Annymizery w sieci

Data: 2009-11-19 13:47:22
Autor: Marek
Annymizery w sieci
1. Trackbuster
2.SAD CyberGhost VPN
3.JonDos
4.Anonymouse
5.ArchCrypt Stealth
6.Steganos Internet Anonym
7.Ultra Surf
8. Tor Vidalia

Podane w kolejnosci czasu spowalniania ladowania stron: 1.   0,9sek
8. Najgorszy: 45 sek

Data: 2009-11-20 12:16:35
Autor: Jadrys
Annymizery w sieci
Marek pisze:
[...]

Pytanie tylko jaki jest sens instalowania tego?

Data: 2009-11-20 05:18:08
Autor: Marek
Annymizery w sieci
On 20 Lis, 12:16, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Marek pisze:

> 1. Trackbuster
> 2.SAD CyberGhost VPN
> 3.JonDos
> 4.Anonymouse
> 5.ArchCrypt Stealth
> 6.Steganos Internet Anonym
> 7.Ultra Surf
> 8. Tor Vidalia

> Podane w kolejnosci czasu spowalniania ladowania stron: 1.   0,9s
> 8. Najgorszy: 45 sek

Pytanie tylko jaki jest sens instalowania tego?

Ty nie musisz. Tobie niczego nie blokują.

Data: 2009-11-20 14:57:38
Autor: jadrys
Annymizery w sieci

Marek pisze:

[...]

Nikomu nie blokują gdy sie ma dobrze skonfigurowany czytnik.
A z tej twojej listy miałem zainstalowane 3 klienty. I wiesz one zapewniają tylko iluzoryczną anonimowość, -  po prostu zamieniają Twój prawdziwy numer na inny, ale co to daje skoro ten twój prawdziwy numer jest odnotowywany na ich serwerach?  A więc o bezkarnym oglądaniu filmów pedofilskich nożna zapomnieć.

Data: 2009-11-20 13:31:05
Autor: Marek
Annymizery w sieci
On 20 Lis, 14:57, jadrys <c...@yahoo.com> wrote:
Marek pisze:

> [...]

prawdziwy numer na inny, ale co to daje skoro ten twój prawdziwy numer
jest odnotowywany na ich serwerach?  A więc o bezkarnym oglądaniu filmów

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Nie chodzi o filmy pedfilske, tylko o to, zeby takie komuchy, jak ty,
nie mogly kontrolowac niewygodnych dla nich autorow.

Data: 2009-11-20 23:13:51
Autor: Jadrys
Annymizery w sieci
Marek pisze:

-

Nie chodzi o filmy pedfilske, tylko o to, zeby takie komuchy, jak ty,
nie mogly kontrolowac niewygodnych dla nich autorow.

Czyli Ciebie? Naprawdę E-zop, mimo że na ogół  jesteś tragiczny, to jednak czasem potrafisz być zabawny.

Annymizery w sieci