Anna Walentynowicz zadaje pytania Bogdanowi Borusewiczowi

Data: 2011-02-11 11:25:54
Autor: Dobromir
Anna Walentynowicz zadaje pytania Bogdanowi Borusewiczowi

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ij1965$req$1inews.gazeta.pl...

  1. Kogo pan oskarża o spowodowanie nędzy w kraju, czy nie widzi pan tu
swojego udziału?
  2. Czy z powodu tej nędzy żyje pan równie ubogo jak pana wyborcy?
  3. Dlaczego pan - opozycjonista spotykał się z majorem STASI, czyżby chciał
pan dorównać Oleksemu?
  4. Co pan zrobił z materiałami dotyczącymi Grudnia'70, które Macierewicz
przekazał panu?
  5. Dlaczego magazynował pan sprzęt poligraficzny, który w ogromnych
ilościach przychodził z Zachodu (np. 75 kserokopiarek z Norwegii) podczas gdy
grupy opozycyjne w Gdańsku nie miały na czym drukować?
  6. W stanie wojennym przekazał pan redakcji "Robotnika Lęborskiego"
powielacz, w którym był nadajnik, ludzi aresztowano. Jak pan wytłumaczy ten fakt?
  7. Skąd pochodziły pieniądze, które w 1986r. proponował mi pan (5 tys. zł
miesięcznie) w zamian za zaniechanie krytyki L.Wałęsy?
  8. W 1983r. usiłowałam wmurować tablicę upamiętniającą śmierć górników z
Wujka. Tablicę zabrano, a mnie uwięziono. Potem bezskutecznie domagałam się
zwrotu mojej własności przez sąd, prokuraturę, UOP i Ministerstwo
Sprawiedliwości. Pan tę tablicę wmurował w 1990r. Na jakiej podstawie bezpieka
wydała ją panu?
  9. W WZZ i stanie wojennym powoływał sie pan na informacje w komendzie.
Dlaczego informacje, szczególnie dotyczące oskarżeń działaczy o agenturalność
były fałszywe?
 10. W 1981r. wysłał mnie pan do Radomia. Komu pan podał adres mojego pobytu
w Radomiu, gdzie tajny współpracownik SB przygotował zamach na moje zycie?

Oczekuję odpowiedzi: Anna Walentynowicz.

Z kopia listu oraz komentarzem odnosnie wiarodnosci tych pytan, mozna zapoznac
sie na polskim portalu redagowanym dla Polakow przez Polakow:

http://markd.nowyekran.pl/post/2181,anna-walentynowicz-zadaje-pytania-bogdanowi-borusewiczowi

--

Mówisz, że to prawdziwi Polacy, a nie jacyć kibole z PO? Po czym ich odróżniasz? Ja PiS-owców poznaję po miernym wzroście i bełkoczącym słowotoku.

PD

Data: 2011-02-11 04:14:42
Autor: Hans Kloss
Anna Walentynowicz zadaje pytania Bogdanowi Borusewiczowi
On 11 Lut, 11:25, "Dobromir" <u...@domena.ck> wrote:

M wisz, e to prawdziwi Polacy, a nie jacy kibole z PO? Po czym ich
odr niasz?
Platfonsa od normalnego człowieka można odróżnić po skurwysyńskich
zagrywkach, tupecie, bezczelności i notorycznym ignorowaniu faktów.
J-23

Data: 2011-02-11 14:29:01
Autor: Dobromir

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:bba634d7-f7ad-4336-99b5-cd2a47ff9cb6z3g2000prz.googlegroups.com...
[...]

Z tego wynika, ze ty, u2, cytryna i inni to rasowe PO!

PD

Anna Walentynowicz zadaje pytania Bogdanowi Borusewiczowi