator pisze:
7. W jakiej kwocie Bagsik i inni biznesmeni finansowali Twoją pierwszą
kampanię wyborczą?

to pytanie do Kaczynskiego, Semki i Kurskiego - oni prowadzili te kampanie.

--
the_foe

Data: 2011-02-11 08:34:33
Autor: Hans Kloss
On 11 Lut, 17:15, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

to pytanie do Kaczynskiego, Semki i Kurskiego - oni prowadzili te kampanie.

Nie wiem jak pozostali,  ale Kaczyński kupił sobie za ukradzioną kasę
buty . Te same buty które potem z lubością pokazywali pełoscy
propagandyści w "szkle kontaktowym".
J-23

Data: 2011-02-11 17:35:55
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-11 17:34, Hans Kloss pisze:
[...]

to musialy byc bardzo dobre budty skoro wytzymaly 15 lat... Chyba takie za 50 tys zl?

--
the_foe

Data: 2011-02-11 16:43:27
Autor: obserwator
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
> [...]
> kampanię wyborczą?

to pytanie do Kaczynskiego, Semki i Kurskiego - oni prowadzili te kampanie.

wielu dzialaczy opozycyjnych, nie wiedzialo jeszcze wowczas kim byl tak
naprawde Walesa i kto go finasowal, np. Krzysztof Wyszkowski tez dopiero
pozniej sie zorientowal.

Po czynach sie ludzi poznaje. Walese tez tak poznano. --

Data: 2011-02-11 18:21:22
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-11 17:43,  obserwator pisze:
> [...]

pozniej sie zorientowal.

Po czynach sie ludzi poznaje. Walese tez tak poznano.

ale oni sie poznali dopiero po tym jak ich kopnieto, nie zrobili tego sami z siebie.

--
the_foe

Data: 2011-02-11 09:54:38
Autor: Hans Kloss
On 11 Lut, 18:21, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

ale oni sie poznali dopiero po tym jak ich kopnieto, nie zrobili tego
sami z siebie.
Przecież poznali m.in. po owym "kopaniu". Albowiem wglądu do akt nie
mieli, byli zdani jedynie na własną spostrzegawczość i zdolność
kojarzenia faktów. I wyszło im: Szylerowi, Szołochowi, Bulcowi,
Wyszkowskiemu, Gwiazdom, Annie Walentynowicz, kaczorom i wielu innym
pomniejszym- na to samo co później w całej rozciągłości potwierdziły
esbeckie archiwa.
J-23

Data: 2011-02-11 18:14:41
Autor: obserwator
Anna Walentynowicz zadaje pytania Bogdanowi Borusewiczowi
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
ale oni sie poznali dopiero po tym jak ich kopnieto, nie zrobili tego sami z siebie.

Do wyboru Walesy na Prezydenta, rzeczywiscie przyczynili sie Kaczynscy, bo nie wiedzili wowczas jeszcze dokladnie kim Walesa jest. Dopiero w czasie
bliskiej wspolpracy Lecha Kaczynskiego z Walesa, na stanowiski szefa
Kancelarii Prezydenckiej, mieli okazje sie przekonac.

 Lech Kaczynski odszedl sam z Kancelarii po konflikcie z Wachowskim, kapciowym
Walesy (nawiasem mowiac wspolwlascicielem burdeli i *opiekunem sluzbowym*
Walesy :)

Warto zapoznac sie z pewnymi faktami, a nie wypisywac tendecyjnych bredni.

*W październiku 1989 został przez Wałęsę mianowany redaktorem naczelnym
&#8222;Tygodnika Solidarność&#8221;, na miejsce Mazowieckiego; spowodowało to konflikt z
Mazowieckim, planującym obsadzić na tej funkcji swego zastępcę, Jana Dworaka.
Kaczyńskiego zaczęła w ironicznym tonie opisywać &#8222;Gazeta Wyborcza&#8221;, która
podważała prawomocność tego wyboru. Zimą 1990 w &#8222;TS&#8221; po raz pierwszy padły
hasła &#8222;Ruscy do domu&#8221; i &#8222;Wałęsa na prezydenta&#8221;. Kaczyński liczył na to, że
prezydentura Wałęsy będzie prezydenturą przełomu i zburzy pozostałości systemu
komunistycznego w Polsce.

12 maja 1990 Kaczyński powołał nową partię, centroprawicowe Porozumienie
Centrum, w którego programie znalazło się przyspieszenie zmian ustrojowych, a
więc krytyka rządu Tadeusza Mazowieckiego. i wybór Wałęsy na prezydenta; w rok
później doszedł postulat dekomunizacji struktur państwa.

23 czerwca 1990 roku na I Konferencji Programowej PC wybrano Jarosława
Kaczyńskiego prezesem partii, którym pozostał do 1998 roku. Pierwotnie w skład
PC wchodziły: Forum Demokratyczne Mazowsze, Chrześcijańska Demokracja Kraków,
Klub Myśli Politycznej Dziekania, Młodzi Chrześcijańscy Demokraci, Polskie
Stronnictwo Ludowe &#8222;Solidarność&#8221;, Centrum Demokratyczne oraz Komitety
Obywatelskie. Spośród parlamentarzystów OKP do PC wstąpiło 25 posłów i 7
senatorów.

Podczas kampanii prezydenckiej w połowie października 1990 Kaczyński jako
zwolennik Wałęsy uczestniczył w debacie z Adamem Michnikiem, ówcześnie
redaktorem naczelnym &#8222;Gazety Wyborczej&#8221; i zwolennikiem Mazowieckiego (red.
prowadzący Marek Maldis), w której zwyciężył. Podkreślał pozycję w sondażach
kandydata &#8222;znikąd&#8221; Stana Tymińskiego, znacznie wyższą od popieranego przez
&#8222;GW&#8221; i UD Mazowieckiego; &#8222;niech najpierw [Mazowiecki] pokona Tymińskiego&#8221; &#8211;
powiedział.

W 1990 Kaczyński założył Fundację Prasową &#8222;Solidarność&#8221;, wszedł też w skład
władz spółki akcyjnej &#8222;Telegraf&#8221;. W 1993 zarzucono mu nielegalne finansowanie
Porozumienia Centrum przez Fundację Prasową "Solidarność", w 2000 sprawę umorzono.

Po wygranej Wałęsy w wyborach prezydenckich otrzymał 16 grudnia 1990
propozycję objęcia funkcji premiera rządu, czego odmówił. Od stycznia 1991 do
października 1991 piastował stanowisko szefa Kancelarii Prezydenta w randze
ministra stanu. W sierpniu 1991 był świadkiem, jak podczas puczu Janajewa w
Moskwie Wałęsa telefonował do Jaruzelskiego z prośbą o konsultacje. Z
Kancelarii Prezydenta odszedł jesienią 1991 z bratem (również ministrem stanu,
szefem Biura Bezpieczeństwa Narodowego) i grupą współpracowników po konflikcie
z Lechem Wałęsą i szefem jego gabinetu Mieczysławem Wachowskim.

W wyborach parlamentarnych 1991 z listy Porozumienia Obywatelskiego Centrum
otrzymał mandat posła na Sejm I kadencji (1991-1993) z Warszawy i został
przewodniczącym Klubu Parlamentarnego PC. Odmówił podczas spotkania w
Belwederze liderów Unii Demokratycznej (UD), Kongresu
Liberalno-Demokratycznego (KLD) i PC udzielenia poparcia dla kandydatury
Bronisława Geremka na premiera rządu

Doprowadził do powstania rządu premiera Jana Olszewskiego w grudniu 1991; ten
jednak wbrew planom nie powołał go na funkcję ministra obrony. Nocą z 4 na 5
czerwca 1992 Kaczyński wygłosił w sejmie płomienne przemówienie w obronie
odwoływanego właśnie rządu Jana Olszewskiego i konieczności przeprowadzenia
lustracji. W tym okresie ataki prasy postsolidarnościowej na lustrację
odwoływały się do insynuacji politycznych, i do krytyki wyglądu i stylu życia
Kaczyńskiego a także Macierewicza.*

http://niezalezna.pl/4229-sylwetka-jaroslawa-aleksandra-kaczynskiego

Data: 2011-02-11 14:49:41
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-11 09:49, u2 pisze:
[...]

Ale dostał dopiero po wzięciu Polski pod swój bucior. I nikt nie robił z tego tajemnicy. Sytuacja diametralnie inna od teg gdy płatni agenci destabilizowali sytuacje w kraju.

Data: 2011-02-11 15:56:05
Autor: u2
W dniu 2011-02-11 14:49, jadrys pisze:
[...]

Ściemniasz ciemniaku. To bolek wraz z juntą Jeruzela wypowiedzieli wojnę
Polakom. I nieźle na tym zarabiali. Po trupach Polaków.

Data: 2011-02-11 15:09:56
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

Ściemniasz ciemniaku. To bolek wraz z juntą Jeruzela wypowiedzieli wojnę
Polakom. I nieźle na tym zarabiali. Po trupach Polaków.

on nie cierpi jankesow, bo zamkneli jego internetowy burdel. Teraz sie msci
udajac, prawdziwego komuniste:))

Data: 2011-02-11 19:06:17
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-11 15:56, u2 pisze:
[...]

Co zarobili? Jaruzelski to normalny gołodupiec a Wałęsa swój majątek zawdzięcza jankesom.

Data: 2011-02-11 00:35:47
Autor: obserwator
[...]

chyba chciales napisac: prostolinina? Moze i byla prostolinijna, ale byla przede wszytkim uczciwa i prawdomowna oraz
odwazna.
Wlasnie dlatego sluzby nie mogly nia manipulowac, wiec wybraly cwaniaczka
i kretacza, cwiercinetligenta - *Boleslawa* Walese (pererlowskiego Dyzme:))

Data: 2011-02-11 11:25:54
Autor: Dobromir

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ij1965$req$1inews.gazeta.pl...

[...]

Mówisz, że to prawdziwi Polacy, a nie jacyć kibole z PO? Po czym ich odróżniasz? Ja PiS-owców poznaję po miernym wzroście i bełkoczącym słowotoku.

PD

Data: 2011-02-11 04:14:42
Autor: Hans Kloss
Anna Walentynowicz zadaje pytania Bogdanowi Borusewiczowi
On 11 Lut, 11:25, "Dobromir" <u...@domena.ck> wrote:

M wisz, e to prawdziwi Polacy, a nie jacy kibole z PO? Po czym ich
odr niasz?
Platfonsa od normalnego człowieka można odróżnić po skurwysyńskich
zagrywkach, tupecie, bezczelności i notorycznym ignorowaniu faktów.
J-23

Data: 2011-02-11 14:29:01
Autor: Dobromir

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:bba634d7-f7ad-4336-99b5-cd2a47ff9cb6z3g2000prz.googlegroups.com...
[...]

Z tego wynika, ze ty, u2, cytryna i inni to rasowe PO!

PD

Anna Walentynowicz zadaje pytania Bogdanowi Borusewiczowi