Annapurna - co sie stalo???

Data: 2010-04-30 09:13:53
Autor: Jacek Bronowski
Annapurna - co sie stalo???
Witam
Czy ktos wie co sie stalo na Annapurnie? Bo Baranowska na swojej stronie (news z wczoraj) pisze o akcji ratunkowej, ale bez szczegolow...

pozdr.
Jacek Bronowski
--
Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - foto@foto-baza.pl
Aktualnie 13 656 zdjęcia z 19 krajów.

Data: 2010-04-30 09:18:23
Autor: Olin
Annapurna - co sie stalo???
Dnia Fri, 30 Apr 2010 09:13:53 +0200, Jacek Bronowski napisał(a):

Czy ktos wie co sie stalo na Annapurnie? Bo Baranowska na swojej stronie (news z wczoraj) pisze o akcji ratunkowej, ale bez szczegolow...

Pewnie o lawinę:
http://www.sport.pl/sport/1,65025,7825047,Annapurna__Obok_Baranowskiej_i_Pustelnika_zeszla_potezna.html

Wczoraj czytałem, chyba w telegazecie, że ten Hiszpan zmarł.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Towarzysze! Gdybyśmy mieli walcownie blach cienkich to robilibyśmy
najlepsze w świecie konserwy mięsne...ale nie mamy mięsa"
 przypisywane Władysławowi Gomułce

Data: 2010-04-30 09:24:31
Autor: Jacek Bronowski
Annapurna - co sie stalo???
Pewnie o lawinę:
http://www.sport.pl/sport/1,65025,7825047,Annapurna__Obok_Baranowskiej_i_Pustelnika_zeszla_potezna.html
Wczoraj czytałem, chyba w telegazecie, że ten Hiszpan zmarł.

Bardziej o probe (niestety nie udana...) ratowania Hiszpana i smierc Wegra... Lawina na szczescie tylko postraszyla...
jeszcze troche jest tu:
http://www.wspinanie.pl/serwis/201004/29-annapurna-nasi-bezpieczni.php

pozdr.
Jacek Bronowski

Data: 2010-04-30 09:35:02
Autor: Look-R
Annapurna - co sie stalo???
Witaj Olin,

W Twoim liście datowanym 30 kwietnia 2010 (09:18:23) można przeczytać:

http://www.piotrpustelnik.pl/index.php?r=wpis&wpis=37

--
Pozdrav,
 Look-R

Data: 2010-04-30 09:18:45
Autor: Jacek Bronowski
Annapurna - co sie stalo???
Czy ktos wie co sie stalo na Annapurnie? Bo Baranowska na swojej stronie (news z wczoraj) pisze o akcji ratunkowej, ale bez szczegolow...

ok - juz sobie sam znalazlem :-)
http://sport.wp.pl/kat,1023305,title,Annapurna-potezna-lawina-obok-Polakow,wid,12217331,wiadomosc.html?ticaid=1a149

pozdr.
Jacek Bronowski