Anonimowy ekspert rozprawia się z porównaniami Macierewicza! [WP,Mig-29]

Data: 2017-12-23 11:15:39
Autor: A. Filip
Anonimowy ekspert rozprawia się z porównaniami Macierewicza! [WP,Mig-29]
https://wiadomosci.wp.pl/ekspert-rozprawia-sie-z-porownaniami-macierewicza-to-zadanie-na-poziomie-technikum-6201155915184257a
Grzegorz Łakomski ; wczoraj (15:50)
E> kspert rozprawia się z porównaniami Macierewicza. "To zadanie na poziomie technikum"
 Antoni Macierewicz nie powinien porównywać wypadku MiG-a 29 z
katastrofą smoleńską, bo to zupełnie inne przypadki. Podobnych elementów
nie jest więcej niż 10 proc. - mówi Wirtualnej Polsce ekspert. [...]
[ Nazwiska eksperta/"eksperta" nie podano]

Ja jako "ekspert" od wiarygodności sugeruje że łatwiej uwierzyć
ekspertom którzy pod swoimi opiniami podpisują się własnym nazwiskiem.
Ja mam nadzieje że media/merdia przeważnie w miarę słusznie nazywają
"anonimowego eksperta" ekspertem.  Pewności nie mam od bardzo dawna.

Data: 2017-12-23 02:21:02
Autor: brat_olin
A. Filip wrote:

> [...]

Ja mam nadzieje że media/merdia przeważnie w miarę słusznie nazywają
"anonimowego eksperta" ekspertem.  Pewności nie mam od bardzo dawna.

Lasek z Hypkim juz robia za anonimowych "ekspertow"? To dobrze. Gdy program Cela+ ruszy pelna para, to moze rozwina swoje tezy? Beda mieli mase czasu.  --
Smart questions to stupid answers

Data: 2017-12-23 07:08:44
Autor: japanizer
On Saturday, December 23, 2017 at 7:15:44 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Ja mam nadzieje że media/merdia przeważnie w miarę słusznie nazywają
"anonimowego eksperta" ekspertem.  Pewności nie mam od bardzo dawna.

To coś jakby "pod zdaniem że 1 + 1 nie równa się 96 podpisał się z imienia i nazwiska profesor matematyki"...

Data: 2017-12-23 16:34:50
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

To coś jakby "pod zdaniem że 1 + 1 nie równa się 96 podpisał się z
imienia i nazwiska profesor matematyki"...

Czyli porównywanie podobnych 10% elementów tego anonimowego eksperta
przerasta? :-)

Skoro Macierewicz swoich "wymysłów" nie ogłosił anonimowo to zasłużył
przynajmniej na to by (naprawdę) poważnie traktować tylko nie anonimową
krytykę.  Ekspert _lotniczy_ podpisujący się własnym nazwiskiem nie
dobierałby słów jak IMHO polityczny chart gończy albo nawet szczekający
kundelek totalnej opozycji.

*JAK* się gnoi Macierewicza ma spore znaczenie, także wtedy gdy się o to
naprasza.  Ministra (PiS) Macierewicza dawno nie będzie a "obniżone"
standardy krytyki zostaną.

Data: 2017-12-23 10:43:25
Autor: japanizer
On Sunday, December 24, 2017 at 12:34:54 AM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

krytykę.  Ekspert _lotniczy_ podpisujący się własnym nazwiskiem nie
dobierałby słów jak IMHO polityczny chart gończy albo nawet szczekający

Spisek, Panie, spisek!

Wszak wiadomo, że konstrukcja samolotu bojowego jest identyczna jak samolotu pasażerskiego. Tylko jakiś pomyleniec by zaprzeczył.

W razie wojny z Rosją Antek przerobi Boeingi LOTu na samoloty myśliwskie, a pozostały na wyposażeniu rządowy Tupolew po uzbrojeniu w miotacze ulotek i krówki zdobędzie Moskwę.

Data: 2017-12-23 19:23:05
Autor: u2
W dniu 23.12.2017 o 16:34, A. Filip pisze:
*JAK*  się gnoi Macierewicza ma spore znaczenie, także wtedy gdy się o to
naprasza.  Ministra (PiS) Macierewicza dawno nie będzie a "obniżone"
standardy krytyki zostaną.

te Flip, Antek jest od was mośkowatych:)))))))))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-12-23 16:28:56
Autor: u2
W dniu 23.12.2017 o 11:15, A. Filip pisze:
Ja jako "ekspert" od wiarygodności sugeruje że łatwiej uwierzyć
ekspertom którzy pod swoimi opiniami podpisują się własnym nazwiskiem.

nie pierdziel Flap:)))))))))))