Anonimowy polityk PiS: "W okręgach konflikty i chaos".

Data: 2010-09-15 08:14:02
Autor: Jarek od kżyża
Anonimowy polityk PiS: "W okręgach konflikty i chaos".
Donald Tusk ogłosi dziś termin wyborów samorządowych. Będzie to najprawdopodobniej 21 listopada. PiS nie spieszy się jednak z wyborem kandydatów na prezydentów miast. - Chaos i konflikty w okręgach powinna przeciąć centrala, ale decyzji brakuje - mówi "Gazecie Wyborczej" jeden z polityków PiS.
- Może chcemy wygrać wybory przez zaskoczenie? W ostatniej chwili wystawimy kandydatów i dostaniemy premię za niespodziankę? - kpi jeden z partyjnych liberałów w PiS-ie. Według "GW", prof. Jadwiga Staniszkis namawia PiS do wystawienia w Warszawie architekta i polityka Czesława Bieleckiego, a Kaczyński takie rozwiązanie podobno rozważa.

- Bliżej mi do PiS niż do PO. Mam pomysł na Warszawę i jestem gotów wystartować jako kandydat bezpartyjny wspierany przez PiS, ale to PiS musi zdecydować - mówi gazecie Bielecki.

PiS nie przedstawił kandydatów na prezydentów m. in. w Łodzi, Poznaniu, Bydgoszczy, Lublinie, czy Gdańsku. Jak pisze "Gazeta", często jest to wynik lokalnych konfliktów, czasem brakiem chętnych, którzy nie chcą ponieść kompromitującej porażki.

- Chaos i konflikty w okręgach powinna przeciąć centrala, ale decyzji brakuje - mówi polityk PiS "Gazecie" i dodaje, że nie katastrofa smoleńska, ale wybory samorządowe powinny być dla PiS-u najważniejsze.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8377780,Anonimowy_polityk_PiS___W_okregach_konflikty_i_chaos_.html

Przemysław Warzywny

--

"Wstępując do PiS, zostawiasz na portierni swój rozum i zdolność oceniania rzeczywistości. Godzisz się, człowieku, na to, że będziesz klepał zdania typu "zgadzam się z tym, co powiedział Jarosław Kaczyński", "Jarosław Kaczyński to mąż stanu" i pokrewne".

Anonimowy polityk PiS: "W okręgach konflikty i chaos".