Anonimowy sondaż grupowy...

Data: 2009-08-26 19:30:20
Autor: Tzva Adonai
Anonimowy sondaż grupowy...
Ja już oddałem swój głos i z tego co widzę również dwie inne osoby...

Data: 2009-08-26 11:29:15
Autor: Tzva Adonai
Anonimowy sondaż grupowy...
Jak na razie Żydzi i Rosjanie ex equo, Niemcy na ostatnim miejscu...

Data: 2009-08-26 11:46:37
Autor: Tzva Adonai
Anonimowy sondaż grupowy...
Link do sondażu umieściłem na następujących forach reprezentujących
wszystkie opcje polityczne:

1) forum.gazeta.pl
2) forum.michalkiewicz.pl
3) forum.fronda.pl
4) pl.soc.polityka
5) soc.culture.polish

Data: 2009-08-26 21:25:02
Autor: Tzva Adonai
Anonimowy sondaż grupowy...
Jak na razie najbardziej lubianym narodem są Rosjanie.. Po piętach depczą im
Żydzi... Polacy w najmniejszym stopniu darzą sympatią Niemców...

Data: 2009-08-26 22:07:16
Autor: boukun
Anonimowy sondaż grupowy...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:00224b17-ce99-4364-994c-dee6d3666710s15g2000yqs.googlegroups.com...
[...]

Fronda i gazeta.pl to przewaga żydostwa, a więc nie fair...

boukun

Anonimowy sondaż grupowy...